صاحب‌خبر –

به گزارش ایسنا از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته در تهران و به امامت مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این نماز جمعه باشکوه، مردم را هیجان‌زده و خوشحال کرد، اما به دل دشمنان ترس و واهمه انداخت.

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف کشور، مردم خودشان را با ذوق و شوق تمام به تهران رساندند تا در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب شرکت کنند، افزود: حضور پررنگ و گسترده مردم در این نماز جمعه بی‌نظیر بود و این در تاریخ ثبت خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی وقتی با کوچکترین چیزی احساس خطر می‌کنند، از ترس به پناهگاه می‌روند، اما این مردم شجاع ایران و جبهه مقاومت است که همیشه در میدان حضور دارند. 

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته، چشم‌انداز زوشنی از امید و پیروزی جبهه مقاومت زا در پرتو اتحاد، بصیرت‌افزایی و جهاد را تبیین کردند. قطعا راه سید حسن نصرالله تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فلسفه ولایت فقیه، گفت: رمز پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، به فرموده امام خمینی(ره)، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام 

∎​

source

توسط techkhabari.ir