عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) تعداد زیادی کار برای انجام دادن در گیم پلی خود دارد که بازیکنان می‌توانند انجام دهند. بنابراین، یک بازی با ویژگی‌ها و مکانیک‌های بسیار به چندین بروزرسانی نیز نیاز دارد که جنبه‌های مختلف آن را بهبود ببخشد. البته که این کار بسیار دشوار است٫ زیرا انتشار پچ‌هایی که همه چیز را بهبود می‌بخشد٫ کمی رویایی به نظر می‌رسد. اغلب، توسعه دهندگان برای چیزی برنامه ریزی می‌کنند٫ اما در نهایت روی چیز دیگری کار می‌کنند و ماجرا به فراموشی سپرده می‌شود.

حال به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام Gabz_sheldreak از جامعه طرفداران و بازیکنان ماینکرفت سوالی درباره اسنپ شات‌ها آزمایشی منتشر شده در سال ۲۰۲۰ که باعث بهبود تجربه مبارزات در بازی می‌شود٫ پرسید. او همچنین اشاره کرد که چگونه Jeb، یکی از توسعه دهندگان اصلی بازی، به طور فعال به دنبال بازخورد بازیکنان در مورد سیستم مبارزات ماینکرفت بود. با این حال، پس از چهار سال، به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ برنامه‌های خود را برای ارائه بروز رسانی سیستم مبارزات کنار گذاشته است.

RenRazza اشاره کرد که این اسنپ شات‌های آزمایشی فقط در جهت تست کردن بودند و هیچ تاییدی مبنی بر این که آن‌ها بخشی از بروز رسانی رسمی خواهند بود٫ وجود نداشت. به گفته او، استودیو ممکن است متوجه شده باشد که چیزهای بهتری برای تمرکز کردن دارد. کاربر دیگری، ikkju، گفت که این تست‌ها درست قبل از بروزرسانی cave انجام شده است، بنابراین به نظر می‌رسد سازندگان بازی به جای بروزرسانی سیستم مبارزات، روی آن تمرکز کرده‌ و به دنبال چیز دیگری است.

سایر کاربران نیز پاسخ‌های مشابهی داشتند. Lzinger گفت که او فکر می‌کند که این بیشتر یک پروژه جانبی برای Jeb است و زمانی که ایده‌ای داشته باشد٫ روی آن کار خواهد کرد. SilverFlight01 گفت که این اسنپ شات‌ها دارای ویژگی‌های آزمایشی بودند که تضمین نمی‌شود که حتی به بازی اضافه شوند. کاربر دیگری هم تاکید کرد که ماینکرفت ممکن است بروزرسانی برای سیستم مبارزات خود دریافت کند، اما در حال حاضر تصمیمی برای انجام این کار وجود ندارد.

BearShots پاسخی طولانی در توضیح وضعیت نوشت. او گفت که جب باید ایده بروزرسانی سیستم مبارزات را متوقف می‌کرد تا روی بروزرسانی Caves & Cliffs تمرکز کند، اما اشاره کرد که او آن را فراموش نکرده است. فقط ماجرا این است که او فرصتی برای کار روی آن نداشته است.

سپس کاربر یاد شده اشاره کرد که چگونه موجانگ باید یک بروزرسانی برای سیستم مبارزات ارائه کند که بر اساس سیستم مبارزات نسخه ۱.۸ ماینکرفت ساخته شده باشد، زیرا هنوز در میان اکثر سرورهای PvP که از این نسخه استفاده می‌کنند٫ بسیار محبوب است. یک بروزرسانی عالی برای سیستم مبارزات باعث می‌شود تا شاهد احیای بازی‌های PvP ماینکرفت باشیم.

بروز رسانی‌های مکرر برای بازی ماینکرفت

ماب Creaking بزودی به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد.

ماب Creaking بزودی به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد.

اخیرا موجانگ اعلام کرده است که ساختار سیستم ارائه بروزرسانی بازی را تغییر خواهد داد. یعنی بر اساس سیستم جدید توسعه دهندگان به جای اینکه هر سال روی یک بروز رسانی بزرگ کار کنند، روی افزودن بیشتر ویژگی‌های کوچکتر تمرکز خواهند کرد. این خبر بسیار خوبی برای بازیکنان است٫ زیرا آن‌ها چیزهای جدید بیشتری را می‌توانند در مدت زمان کم‌تری امتحان کنند و از طرفی هم این برای توسعه دهندگان عالی است٫ زیرا می‌توانند محتوای بیشتری به بازی اضافه کنند و از طرفداران و بازیکنان خود بازخورد دریافت کنند.

طرفداران ماینکرفت به حضور الکس در فیلم لایو اکشن امیدوار هستند

به هر حال در آینده نزدیک ماب کریکینگ و بایوم پیل گاردن به زودی وارد بازی ماینکرفت خواهند شد و سازندگان نسخه‌های نهایی این افزودنی‌ها را برای بهبود آن‌ها تغییر خواهند داد. شاید سازندگان بازی چیز بزرگ بعدی که روی آن کار می‌کنند٫ یک بروز رسانی با محوریت ارتقای سیستم مبارزات باشد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir