نسخه ریمستر جی تی ای: وایس سیتی که با پسوند Nextgen Edition در دست توسعه قرار دارد و توسط طرفداران ساخته می‌شود، به مراتب از نسخه اورجینال بهتر به نظر می‌رسد. به تازگی ویدیویی از این نسخه بهبود یافته منتشر شده که پیشرفت‌های چشم‌گیر آن را به وضوح به نمایش می‌گذارد.

بسیاری از طرفداران دوست داشتند نسخه‌های کلاسیک سری GTA را با جلوه‌های گرافیکی بهبود یافته تجربه کنند و مدت‌ها منتظر واکنش شرکت راک‌استار گیمز بودند. شرکت راک‌استار هم پاسخ این انتظارات را در سال ۲۰۲۱ با عرضه بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition داد. اما همان‌طور که به احتمال زیاد خبر دارید این پاسخ زیاد قانع کننده نبود و محصول نهایی نتوانست توجه گیمرها و منتقدین را به سمت خود جلب کند.

تماشای ویدیوی بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

در چنین شرایطی خود طرفداران دست به کار شدند تا بتوانند کاری که شرکت مذکور ناقص انجام داد را به سرانجام برسانند. گروهی از این طرفداران که با نام Revolution Team فعالیت می‌کنند سعی دارند جی تی ای: وایس سیتی را بهبود ببخشند و آن را بهتر از همیشه به تصویر بکشند. آن‌ها در حال حاضر روی پروژه‌ای تحت عنوان GTA: Vice City Nextgen Edition کار می‌کنند که به تدریج بهتر و بهتر می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید ویدیو این نسخه ریمستر شده را در ادامه مشاهده نمایید:

اگر ویدیو را تماشا کرده باشید می‌بینید که گروه Revolution Team کار بزرگی انجام داده و حداقل از ریمستر رسمی خود راک‌استار در قالب GTA: The Trilogy – The Definitive Edition بهتر عمل کرده است. در این نسخه ریمستر شده از جی تی ای: وایس سیتی بافت‌ها متراکم‌تر به نظر می‌رسند، انفجارها جلوه بهتری دارند و مدل شخصیت‌ها و ماشین‌ها نیز مانند ورژن اورجینال تاریخ مصرف گذشته نیستند.

جی تی ای وایس سیتی ریمستر

نسخه ریمستر شده از لحاظ بصری خیلی بهتر به نظر می‌رسد

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: مایک تورینو، مامور مخفی دولت

البته اگر دلتنگ شهر وایس سیتی، ساحل‌های آفتابی و چراغ‌های نئونی خیابان‌های آن هستید باید بدانید که تا زمان عرضه GTA VI فاصله زیادی باقی نمانده است. نسخه جدید مجموعه که حدودا یک سال دیگر منتشر می‌شود یکبار دیگر گیمرها را به شهر وایس سیتی می‌برد؛ تنها با این تفاوت که داستان در حال حاضر جریان پیدا می‌کند و برای دهه‌های پیش نیست. شما در این باره چه نظری دارید؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech


Loading