کن روزنبرگ یکی از شخصیت‌های اصلی جی تی ای: وایس سیتی بود، ولی با این حال در سن آندریاس هم تاثیر بزرگی از خود بر جای گذاشت. او که به عنوان یک وکیل فارغ التحصیل شده، به جمع مافیاها راه پیدا می‌کند و به تدریج در فساد و خلاف غرق می‌شود.

کن روزنبرگ (Ken Rosenberg) جزو آن دسته از شخصیت‌هایی است که علاوه بر GTA: San Andreas، در Vice City هم نقش پررنگی داشت (در واقع او در وایس سیتی پررنگ‌تر بود). یکی از نکات مهمی که درباره این شخصیت وجود دارد این است که ویلیام فیکنر به عنوان صداگذار او شناخته می‌شود؛ بازیگری که ما ایرانی‌ها او را بیش‌تر به خاطر ایفای نقش الکساندر ماهون در سریال فرار از زندان می‌شناسیم. کن روزنبرگ در دوران کالج به عنوان یک وکیل فارغ التحصیل شد، اما در زندگی خود مسیر ناسالمی را در پیش گرفت. هرچند که گفته می‌شود او امتحانات دانشگاه را هم با تقلب و روش‌های غیرقانونی قبول شد.

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

پس از خروج از کالج او در شهر وایس سیتی یک دفتر حقوقی باز کرد و اسم آن را K. Rosenberg & Co. گذاشت. اما در سال ۱۹۷۸ و زمانی که ۲۵ سال داشت به خانواده مافیایی فورلی ملحق شد. این دفتر حقوقی با شبکه VNN همکاری مستقیمی ایجاد کرد و از طریق این تریبون با مردم در ارتباط بود. چند سال بعد و در سال ۱۹۸۶ کن روزنبرگ از طریق خانواده فورلی با شهر لیبرتی سیتی هم ارتباط برقرار کرد تا گستره نفوذهای خود را افزایش دهد.

اما همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم کن روزنبرگ در داستان جی تی ای: وایس سیتی نقش پررنگ‌تری نسبت به سن آندریاس داشت. اگر بخواهیم به‌طور کلی به قضیه نگاه کنیم روزنبرگ پس از تامی ورستی نقش مهم‌ترین شخصیت وایس سیتی را ایفا می‌کرد. او در سال ۱۹۸۶ سعی کرد با قاچاق مواد مخدر نفوذ خانواده فورلی در وایس سیتی را افزایش دهد و در این مسیر از تامی ورستی کمک‌های زیادی گرفت. هرچند که همکاری این دو نفر پس از مدتی کم‌رنگ‌تر شد، اما کن روزنبرگ هوای تامی را داشت و او را از پایگاه‌های پلیس آزاد می‌کرد.

کن روزنبرگ جی تی ای

کن روزنبرگ به خاطر اعتیاد دوستان، موقعیت و حتی مقامش به عنوان یک وکیل را از دست می‌دهد

یکی از نکاتی که باید در مورد این شخصیت مهم از سری جی تی ای بدانید این است که کن روزنبرگ پس از مدتی اعتیاد شدیدی به مواد مخدر پیدا می‌کند؛ موضوعی که باعث شد او بیش‌تر از هر زمان دیگری از دوست خود تامی ورستی دور شود. در اوایل دهه ۱۹۹۰ او از یک کلینیک پزشکی در شهر سن آندریاس سر درآورد تا بتواند اعتیاد خود را ترک کند. هرچند که او در نهایت موفق به انجام این عمل بزرگ شد، اما هم تامی ورستی را از دست داد و هم مدرک وکالت خود را.

اما با وجود تمامی این پیشرفت‌ها و با توجه به آنچه که در جی تی ای: سن آندریاس می‌بینیم، کن روزنبرگ نمی‌تواند از گذشته سیاه خود فرار کند. او پس از یک سری مسائل پیچیده تحت تعقیب مافیاهای ایتالیایی قرار می‌گیرد و پس از مدتی با دو شخصیت کنت پال و مکر آشنا می‌شود؛ شخصیت‌هایی که او را با سی جی آشنا می‌کنند. سی جی هم که پتانسیل توانایی‌های روزنبرگ را می‌بیند به کمک به او می‌پردازد تا بتواند از شرایط وخیم فعلی خود دور شود.

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: مکر، خواننده بریتانیایی

پس از پشت سر گذاشتن تمامی این مصائب کن روزنبرگ هم بالاخره راه زندگی خویش را پیدا می‌کند. او به همراه کنت پال و مکر به گروه مد داگ اضافه می‌شود و آن‌ها در کنار یکدیگر آلبوم‌های موفقی را می‌سازند. راستی جالب است بدانید که در جی تی ای: لیبرتی سیتی استوریز هم به روزنبرگ اشاره می‌شود؛ جایی که او تلاش می‌کند با قدرت و مهارت خود تامی ورستی را از زندان بیرون بیاورد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom


Loading

source

توسط techkhabari.ir