مجموعه اسپلینتر سل مدتی است که کاملا به سکوت خبری فرو رفته و جزئیات جدیدی از آن دیده نمی‌شود. حال طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده نسخه ریمیک شماره اول به خاطر کیفیت پایین خود تاخیر خورده و دیرتر از آنچه که انتظار می‌رفت عرضه خواهد شد.

شرکت یوبیسافت در دسامبر سال ۲۰۲۱ از نسخه بازسازی یا ریمیک اولین بازی اسپلینتر سل رونمایی کرد تا طرفداران حسابی به وجد آیند. منتها متاسفانه از آن موقع به بعد هیچ چیز در مورد بازگشت سم فیشر و این فرنچایز دوست داشتنی و قدیمی منتشر نشد. با این حال گیمرها هنوز امیدوارند که شرکت یوبیسافت شرایط را تغییر دهد و اطلاعات جدیدی از بازسازی نسخه اول به اشتراک بگذارد.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

شاید خود یوبیسافت هنوز اخبار قابل توجهی منتشر نکرده باشد، اما شایعات مهمی در سطح اینترنت منتشر شده‌اند. به گفته یک خبرنگار برزیلی به نام پدرو هنریک لوتی لیپه ریمیک نسخه اول بازی اسپلینتر سل تاخیر خورده و تیم سازنده از برنامه‌های خود عقب است. اما این ایناسیدر علاوه بر خبر بدی که در موردش صحبت کردیم خبرهای خوبی هم در چنته دارد. به گفته این خبرنگار برزیلی شرکت یوبیسافت به صورت همزمان روی نسخه ریمستر بازی Splinter Cell: Blacklist کار می‌کند؛ آخرین بازی عرضه شده مجموعه که ۱۱ سال از انتشار آن می‌گذرد.

اسپلینتر سل ریمیک

ظاهرا نسخه ریمستر اسپلینتر سل: بلک لیست هم در حال توسعه است

سازندگان وقت زیادی روی این ریمستر گذاشته‌اند و می‌خواستند آن را تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کنند، منتها یک سری مشکلات نامعلوم به وجود آمد تا همه چیز طبق برنامه پیش نرود. اما اگر بخواهیم در مورد اسپلینتر سل ریمیک صحبت کنیم باید بدانید که این بازی به هیچ وجه در شرایط خوبی قرار ندارد. در واقع این بازی در مرحله‌ای به سر می‌برد که به تاریخ عرضه نزدیک نیست. بر همین اساس در حال حاضر نمی‌توان در مورد تاریخ انتشار احتمالی آن صحبت کرد. یکی از دلایلیی که باعث شد این پروژه مورد انتظار ضربه ببیند این بود که کارگردان آن تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ از تیم یوبیسافت جدا شود.

یوبیسافت بخشی از سازندگان اسپلینتر سل و پرنس آف پرشیا ریمیک را اخراج کرد

هرچند که در مورد یک سری شایعه صحبت کردیم، باید بدانید که لیپه سابقه خوبی درباره انتشار شایعات در مورد بازی‌های ویدیویی دارد. او به تازگی در یکی دیگر از گزارش‌های خود ادعا کرد که یوبیسافت از عرضه بازی‌هایی با بودجه‌های بزرگ می‌ترسد. از آنجایی که بازی Star Wars Outlaws با آن همه بودجه فروش خوبی را تجربه نکرد، مدیران شرکت می‌ترسند که در آینده چنین شرایطی تکرار شود. عملکرد ناامید کننده مالی بازی جدید استار وارز باعث شد که این شرکت فرانسوی تصمیم بگیرد اساسینز کرید شدوز را سه ماه تاخیر بزند. از آنجایی که اساسینز کرید بزرگ‌ترین فرنچایز یوبیسافت محسوب می‌شود آن‌ها می‌خواهند با این تاخیر بیش‌تر روی بازی کار کنند و بهترین محصول ممکن را ارائه دهند.

نظر شما در مورد آینده اسپلینتر سل چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading