در حالی که بسیاری از کاربران تردز از مشکلات نظارتی این پلتفرم شکایت دارند و تهدید به ترک آن کرده‌اند، بلواسکای حساب رسمی در تردز ایجاد کرده تا از فرصت‌ها به نفع خود استفاده کند.

اخیرا گزارشی مبنی بر نارضایتی کاربران تردز به دلیل حذف ناگهانی پست‌ها یا مسدود شدن برخی اکانت‌ها منتشر شد. به نظر می‌رسد بلواسکای فرصت را مغتنم شمرده و با ایجاد حساب کاربری رسمی خود، قصد دارد اطلاعاتی درباره‌ی تفاوت‌ها خود با تردز به اشتراک بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

به‌گزارش techcrunch، آدام موسری، اعلام کرده که در حال بررسی مشکلات نظارتی تردز هستند اما هنوز هیچ‌راه‌حل قطعی ارائه نشده است. به باور کاربران، این مشکلات ناشی از عملکرد نامناسب سیستم‌های نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

بلواسکای با ایجاد حساب رسمی در تردز به دنبال جذب کاربران بیشتر است

Bluesky به شوخی عنوان کرده که به دلیل گفت‌وگوهای اخیر به فکر ایجاد کاربری رسمی در تردز افتاده و قصد دارد تفاوت‌های خود را با کاربران به اشتراک بگذارد.

اخیرا متا تصمیم گرفته تا کمتر محتوای سیاسی را به نمایش بگذارد. این تصمیم با واکنش‌های منفی و انتقاد برخی از خالقن محتوا روبرو شد. به باور آنها این اقدام متا دسترسی مخاطبان به نظرات و دیدگاه‌های خاص را محدود می‌کند و این خلاف اصل سوشال مدیاست.

در این بین بلواسکای اعلام کرده که چنین رویکردی ندارد و قرار نیست محتوای سیاسی را با محدودیت همراه کند. بلکه با توجه به سیستم نظارتی متفاوت به کاربران حق انتخاب می‌دهد تا نمایش محتوا را به سلیقه خود تنظیم کنند.

در واقع بلواسکای که از کد منبع باز پشتیبانی می‌کند این امکان را برای کاربران فرااهم کرده تا حساب‌هایشان را به راحتی جابجا کرده و الگوریتم‌هایی که با نظرات آنها مطابقت دارد را انتخاب کنند. به‌این‌ترتیب بلواسکای به جای نادیده گرفتن محتوای سیاسیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتخاب هوشمندان ابزارهای نظارتی، بدون محدودیت، با این نوع محتوا تعامل داشته باشند. این رویکرد باعث بهبود و تقویت تجربه‌ی کاربری شده و در نهایت منجر به جذب کاربران بیشتر خواهد شد.

به رغم این که بلواسکای ممکن است نتواند نظر تعداد زیادی از کاربران تردز را جلب کند، اما بازخوردهای این کاربران می‌تواند به بهبود ساختار مکالمات و اتصال به پروتکل ActivityPub در بلواسکای کمک کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir