انیمه وان پیس حاوی شخصیت‌های مختلف با قدرت‌های متنوع است که هر یک به سهم خود می‌توانند ویرانی به بار بیاورند. با این حال، کاراکتر‌های خاصی در انیمه مذکور دیده می‌شود که شاید قوی‌ترین نباشند، اما توانایی‌های ویرانگر دارند. با معرفی ۹ تن از این شخصیت‌های انیمه One Piece همراه مجله بازار باشید.

شخصیت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، پتانسیل بالایی برای تخریب داشته و می‌توانند با تکیه بر قدرت خود یک شهر را به کلی ویران کنند. از زلزله‌هایی که ریش سفید می‌تواند ایجاد کند تا مشت مانکی دی. گارپ، کاراکتر‌های انیمه وان پیس ثابت کرده‌اند که به شدت قدرتمند بوده و به سختی می‌توان آن‌ها را مهار کرد.

۹. انل

انل از انیمه One Piece

خدای اسکایپیا

انل یکی از شخصیت‌های محبوب انیمه One Piece بوده که طرفداران زیادی خواهان بازگشت او هستند. یکی از دلایل تبدیل شدن انل به کاراکتری به‌یاد‌ماندنی، توانایی‌های ویران‌گر او هستند. انل در حملات خود از میوه گورو گورو استفاده می‌کند که به طبع بسیار ویرانگر هستند. در آرک داستانی Skypiea، از صاعقه‌های بزرگ و پر‌قدرت برای از بین بردن دشمنان خود استفاده می‌کند. توانایی‌های انل، او را به خدایی مخوف در اسکایپیا تبدیل کرده‌اند. پیش از سفر به اسکایپیا، انل جزیره محل تولد خود را نابود کرد. تنها دلیلی که لوفی توانست از توانایی‌های انل جان سالم بدر ببرد، مصونیت او در برابر صاعقه است.

معرفی شخصیت مانکی دی لوفی از انیمه وان پیس

۸. کوما

کوما از انیمه وان پیس

کوما از ارتقا‌های سایبرنتیک در کنار میوه شیطانی استفاده می‌کند

میوه شیطانی شخصیت کوما یعنی نیکیو نیکیو نو می، در نگاه اول چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اما این میوه باعث می‌شود که کوما بتواند انفجار‌های بزرگی را تنها با فشرده کردن هوا ایجاد کند. به این واسطه نابود کردن کشتی‌های جنگی، مناطق مختلف و انواع تهدید‌ها برای کوما به سادگی آب خوردن هستند. جدای از میوه شیطانی، ارتقا‌های سایبرنتیک باعث می‌شوند که کوما شخصیت خطرناک‌تری باشد، زیرا می‌تواند لیزر با قدرت افنجار عظیم شلیک کند. 

۷. ریش سیاه

ریش سیاه از انیمه One Piece

خیانت تیچ به ریش سفید

ریش سفید در طول جنگ مارین‌فورد تمایلش نسبت به ویرانی را به نمایش گذاشت. مارشال دی. تیچ که یک خائن در لشکر ریش سفید بود، آرزوی داشتن قدرت او را در سر می‌پروراند. در ادامه تیچ موفق می‌شود میوه شیطانی ریش سفید یعنی گورا گورا نو می را به دست آورده و قدرتی در حد و اندازه‌های او پیدا کند. استفاده از دو میوه شیطانی به صورت هم‌زمان، ریش سیاه را به شخصیتی ویران‌گر تبدیل می‌کند. ریش سیاه بارها در نبرد‌های مختلف با نمایش قدرت‌های خود نشان داده که چرا یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های منفی انیمه وان پیس است.

۶. کایدو

کایدو از انیمه وان پیس

ویران‌کننده‌ترین تنفس

کایدو در حالی در جریان آرک داستانی Wano Country معرفی شد که در هر جنگ ویرانی گسترده‌ای به وجود می‌آورد. کایدو به عنوان قوی‌ترین موجود جهان شناخته می‌شود و به راحتی با تکیه بر میوه شیطانی‌، هاکی یا تنها به کمک قدرت فیزیکی‌اش، قادر است هر چیزی را نابود کند. در آرک داستانی Wano Country، دیدیم که کایدو با تنفس خود به شکل‌های مختلف ویرانی به بار بیاورد.

