مراسم تسلا تحت عنوان «We, Robot» برگزار شد و طی آن ایلان ماسک از محصولات جدیدش رونمایی کرد. قسمت جالب این مراسم حضور ربات انسان نمای اپتیموس بود که به نظر می‌آمد دست راست ایلان ماسک باشد.

به گزارش، از خوشامدگویی تا سرو نوشیدنی و حضور پررنگ در معرفی معصولات برخی از قابلیت ربات انسان نمای اپتیموس بود که نمایش گذاشته شد. در این رویداد علاوه بر نمایش قابلیت‌های اپتیموس از  خوردوی سایبرکب (Cybercab) یا همان روبوتاکسی تسلا نیز رونمایی شد که گفته می‌شود کاملا خودران است؛ چراکه نه پدال دارد نه فرمان!

راهنمای خرید تکراتو

ربات انسان نمای اپتیموس برای انجام کارهای روزانه و عادی کاربرد دارد

ایلان ماسک در جریان رویداد به توضیح قابلیت‌های اپتیموس، ربات انسان نمای تسلا پرداخت و گفت که در زندگی روزمره به طور موثر می‌توانند کارآمد باشد. ماسک می‌گوید این ربات می‌تواند کارهایی عادی روزانه‌ای مانند آوردن بسته، آبیاری گیاهان، چمن زنی را انجام دهد و حتی از کودکان نگهداری کند.

به اعتقاد ماسک، انسان‌نمای اپتیموس می‌تواند تاثیرات مثبتی بر تولید اقتصادی داشته باشد بطوریکه آینده‌ای بدون فقر را متصور شوید. به گفته‌ی وی قیمت این محصول زیر 20 هزار دلار خواهد بود. در نهایت ماسک اپتیموس را انقلابی در شیوه‌ زندگی انسان دانست و گفت که قابلیت تولید انبوه را دارد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir