پس از مدت‌ها انتظار بالاخره انیمه Dandadan شروع به پخش کرد. پس از نمایش اپیزود اول این اثر، تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن منتشر شده است.

با شروع فصل پاییز ۲۰۲۴، روند نمایش تعدادی از مورد‌انتظار‌ترین انیمه‌ها آغاز شده است. انیمه Dandadan که با اقتباس از مانگا مشهوری ساخته شده، یکی از این دست آثار جدید بوده و طرفداران زیادی منتظر شروع آن بودند. به تازگی اپیزود اول انیمه دان دا دان نمایش داده شده و علاقه‌مندان توانستند اولین بخش از ماجرا‌های مومو و اوکارون را تماشا کنند. در کنار داستان، تیتراژ ابتدایی و انتهایی انیمه Dandadan هم با استقبال زیادی مواجه شده‌اند.

تریلر تازه انیمه Dandadan به نمایش گذاشته شد؛ انتشار پوستر

انیمه Dandadan با اقتباس از مانگای شناخته‌شده‌ای از یوکینوبو تاتسو ساخته شده است. او پیش از این که با خلق شخصیت‌های اثر مذکور به شهرت زیادی دست پیدا کند، برای مدتی به عنوان دستیار تاتسوکی فوجیموتو، خالق مانگا‌های Chainsaw Man و Look Back، فعالیت کرده است. مانگا و انیمه دان دا دان داستان مومو و اوکارون را روایت می‌کند که به ترتیب به وجود ارواح و موجودات فضایی باور دارند. این دو یکدیگر را به چالش می‌کشد که اشتباه بودن باور دیگری را ثابت کنند. اما مشص می‌شود که هم ارواح و هم فضایی‌ها وجود دارند. به همین دلیل اوکارون با توربو گرنی مواجه شده و قدرت ارواح را به دست می‌آورد. در مقابل به واسطه فضایی‌ها قدرت‌های ذهنی‌ مومو فعال می‌شوند.

تیتراژ ابتدایی انیمه Dandadan که به لحاظ بصری زیبا و در عین حال عجیب و غریب است، حاوی آهنگ جدیدی به اسم Otonoke از Creepy Nuts است. این گروه دو نفره به واسطه ساخت اوپنینگ فصل دوم انیمه Mashle: Magic and Muscles شناخته می‌شوند. این آهنگ که Bling-Bang-Bang-Born نام دارد، از شهرت زیادی در بین طرفداران بر‌خوردار است. تیتراژ ابتدایی انیمه دان دا دان را در زیر مشاهده می‌کنید:

تیتراژ انتهایی انیمه Dandadan روی شخصیت توربو گرنی تمرکز دارد که روح او در داخل یک مانکی نکو مهر و موم شده است. آهنگ پخش شده در این تیتراژ، Taidada نام داشته و کاری از گروه Zutomayo است. این گروه راک ژاپنی، پیش از این آهنگ Time Left را به عنوان دومین اندینگ انیمه Chainsaw Man ارائه کرده است. تیتراژ پایانی انیمه دان دا دان را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

در حال حاضر قسمت اول انیمه Dandadan تحت عنوان That’s How Love Starts, Ya Know به نمایش گذاشته شده است. اپیزود دوم این اثر به نام That’s a Space Alien, Ain’t It? در روز پنج‌شنبه هفته آینده ساعت ۱۹ به وقت تهران پخش خواهد شد. انیمه دان دا دان تنها یکی از آثار فصل پاییز ۲۰۲۴ بوده و در کنار آن، آثاری از جمله Dragon Ball Daima ،Bleach: Thousand-Year Blood War ،Uzumaki ،Re:Zero -Starting Life in Another World- ،Blue Lock و Shangri-La Frontier هم نمایش داده می‌شوند.

انیمه های پاییز ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

نظر شما در مورد انیمه Dandadan و تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن چیست؟ آیا از طرفداران مانگا دان دا دان بوده و شماره‌های مختلف آن را خوانده‌اید؟ آیا اپیزود اول این اثر را تماشا کرده و توانسته توجه شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

Loading

source

توسط techkhabari.ir