طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با اقتباس از سریال انیمیشنی مشهور و محبوب Avatar: The Last Airbender، یک بازی جدید در سبک نقش‌آفرینی مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

سریال انیمیشنی آواتار: آخرین بادافزار در مسیر تبدیل شدن به یک بازی نقش‌آفرینی AAA قرار دارد. اما این بازی یک تجربه اقتباسی عادی نخواهد بود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به جای آن در بازی جدید Avatar: The Last Airbender به عنوان آنگ یا سایر کاراکتر‌های شناخته شده مثل کورا مراحل را پشت سر بگذارید، اثر مذکور شما را در قالب آواتار تازه‌ای قرار خواهد داد.

معرفی بازیگر تاف در فصل دوم سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار

بازی نقش‌آفرینی آواتار: آخرین بادافزار محصولی از Saber Interactive بوده که با همکاری Paramount Game Studios و Avatar Studios ساخته شده است. در حال حاضر مشخص نشده که بازی مذکور در چه تاریخی منتشر خواهد شد. عدم حضور کاراکتر‌های مثل آنگ، کاتارا و سوکا از آن جهت بوده که بازی جدید Avatar: The Last Airbender به هزاران سال پیش از وقایع سریال انیمیشنی سفر خواهد کرد.

با استناد به گزارش رسانه‌های مختلف، بازی نقش‌آفرینی آواتار: آخرین بادافزار برای انتشار روی کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس به همراه کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین این اثر قرار است به بزرگ‌ترین بازی مجموعه Avatar: The Last Airbender تبدیل شود. این سری پیش از این به شکل بازی‌های کنسول، تجربه‌های آنلاین و برد‌گیم اقتباس شده و شخصیت‌های مختلف آن در بازی‌هایی مثل Nickelodeon All-Star Brawl حاضر بوده‌اند. با این حال ساخت یک بازی نقش‌آفرینی AAA اتفاقی بزرگ و تازه برای آواتار: آخرین بادافزار محسوب می‌شود.

سریال آواتار: آخرین بادافزار

بازی جدید Avatar: The Last Airbender بزرگ‌ترین اثر اقتباسی آن محسوب می‌شود

استودیو Saber Interactive اخیرا بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را منتشر کرده است. از بین دیگر بازی‌هایی که استودیو مذکور تولید کرده، می‌توان Evil Dead: The Game و World War Z: Aftermath را نام برد. همچنین استودیو Saber Interactive مشغول تولید بازی‌های Jurassic Park: Survival و A Quiet Place: The Road Ahead است.

سریال آواتار: آخرین بادافزار برای دو فصل دیگر تمدید شد

جاش آستین، مدیر توسعه IP و لایسنس‌های استودیو Saber Interactive در رابطه با ساخت بازی آواتار: آخرین بادافزار چنین گفته است: «ما در Saber حقیقتا طرفدار IPهایی هستیم که روی آن‌ها کار می‌کنیم. اعضای تیم ما برخی از فداکار‌ترین و پرشور‌ترین خلاقان هستند و این مایه افتخار است که با همکاری Avatar Studios و Paramount Games برای گسترش Avatar Legends در دنیای بازی‌های ویدیویی تلاش کنیم. این ساختار منحصر‌به‌فرد نتیجه همکاری ادامه‌دار ما با پارامونت بوده که از حدود یک دهه پیش با WWZ آغاز شده و برای آینده آن هیجان‌زده هستیم.»

نظر شما در مورد ساخت بازی جدیدی از دنیای Avatar: The Last Airbender در سبک نقش‌آفرینی چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه آواتار: آخرین بادافزار بوده و برای بازی جدید آن هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir