صاحب‌خبر –

جوان آنلاین: معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و در جنگ ترکیبی ایمان، باور و قلب جوانان را تصرف کرده یا همچنان به دنبال این تصرف است، گفت: آینده کاملاً روشن است، اما امروز باید گذشته مقدس‌مان را به حال پیوند بزنیم و آینده را برای مردم و انقلاب اسلامی ترسیم کنیم. 
به گزارش دفاع‌پرس، سردار پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین در یادواره شهید «عبدالمهدی مغفوری» به انقلابی‌بودن شهید مغفوری اشاره و تأکید کرد: انقلابی‌بودن در شهید مغفوری رسالت‌محور بود، یعنی در زمان و مکان به رسالت‌محوری توجه داشت، او در هیچ مسئولیتی تغییر نمی‌کرد و در هر مسئولیتی محاسبه‌گر نبود بلکه خود را مسئول می‌دید. او هر ماه سه روز را برای خود کسر حقوق می‌زد. شهید مغفوری سیاسی‌کار نبود، اما سیاسی و جامع‌الاطراف بود، این شهید خود را هزینه انقلاب، مردم و ولایت کرد. 
معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین در ادامه به مظلومیت انقلاب، ولایت و شهدا اشاره کرد و گفت: سه بار تاریخ مغول را مطالعه کردم و دیدم که مردان در آن دوره بی‌غیرت بودند، اما در طول هشت سال ایران در برابر همه اشرار عالم تنها بود، ۱۸۸هزار شهید دادیم، در حالی که ۹۰درصد آن‌ها جوان بودند و اجازه ندادیم دست نحس بیگانه به دامن پاک ناموس ایرانی برسد. امروز شعار زن، زندگی و آزادی را دزدیده‌اند، ما در جنگ دفاع هشت ساله جنگیده‌ایم برای ناموس مردم و همین بس است. خروجی دفاع مقدس، شهید سلیمانی بود که سپر بلای شیعه و انقلاب شد، دشمن داعش را ایجاد کرد و اسلام، قرآن و پیامبر (ص) را وارونه جلوه داد و با ناموس مسلمانان چه کردند، اما شهید سلیمانی و یارانش ناموس مسلمانان را نجات دادند. 
معروفی البته این را هم گفت که ما کوتاهی کردیم و حقیقت را نگفتیم، این موضوع را باید برای نسل جوان بیان کرد، اما حقیقت این است که دشمن در فضای مجازی و در جنگ ترکیبی ایمان، باور و قلب آن‌ها را تصرف کرده است یا همچنان به دنبال این تصرف است. وی با اشاره به اینکه نتیجه این مجاهدت و مقاومت ۴۵ساله و امامت امامین انقلاب اسلامی امروز در همه جهان مشهود است، بیان داشت: به برکت این نظام، زیبایی را در همه‌جا می‌بینیم، دشمنی که برای خود اطلس نیل تا فرات ایجاد کرد، امروز به دور شهرک کوچکش دیوار می‌کشد که امنیت داشته باشد، اما آنجا ناامن است. وی با بیان اینکه دشمن شکست‌خورده در حال فرار و انتحار است، تأکید کرد: دشمن به دنبال این است که همه را با خود ببرد و به دنبال ائتلاف است، جنگ امروز در غزه و جنوب لبنان جنگ با رژیم کودک‌کش قصاب نیست بلکه جنگ با همه نظام سلطه است. معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین گفت: شش روز ارتش‌های بزرگ جهان عرب با اسرائیل آن زمان جنگیدند، همه اعراب شکست خوردند، اما اکنون یک سال است که یک گروه به نام حماس با تفکر امام و ولایت و با اندیشه ملت ایران در برابر همه دشمنان ایستاده و آن‌ها را زمینگیر کرده است. این گروه باعث شد جهان به پاخیزد. معروفی ادامه داد: اکنون تنها یک گروه جهان را از فراموشی نجات داد، امروز جمعیت نخبگان در اروپا و امریکا با نگاه انسانیت از این تفکر دفاع می‌کند. 
این مقام مسئول تأکید کرد: چیزی که امروز نیاز داریم، با نگاه مقام معظم رهبری و در صف‌آرایی نمازجمعه نصر انجام شد، این نماز جمعه را باید مباهله دوم در تاریخ اسلام دانست، امام خامنه‌ای در این نماز خطبه خواندند و تحول بزرگی در ۱۰کشور عربی ایجاد شد. معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام ما در این صحنه فرمودند که امروز نیازمند امت واحد هستیم و برای تشکیل این امت واحد نیاز به انقلاب اسلامی و ایران اسلامی است، باید تولید وحدت کرد. وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی افزود: باید پایه را در ایران و با وحدت قوی کرد، با وحدت تولید قدرت کرد تا بتوان شاکله شهید سلیمانی را با بستر فراهم کرد، باید کار نیمه‌تمام شهید سلیمانی را تمام کرد. معروفی خاطرنشان کرد: آینده کاملاً روشن است، اما تاریخ معلم بشر است و اگر امام را تنها بگذاریم، دوباره کربلا تکرار می‌شود. امروز باید گذشته مقدس‌مان را به حال پیوند بزنیم و آینده را برای مردم و انقلاب اسلامی ترسیم کنیم.

∎​

source

توسط techkhabari.ir