عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) دارای ویژگی‌ها و مکانیک‌های زیادی است. با این حال، اگر می‌خواهید یک بلوک خاص مانند کرفتینگ تیبل یا کوره را جابجا کنید، ابتدا باید بریک شود و سپس در جای دیگری که دلخواه شما است٫ قرار دهید. اینجا است که ماد Carry On وارد عمل شده و کل فرآیند بازی را بسیار ساده می‌کند. در ادامه به همه چیز در مورد این ماد از ویژگی‌هایی که در بازی به ارمغان می‌آورد تا مراحل نصب آن روی بازی ماینکرفت اشاره خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

ویژگی‌های ماد Carry On برای بازی ماینکرفت

ماد Carry On به شما امکان می‌دهد در بازی ماینکرفت با دست خود آیتم‌ها را حمل کنید.

ماد Carry On به شما امکان می‌دهد در بازی ماینکرفت با دست خود آیتم‌ها را حمل کنید.

در حالی که عبارت carry on به ادامه چیزی اشاره دارد، ولی باید گفت که نام این ماد به آن معنی است که می‌توانید آیتم‌ها را در دستان خود حمل کنید. این کاملاً با بریک کردن یک آیتم مانند کرفتینگ تیبل یا صندوقچه، قرار دادن آن در Inventory خود و سپس قرار دادن آن در جای دیگری متفاوت است.

این ماد به شما امکان می‌دهد که فقط آیتم‌هایی را که قبلاً قرار داده شده را نگه دارید، یعنی آیتم را با قدم زدن در اطراف حرکت دهید و سپس آن را در هر کجا که می‌خواهید قرار دهید. همچنین این با دیگر ماب‌ها کار می‌کند. با این حال، شما نمی‌توانید روی ماب‌های دشمن در حالت سورویوال (Survival) تاثیر بگذارید.

مکانیک‌ها برای چیدن آيتم‌ها نیز بسیار آسان است. مثال پیش‌فرض این است که به آیتمی که می‌خواهید انتخاب کنید٫ باید نزدیک شوید، Shift را نگه دارید و سپس کلیک راست کنید. در ادامه این کار آیتم را با هر دو دست شما برمی‌دارد. شما می‌توانید آیتم را فقط با کلیک راست در هر جایی که می‌خواهید قرار دهید. همچنین می‌توانید دکمه پیش فرض Shift را به هر کلید دیگری که انتخاب می‌کنید تغییر دهید.

طرفداران ماینکرفت از خانه ساخته شده با چوب بلوط pale oak هیجان زده شدند

ماد Carry On مکانیک فوق‌العاده‌ای را به بازی اضافه می‌کند که استودیوی موجانگ باید به آن اضافه کند، زیرا جابجایی آیتم‌ها را کمتر خسته‌کننده می‌کند. در حال حاضر که می‌دانید این ماد چه کاری انجام می‌دهد، در ادامه به نحوه نصب آن روی بازی نگاهی داشته باشد.

آموزش نحوه نصب ماد Carry On

پوشه mods را در پوشه .minecraft می‌توانید پیدا کنید.

پوشه mods را در پوشه .minecraft می‌توانید پیدا کنید.

ماد Carry On برای هر دو ماد لودر Forge و Fabric ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید هر نسخه‌ای را که می‌خواهید دانلود کنید. پس مراحل نصب را دنبال کرده تا آن را در بازی خود داشته کنید.

  • نسخه سازگار ماد را با بازی خود دانلود کرده و فایل دانلود شده را در دسترس خود نگه دارید.
  • از صفحه اصلی ویندوز، روی کادر جستجو کلیک کرده و عبارت %APPDATA% را تایپ کنید.
  • با این کار یک پوشه ظاهر می‌شود. روی پوشه .minecraft کلیک کنید.
  • در اینجا، به دنبال پوشه mods بگردید. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، فقط یکی با همین نام بسازید.
  • فایل ماد را به این پوشه منتقل کرده و سپس صفحه را ببندید.
  • بازی را با استفاده از ماد لودر اجرا کنید. با طی این مراحل ماد باید روی بازی نصب شده باشد. پس از آن لذت ببرید.
پوشه mod را به این جا منتقل کنید.

پوشه mod را به این جا منتقل کنید.

اگرچه این ماد مکانیک جدیدی را به بازی اضافه می‌کند، اما بر عملکرد بازی تاثیری نخواهد داشت، حتی برای پی سی‌های رده پایین هم وضعیت همین است. البته باگ‌های جزئی در ماد پک وجود دارد، اما هیچ چیز مخربی نیست. در نهایت هم مطمئن شوید که نسخه ماد مطابق با نسخه بازی خود را نصب کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

ماب جدید کریکینگ در ماینکرفت ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد ترسناک نباشد

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir