اگر بخواهیم منزجر کننده‌ترین شخصیت‌های جی تی ای: سن آندریاس را رتبه‌بندی کنیم، باید برای شخصیت جیزی بی. (Jizzy B.) جایگاه خاصی در نظر بگیریم. این شخصیت صاحب یک کازینو بوده و هر کار خلاف و کثیفی که می‌توان تصورش کرد را انجام می‌دهد.

جیزی بی. یکی از شخصیت‌های منفی مهم جی تی ای: سن آندریاس است که چارلی مورفی فقید وظیفه صداگذاری او را برعهده دارد. چارلی مورفی در واقع برادر بزرگ‌تر ادی مورفی است که او را به خاطر ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر پلیس بورلی هیلز و دکتر دولیتل می‌شناسیم. با گذر از این مسئله و همان‌طور که اشاره کردیم جیزی بی. تا ریشه شخصیت فاسدی محسوب می‌شود و در منطقه سن فیرو یک کلاب شبانه دارد؛ محلی که بیش‌تر خلاف‌های خود را در داخل آن انجام می‌دهد.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

شخصیت مورد بحث که تجربه بلند بالایی در سوء استفاده از زن‌ها دارد، جزو یک کارتل قاچاق مواد مخدر به نام لوکو هم محسوب می‌شود. جیزی بی. نماد و تقریبا رهبر این کارتل است و بیش‌تر افراد فعال در آن از او پیروی می‌کنند. او نه تنها معامله‌ها را هماهنگ می‌کند، بلکه خود را مسئول جذب نیروهای جدید و حذف نیروهای از کار افتاده می‌داند. همین موضوع به او قدرت زیادی می‌دهد تا بتواند در دنیای جی تی ای بیش‌تر از هر زمان دیگری کارهای کثیف خود را به سرانجام برساند.

جیزی بی. جی تی تی سن آندریاس

صداگذاری جیزی بی. برعهده چارلی مورفی فقید (برادر بزرگ‌تر ادی مورفی) بود

اما از این موارد که بگذریم باید بدانید جیزی بی. علاقه زیادی به ماشین‌های گران قیمت و لاکچری دارد. آنطور که ما در حین جریان داستان می‌بینیم او علاوه بر یک ماشین گران قیمت به نام Pimpmobile صاحب یک لیموزین سیاه و زیبا هم است که با استفاده از آن در سطح سن آندریاس جا به جا می‌شود. اما با وجود تمامی این تفاسیر شخصیت مورد بحث آنقدرها هم باهوش نیست و از سایر افراد فریب می‌خورد.

ورود جیزی بی. به داستان زمانی رخ می‌دهد که سی جی اطلاعات ارزشمندی به دست می‌آورد. او متوجه می‌شود که کارتل لوکو می‌خواهد معامله بزرگی با امپراطوری مواد مخدر بیگ اسموک انجام دهد و به همین خاطر تصمیم می‌گیرد از جیزی بی. به نفع خود بهره ببرد. در واقع جیزی بی. به طعمه سی جی تبدیل می‌شود تا شخصیت اصلی داستان جی تی ای: سن آندریاس بتواند از طریق او هر اطلاعاتی که نیاز دارد را به دست آورد.

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: زیرو، کارشناس الکترونیک

در این نقطه از داستان ووزی به سی جی خبر می‌دهد که معامله بزرگ جیزی بی. با حضور رایدر و اعضای گنگ بالاس انجام می‌گیرد و اگر بخواهد از محل وقوع این معامله خبردار شود باید به تلفن جیزی بی. دسترسی پیدا کند. به همین ترتیب سی جی به سراغ کلاب شخصیت مذکور می‌رود، تمام بادیگاردهای او را می‌کشد و سپس به تعقیب وی می‌پردازد. در نهایت کار هنگامی که جیزی بی. با ماشین گران قیمت خود فرار می‌کند به دست قهرمان داستان به قتل می‌رسد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir