Bundles of Bravery برای ماینکرفت (Minecraft) تایید شده است که آپدیت بعدی بازی خواهد بود. با پایان یافتن ماینکرفت لایو ۲۰۲۴، طرفداران اکنون از دو بروزرسانی بعدی که به بازی می‌آیند٫ خبر دارند. در حالی که موجانگ (Mojang) نام آپدیت دوم را فاش نکرد، ولی باید گفت که اولین بروزرسانی بعدی به‌عنوان گیم دراپ Bundles of Bravery معرفی شده است.

دراپ Bundles of Bravery ماینکرفت بالاخره باندل‌ها را به بازی اضافه می‌کند و این ویژگی نزدیک به چهار سال پیش معرفی شده بود، اما توسعه دهندگان در اضافه کردن آن به نسخه بدراک مشکل داشتند. با برخی تغییرات و بهینه‌سازی‌های رابط کاربری، باندل‌ها اکنون برای انتشار رسمی آماده هستند.

اضافه شدن باندل‌ها قسمت اول Bundles of Bravery را شامل می‌شود، اما ممکن است سوال داشته باشید که Bravery از کجا آمده است؟ با این آپدیت جدید گیم دراپ، طرفداران نسخه بدراک در حال حاضر به حالت هاردکور نیز دسترسی خواهند داشت. پس در ادامه بیایید با مجله بازار همراه باشید تا به آنچه در مورد بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت لازم است را بدانید.

راهنمای بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت

Bundles of Bravery اولین گیم دراپ رسمی است که طرفداران بازی در ماینکرفت دریافت خواهند کرد. در حالی که Armored Paws نیز یک گیم دراپ بود، موجانگ در آن زمان از این اصطلاح استفاده نمی‌کرد. با Bundles of Bravery، بازیکنان دو ویژگی زیر را دریافت خواهند کرد:

۱) باندل‌ها

باندل‌ها بعد از چهار سال قرار است به بازی ماینکرفت اضافه شوند.

باندل‌ها بعد از چهار سال قرار است به بازی ماینکرفت اضافه شوند.

باندل‌ها یک گزینه ذخیره سازی جدید در بازی ماینکرفت هستند. همانند شالکر باکس‌ها، بازیکنان می‌توانند باندل‌ها را در اینونتوری‌های خود حمل کرده و از آن‌ها برای ذخیره آیتم‌ها استفاده کنند. یک باندل را می‌توان با استفاده از چرم و استرینگ درست کرد و آن را ارزان و در دسترس بازیکنان بازی قرار داد. علاوه بر این، آن‌ها را می‌توان با استفاده از رنگ‌ها رنگ آمیزی کرد که این به بازیکنان کمک می‌کند تا آیتم‌ها را به شیوه‌ای سازمان یافته نگه دارند.

۲) حالت هاردکور

حالت هاردکور به نسخه بدراک ماینکرفت خواهد آمد.

حالت هاردکور به نسخه بدراک ماینکرفت خواهد آمد.

نسخه جاوا ماینکرفت سال‌ها حالت هاردکور را در درون خود داشت، اما متأسفانه این ویژگی برای نسخه بدراک عرضه نشد و دلیل خوبی هم داشت. در حالت هاردکور، بازیکنان فقط یک بار می‌توانند در یک دنیا به بازی ادامه دهند و مردن به آن‌ها اجازه بازگشت دوباره را نمی‌دهد. از آنجایی که نسخه بدراک اشکالات و باگ‌های زیادی داشت که باعث مرگ ناگهانی بازیکنان می‌شد، اضافه شدن حالت هاردکور منجر به نتایج ناگوار بسیاری می‌شد.

خوشبختانه، استودیوی موجانگ بسیاری از باگ‌های خطرناک را در نسخه بدراک برطرف کرده و تجربه حالت هاردکور را برای بازیکنان بهتر کرده است. با انتشار Bundles of Bravery، بازیکنان نسخه بدراک بالاخره به این حالت دسترسی خواهند داشت.

آرتیست طرفدار ماینکرفت کانسپت‌های جالبی برای Pale Garden و Creaking ارائه کرده است

این دو ویژگی تنها مواردی هستند که در Bundles of Bravery برای ماینکرفت منتشر می‌شوند. از آنجایی که دراپ‌ها بروز رسانی کامل بازی نیستند، احتمالا اکثر طرفداران انتظارات بالایی از آن‌ها نخواهند داشت. با این وجود، هر دو مورد باندل و حالت هاردکور مطمئناً مورد استقبال طرفداران قرار خواهند گرفت.

آنچه در مورد انتشار Bundles of Bravery برای ماینکرفت می‌دانیم

&

;

مثل همیشه، موجانگ تاریخ دقیق آپدیت بعدی را اعلام نکرد. با این حال، آن‌ها اعلام کردند که Bundles of Bravery برای ماینکرفت به زودی منتشر می‌شود. از آنجایی که باندل‌ها قبلاً از حالت اسنپ شات و پیش‌نمایش خارج شده‌اند، بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که دراپ Bundles of Bravery در دو ماه آینده منتشر شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

چرا بروزرسانی End در ماینکرفت نمی‌تواند آنطور که طرفداران فکر می‌کنند ساده باشد؟

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir