مدت زیادی از عرضه نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 نمی‌گذرد، اما بازیکنان PC از همین حالا با دستکاری فایل‌های این بازی، اقدام به ساختن مادهایی کرده‌اند که تغییرات جذابی را در سایلنت هیل ۲ ریمیک رقم می‌زنند.

محبوب‌ترین مادهای نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ در سایت نکسوس مادز (Nexus Mods) شامل مواردی است که بسیاری از طرفداران این بازی انتظارش را دارند؛ مثل اصلاحات مربوط به عملکرد و جلوه‌های بصری. اما تعدادی از این مادها به دلیل ایجاد تغییرات غیرمنتظره در بازی ترسناک استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

تمجید کارگردان اصلی Silent Hill ۲ از نسخه ریمیک

به عنوان مثال، یکی از مادهای محبوب به نام Hair Sheen Removal – No More Oil براقیت موها را کاهش می‌دهد تا کمتر جلب توجه کنند و ظاهر طبیعی‌تری داشته باشد. براق بودن بیش از حد موی شخصیت اصلی، یکی از ایرادات جزئی بود که طرفداران به نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ می‌گرفتند و حالا با استفاده از این ماد می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

یک ماد جالب دیگر، Silent Hill 2 HD Collection اثر کاربری به نام FrancisLouis است. این ماد که به عنوان یک شوخی ساخته شده، نسخه ریمیک را «وفادارتر» به نسخه HD Collection مجموعه سایلنت هیل می‌کند؛ برای این کار، افکت مه در بازی تا حد زیادی از بین می‌رود!

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

کاربر FrancisLouis همچنین یک ماد دیگر به نام Sunny Hills را منتشر کرده که شهر سایلنت هیل با مه‌های سنگین و خفقان‌آور را به یک چشم‌انداز کاملا آفتابی و روشن تبدیل می‌کند. البته این ماد روی شب‌ها تاثیری ندارد و می‌توانید افکت مه را در آن فعال یا غیرفعال کنید.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

در یک ماد دیگر، کاربری به اسم JessicaNatalia یک نسخه اولیه از زاویه دوربین اول‌شخص را در بازی سایلنت هیل ۲ ارائه داده است. این مواد مخصوص کسانی است که می‌خواهند بازی را از یک زاویه دوربین جدید تجربه کنند.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

مادساز دیگری به نام NorskPL شخصیت جیمز ساندرلند در نسخه ریمیک را با نمونه اولیه این شخصیت از نسخه اصلی سال ۲۰۰۱ جایگزین کرده است.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

در ادامه ایده قبلی، ماد PS2 Demake ساخته کاربری به اسم MAK Moderator، نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ را با سخت‌افزار قدیمی پلی‌استیشن ۲ برای کامپیوترهای شخصی بازآفرینی می‌کند.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

یک ماد دیگر که جنبه شوخی دارد، فونت تابلوی مزرعه سایلنت هیل (Silent Hill Ranch) را با فونت Comic Sans جایگزین می‌کند. این فونت که معمولاً در کمیک بوک‌ها دیده می‌شود، قبلا توسط سازندگان نسخه HD Collection مورد استفاده قرار گرفته و با انتقاد طرفداران مواجه شده بود. این فونت اصلاً با اتمسفر سایلنت هیل همخوانی ندارد و به همین دلیل در نسخه ریمیک تغییر کرده است. اما با این ماد دوباره می‌توانید فونت Comic Sans معروف را روی تابلوی مزرعه مشاهده کنید.

ماد بازی ریمیک سایلنت هیل ۲

در نهایت، مادهای بیشتری هم وجود دارند که برای مثال به شما اجازه می‌دهد تا به جای لئون از بازی Resident Evil 4 Remake یا شخصیت CJ از سری GTA بازی کنید.

منبع: IGN


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

Loading


تگ ها
سایلنت هیل


source

توسط techkhabari.ir