وانت واندر دوکابین زامیاد چندی پیش در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این وانت کاربری‌های متنوعی دارد و زامیاد آن را یک مینی‌تراک نامیده است.

شرکت زامیاد، به عنوان زیرمجموعه سایپا، خودروهای باری متعددی و متنوعی تولید می‌کند. یکی از محصولات جدید وانت واندر دوکابین زامیاد است که به گفته این شرکت یک مینی‌تراک جمع و جور با کاربری‌های مختلف است. این خودرو باری جدید چهره‌ای بسیار عجیب و نامتقارن داشت و آنطور در ذهن تداعی می‌شود که انگار در سالهای پیش ساخته شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به هر صورت مینی تراک واندر زامیاد یک محصول جدید برای بازار ایران و یک محصول محبوب در بازارهای کشور چین است. این خودرو قرار است به زودی نمایشگاه حمل و نقل عمومی شهر آفتاب در پایتخت به معرض نمایش عمومی درآید.

به نقل از پرشین خودرو؛ در این نمایشگاه، شرکت زامیاد در فضایی بیش از ۱۰۰۰ مترمربع، خودروهای سبک و نیمه‌سنگین در حوزه‌های حمل‌ونقل شهری و مسافری را با اهمیت بهبود کیفیت خدمات حمل‌ونقل شهری به نمایش می‌گذارد.

نمایش عمومی وانت واندر دوکابین زامیاد در شهر آفتاب

خودروهای مینی تراک جدید واندر دو کابین، وانت پادراپلاس با کاربری یخچال، کمپرسی و آتش‌نشانی، وانت زامیاد اکستند، پیکاپ کارون، پیکاپ زاگرس با موتور دیزل، اتوبوس کف کوتاه دیزل، اتوبوس برقی، اتوبوسU9، کامیون باراد ۶ تن با کاربری یخچال و کامیون باراد ۹.۵ تن از جمله محصولات زامیاد در این نمایشگاه می باشد.

شرکت زامیاد با محوریت کاهش آلایندگی، افزایش ایمنی، ارتقای بهره‌وری و طراحی به‌روز که نقش مهمی را در توسعه و ارتقا ناوگان حمل‌ونقل جاده ای و عمومی ایفا می‌کنند، حضور موثری در این نمایشگاه خواهد داشت.

نمایش عمومی وانت واندر دوکابین زامیاد در شهر آفتاب

غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل‌ونقل شهری تهران در سالن A از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر، میزبان علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد وانت جدید زامیاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari.ir