۵. ریش سفید

ریش سفید از انیمه One Piece

ریش سفید و توانایی ایجاد انواع زمین‌لرزه

طرفداران انیمه وان پیس مهارت‌های ریش سفید در دوران اوجش را به ندرت مشاهده کرده‌اند. با این حال تغییر شکل توپوگرافی کل دریا تنها با یک حمله گویای قدرت بیش از حد ریش سفید است. همچنین توانایی ایجاد زمین لرزه به کمک گورا گورا نو می، اثباتی بر ویرانگر بودن این شخصیت است. گفته می‌شود که این میوه شیطانی قدرت نابودی دنیا را دارد و ریش سفید نشان می‌دهد چگونه چنین باوری شکل گرفته است. در طول جنگ مارین‌فورد، ریش سفید زلزله، زمین‌لرزه زیردریایی و سونامی ایجاد کرده و ویرانی وسیعی به وجود آورد.

اولین تصاویر انیمه جدید وان پیس ؛ اثر تازه سازنده اتک آن تایتان

۴. گارپ

گارپ از انیمه وان پیس

گارپ برای نابود کردن شهرها نیازی به میوه شیطانی ندارد

علی‌رغم این که گارپ میوه شیطانی در اختیار نداشته، اما تخریب گسترده و وحشتناکی به وجود آورده است. بر‌خلاف بسیاری از کسانی که به طور مداوم تمرین می‌کنند تا توانایی‌های خود را بهبود بخشیده و تکنیک‌هایشان را اصلاح کنند، گارپ تنها روی افزایش قدرت خود تمرکز کرده. او به عنوان تمرین، اغلب بدون هاکی و فقط با مشت، کشتی‌های جنگی عظیم را نابود می‌کند. به این واسطه او با مشت‌هایش و حملاتی مثل Galaxy Impact، می‌تواند یک شهر را به ویرانه تبدیل کند. با این حال گارپ گفته که در دوران اوج خود می‌توانست یک جزیره را با مشت با خاک یکسان کند. این گفته او به خوبی نشان‌دهنده سطح ویرانگر بودن گارپ است.

۳. ساکازوکی

ساکازوکی از انیمه One Piece

تبدیل شدن به مواد مذاب

گفته می‌شود ساکازوکی، با نام سابق آکاینو، از میوه شیطانی با بیشترین قدرت تهاجمی در تاریخ انیمه وان پیس استفاده می‌کند. این امر در حد شایعه نبوده و حقیقت دارد. ساکازوکی بسیار قدرتمند بوده و به لطف میوه شیطانی خود می‌تواند بدنش را به مواد مذاب تبدیل کند. او با کاراکترهای متعددی از جمله ریش سفید، ایس و لوفی مبارزه کرده که هیچ یک قادر به شکست او نبوده‌اند.

۲. ایشو

ایشو از انیمه وان پیس

ایشو برای دوری از پلیدی خود را کور کرده است

دریاسالار ایشو که بیشتر با لقب فوجیتورا شناخته می‌شود، از پلیدی نفرت دارد. اما این امر موجب نمی‌شود که او قدرت تخریب پایین‌تری نسبت به دیگران داشته باشد. ایشو با میوه شیطانی زوشی زوشی، علاقه زیادی به شتاب دادن به شهاب‌سنگ‌ها داشته و هر زمان که بتواند این عمل را انجام می‌دهد. ایشو هیچ مشکلی در از بین بردن مناطق بزرگ ندارد. در آرک داستانی Dressrosa، ایشو با فرود آوردن شهاب‌سنگ‌ها یک بلوک شهری را نابود می‌کند. اگر ایشو قدرت خود را محدود نکند، می‌تواند با بارش شهاب‌سنگ یک جزیره کامل را با خاک یکسان کند.

۱. ایمو

ایمو از انیمه وان پیس

رهبر مرموز دولت جهانی

اطلاعات بسیار کمی در مورد ایمو، رهبر مرموز دولت جهانی، در دسترس بوده و مشخص نیست که او واقعا چه توانایی‌هایی دارد. سلاح باستانی تحت اختیار ایمو باعث شده که او بتواند تنها با یک فرمان، جزیره‌ای را از بین ببرد. جزیره لولوسیا بدون هیچ اثری ویران شده و نشان می‌دهد که ایمو برای نابودی جزایر لازم نیست هیچ زحمتی به خود بدهد. این امر پتانسیل ایمو برای ویرانی‌های بی‌شمار در سطح جهانی را اثبات می‌کند. اگر‌چه ماهیت توانایی‌های شخصی ایمو مشخص نیست، اما او قطعا از پنج ارشد قوی‌تر بوده و ویرانگر‌ترین قدرت‌ها را در اختیار دارد.

پس از ۱۷ سال از آهنگ جدیدی برای تیتراژ پایانی انیمه One Piece استفاده شد

نظر شما در مورد شخصیت‌های معرفی شده که توانایی‌های ویرانگری در انیمه وان پیس در اختیار دارند، چیست؟ کدام شخصیت بیشتر از همه نظر شما را جلب کرده است؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir