بازی FC 25 چه تفاوت‌هایی با FC 24 دارد؟ بدون شک تمام پلیر‌های بازی فیفا، خواهان این هستند بدانند که چه تغییراتی در نسخه‌ی جدید فیفا، یعنی بازی FC 25 رخ داده است.

تا پیش از این با بخش‌ها و سوالات مختلفی راجب بازی FC 25 در مجله بازار آشنا شدیم و به جواب رسیدیم. طبیعتا آخرین سوالی که برای طرفداران فیفا پیش خواهد آمد، این است که نسخه FC 25 چه تفاوت‌هایی با FC 24 دارد. کاربر بازی به دنبال این می‌باشد که بداند آیا نسخه‌ی بروزتر، از نسخه‌ی قبلی بهتر است یا نه؟ قبل از اینکه به سراغ پاسخ دادن این سوال برویم، بهتر است که بدانید EA SPORTS FC جایی نمی‌خوابد که زیرش آب برود. هرساله بازی فیفا با بخش‌های جدید و پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف، خودش را به کاربرانش ثابت کرده است. برای همین می‌باشد که از رقیب خودش یعنی Pes طرفداران بیشتری دارد.

بررسی بازی EA SPORTS FC 25 | بازگشت به دوران درخشان فیفا؟

سال به سال که می‌گذرد EA SPORTS FC با آپدیت‌هایی که درون بازی ایجاد می‌کند، این بازی را بیشتر به سمت واقعیت سوق می‌دهد. تغییراتی که درون بازی FC 25 ایجاد شده است، باعث خواهند شد که پلیرها آن حس هیجانی فوتبال را به خودشان بیشتر جذب کنند. در نسخه جدید فیفا، بی‌شک شاهد این خواهید بود که تغییرات به چه درستی اعمال گشته و باعث بهبود گیم‌پلی بازی FC 25 شده است. من خودم بی‌صبرانه منتظر این هستم که تفاوت‌های بازی فیفا ۲۵ را نسبت به فیفا ۲۴، با شما به اشتراک بگذارم و باهم این نسخه از بازی را تجربه کنیم‌، در ادامه همراه مجله بازار برای بررسی تفاوت‌های فیفا ۲۵ با فیفا ۲۴ باشید.

تغییرات فیفا 25

تغییرات فیفا ۲۵ نسبت به فیفا ۲۴

شروعی که برای تعریف این تغییرات در نظر گرفته‌ام، مربوط به بخش گرافیکی بازی فیفا ۲۵ خواهد بود. اولین و یکی از مهم‌ترین تغییراتی که شما به وضوح آن را احساس خواهید کرد، پیشرفت گرافیکی بازی FC 25 می‌باشد. درواقع این تغییر به‌شکلی درست اعمال شده است که بازی کاملا روبه طبیعی شدن حرکت می‌کند، به‌طوری که انگار شما درحال تماشای یک بازی فوتبال از تیم‌های مورد علاقه خودتان هستید.

تغییرات گیم‌پلی بازی فیفا

تفاوت اصلی فیفا ۲۵ با فیفا ۲۴ بیشتر در این بخش احساس خواهد شد، تفاوت‌هایی که کاملا به چشم خواهد آمد، تفاوت‌هایی که بازی FC 25 را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند. اولین تغییری که شما در بخش گیم‌پلی فیفا ۲۵ مشاهده خواهید کرد، چینش ترکیب و تاکتیک‌های تیمی می‌باشد، این بخش با جزئیاتی بیشتر در بازی FC 25 آپدیت شده است. دومین تغییر در بخش گیم‌پلی، دویدن بازیکنان است، دویدنی که تا پیش از این، در فیفا ۲۴ فقط بالاتنه‌ی بازیکنان طبیعی جلوه داده می‌شد، اما در فیفا ۲۵ به کمک فناوری هایپر موشن، به پایین‌تنه بازیکنان رسیده است.

تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بازی FC 25 | فیفا ۲۵

دیگر تغییر بخش گیم‌پلی FC 25 نسبت به FC 24 در بخش گلرهای بازی می‌باشد، درباب این بخش باید بگم که انتقاد‌های زیادی می‌شد، EA SPORTS با این تغییرات پاسخ تمامی این انتقاد‌ها را در فیفا ۲۵ خواهد داد. تغییرات گلرها در حالت‌های پرتاب توپ به بیرون، پرتاب از راه دور، حرکات پا و منحرف کردن توپ می‌باشد. اوج طبیعی شدن فیفا ۲۵ در اضافه شدن خطای عمدی با کشیدن پیراهن بازیکن حریف می‌باشد. شما در  فیفا ۲۵ با کشیدن پیراهن بازیکن تیم مقابل، می‌توانید به صورت کاملا عمدی از ضدحمله‌ی تیم حریف جلوگیری کنید و کارت زرد را به جون بخرید.

تغییرات فیفا 25

بهتر شدن بخش کریر مود فیفا ۲۵

بخش کریر مود فیفا که یکی از بخش‌های پرطرفدار این بازی می‌باشد، فیفا ۲۵ مچ فیفا ۲۴ را خواهد خوابوند. در بازی FC 25 بیشتر بخش‌های تنظیمات کریر مود به دست خود شما خواهد بود، شما با کمک گرفتن از هوش مصنوعی بازی می‌توانید به شکل کاملا دلخواه تیم حریف را دستکاری کنید. موردی که خیلی در این بخش جالب و چشمگیر است، تنظیمات شرایط جوی بازی و زمین می‌باشد که همگی برعهده‌ی شما خواهد بود.

هرچه راجب طبیعی شدن فیفا ۲۵ صحبت کنیم بازهم کم است، در بخش کریر مود، حالت روحی بازیکنان به‌قدری طبیعی ساخته شده است که گاهی اوقات پیش خواهد آمد که از خوشی زیاد، بازیکن آن عملکرد سابق را ندارد و نمی‌تواند با کیفیت قبلی خودش بازی کند. اضافه شدن افکت‌های انیمیشنی با کیفیت بالا و… همه از تغییرات فیفا ۲۵ در بخش کریر مود نسبت به فیفا ۲۴ می‌باشد. همچین شما می‌توانید از چهره‌های محبوبی همچون دیوید بکهام و زیدان در این حالت استفاده کنید.

بازهم پیشرفت و بازهم هیجان‌انگیزتر، در بخش کریر مود فیفا ۲۵ شما می‌توانید استعدادهای جوانی را از ۱۶۰ کشور جهان جمع کنید و آن‌ها را پرورش دهید، در فیفا ۲۴ این بخش خیلی محدود بود و آنچنان که باید، دست شما باز نبود و نمی‌توانستید آنچه ‌که نیاز دارید را انتخاب کنید. در مجموع باید بگم که بخش کریر مود، فیفا ۲۵ با اختلاف از فیفا ۲۴ جلوتر است.

تغییرات فیفا 25

سورپرایز فیفا ۲۵ چه خواهد بود؟

فیفا ۲۵ با بخش Rush به میدان خواهد آمد، چند سالی می‌باشد که EA Sports بخش فوتبال خیابونی و سالونی را به بازی اضافه ‌کرده است. امسال در فیفا ۲۵ دیگر چنین خبری نمی‌باشد و این بخش حذف شده است و به جای آن بخش راش به بازی اضافه شده، در این بخش، بازی در مدت زمان ۷ دقیقه انجام می‌شود و اگر تیمی نتواند به گل برسد، بازی به وقت اضافه دو دقیقه‌ای کشیده خواهد شد. در بخش راش فیفا ۲۵ شما می‌توانید ۳ یا ۵ بازیکن را انتخاب کنید و در حالت‌های Ultimate، Kicks Off، Clubs Team و Career Mode بازی را انجام دهید.

در بخش راش فیفا ۲۵ قضیه بلکل متفاوت می‌باشد، این‌بار به جای این که داور یا کاپیتان تعیین کنند که چه کسی بازی را شروع کند، دو تیم باید به دنبال توپ باشند. در بخش راش، دیگر خبری از کارت قرمز نخواهد بود و با انجام خطای شدید شما مستحق کارت آبی خواهید بود که جریمه‌ی آن یک دقیقه اخراج از زمین می‌باشد. بازیکنی هم که دو کارت زرد بگیرد، با کارت آبی از زمین اخراج خواهد شد. دیگر تفاوت این بخش آفساید بازی می‌باشد، در بخش راش فقط یک سوم پایانی زمین جز محدوده آفساید حساب می‌شود.

تغییرات فیفا 25

تغییرات آلتیمیت در فیفا ۲۵

طبیعی است که در این بخش هم شاهد تغییر باشیم، تغییری که به نفع شما عمل خواهد کرد. بیشترین تغییر بخش آلتیمیت در بازی FC 25 مربوط به قسمت Division Rivals می‌باشد. تفاوت بخش آلتیمت فیفا ۲۵ با فیفا ۲۴ در بخش رسیدن به جوایز بازی است. دیگر قرار بر این نیست که شما با تعداد مشخصی برد به جایزه برسید، این بار شما با هر برد سه امتیاز و با هر مساوی یک امتیاز کسب خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید به سراغ صندوق کارت‌های بازی بروید. پلیرها در فیفا ۲۵ کار خودشان را از دیویژن ۱۰ شروع خواهند کرد و از همان ابتدا قرار است که به چالش کشیده شوند.

بهترین و بدترین تیم‌های FC 25 | قدرتمندترین تیم‌های فیفا ۲۵

دیگر تفاوت فیفا ۲۵ با فیفا ۲۴ در این بخش، مربوط به بازی‌های دوستانه می‌شود. اصلی‌ترین تغییر آن هم در سیستم Match Making می‌باشد، در فیفا ۲۵ مچ می‌کینگ شما براساس برد و باخت‌هایی است که بدست می‌آورید. در پایان اگر مشخص شود که شما این بازی‌ها صرفا برای سرگرمی انجام می‌دادید، با حریف‌های ساده‌تری روبه‌رو خواهید شد.

فیفا ۲۵ بی‌شک باگ‌هایی مانند نسخه‌های پیشین خودش خواهد داشت که به چشم خواهند آمد‌، اما در این مقاله من سعی داشتم آن روی دیگر بازی را باهم بررسی کنیم تا با یک هیجان بیشتر به سراغ انجام بازی FC 25 برویم. این چند بخشی که به آن در مراتب بالا اشاره شد، مهم‌ترین تغییرات فیفا ۲۵ نسبت به فیفا ۲۴ می‌باشد.

Loading

source

توسط techkhabari.ir