مشخصات دوربین ریلمی جی تی 7 پرو فاش شد. ظاهرا این گوشی از یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابر برخوردار خواهد بود.

گوشی Realme GT 7 Pro بار دیگر سوژه گزارش‌های خبری در وب‌سایت gizmochina شده است. در افشاگری‌ و نشت اخبر، جزئیات مربوط به وضوح و نوع سنسور دوربین‌های پشتی این گوشی هوشمند پرچمدار فاش شده است. برای آگاهی از این اطلاعات در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین ریلمی جی تی 7 پرو

اطلاعات درز شده در اکانت افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو نشان می‌دهند که ریلمی GT 7 پرو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی IMX906، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با لنز سونی IMX882 خواهد بود. در گزارش‌های قبلی شایعه شده بود که دوربین تله فوتو این گوشی یک سنسور سونی LYT600 خواهد بود. گفته می‌شود که این لنز از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی کرده و احتمالا بزرگنمایی هیبریدی بالاتری را ارائه خواهد داد.

مشخصات دوربین ریلمی جی تی 7 پرو

از سوی دیگر، برخی از منابع اطلاعاتی، ظرفیت باتری ریلمی GT 7 Pro را هم فاش کرده‌اند. ظاهرا قرار است که این مدل بزرگ‌ترین باتری دیده شده روی یک گوشی ریلمی را در خود جای دهد. این گوشی هوشمند قبلا در پلتفرم صدور گواهی 3C چین نیز دیده شده که طبق اطلاعات موجود در آن، دارای یک بسته باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود. این باتری در مقایسه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی یعنی ریلمی جی تی 6 یک ارتقای قابل توجه محسوب می‌شود. علاه بر این، ممکن است که این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، ریلمی جی تی 7 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی میکرو خمیده اولد BOE (احتمالا ساخته شده توسط سامسونگ) با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح 1.5K خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام (همان اسنپدراگون 8 الیت) به همراه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی نیز به احتمال زیاد یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir