ردمی نوت 14 پرو فورجی با تراشه‌ای از برند مدیاتک به زودی در بازارهای جهانی وارد خواهد شد. نسخه چینی این دستگاه از تراشه اسنپدارگون استفاده می‌کند.

اگر به یاد داشته باشید، سری ردمی نوت 14 شیائومی ماه گذشته در چین معرفی شد و اکنون ما منتظر عرضه این دستگاه‌ها در بازارهای جهانی و بین‌المللی هستیم.

راهنمای خرید تکراتو

خط تولید این سری از گوشی‌های شیائومی در چین شامل سه مدل با نام‌های ردمی نوت 14 فایوجی، ردمی نوت 14 پرو فایوجی و ردمی نوت 14 پرو پلاس فایوجی می‌شود. با این حال، بر اساس اطلاعات موجود در گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این سری در سطح جهانی یک مدل دیگر با نام Redmi Note 14 Pro 4G خواهد داشت.

ردمی نوت 14 پرو فورجی در راه است

کارشناسان حاضر در وب‌سایت XiaomiTime یک گوشی با نام ردمی نوت 14 پرو فورجی را با شماره مدل 24116RACCG در پایگاه داده و اطلاعات IMEI شناسایی کرده‌اند.

متاسفانه در پایگاه اطلاعاتی IMEI چیز زیادی درباره مشخصات این دستگاه ذکر نشده اما به نظر می‌رسد که این گوشی با تراشه‌ای از برند مدیاتک و اسم رمز Obsidian به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، این اطلاعات قابل اطمینان نیستند و از سوی شرکت سازنده تایید نشده‌اند. اما در نظر داشته باشید که نسخه فایوجی این گوشی نیز از تراشه دایمنسیتی 7300 اولترا مدیاتک بهره می‌برد.

ردمی نوت 14 پرو فورجی

معمولا برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی، نسخه‌های فورجی گوشی‌های هوشمند سری نوت خود را در سطح جهانی عرضه می‌کند. به عنوان مثال، سال گذشته، این شرکت Redmi Note 13 Pro 5G را با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2  کوالکام و Redmi Note 13 Pro 4G را با تراشه هلیو G99 اولترا مدیاتک به بازار عرضه کرد. این دو مدل به جز تراشه در سایر مشخصات کاملا مشابه یکدیگر بودند. بنابراین، انتظار می‌رود که امسال نیز نسخه‌های فورجی و فایوجی ردمی نوت 14 پرو به غیر از بخش چیپست، در سایر مشخصات یکسان باشند.

جالب اینجاست که این گزارش نشان می‌دهد نسخه جهانی ردمی نوت 14 ممکن است که در بازار جهانی با تراشه اسنپدراگون وارد شود. این در حالی است که نسخه چینی این گوشی دارای تراشه دایمنسیتی 7025 مدیاتک است.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. البته خود منبع اطلاعاتی احتمال درستی این اطلاعات را در حد 90 درصد تخمین زده و گفته است که در زمان عرضه ممکن است شاهد یک‌سری تغییرات باشیم.

شایان ذکر است که ردمی نوت 14 نیز در پایگاه داده و اطلاعات IMEI با شماره مدل‌های مختلفی مانند 24117RN76L ،24117RN76O ،24117RN76G و 24117RN76E ظاهر شده و گفته می‌شود که نام رمز آن Tanzanite خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ردمی نوت 14 پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir