تریسی دی سانتا که قبلاً با نام تریسی تاونلی شناخته می‌شد، یکی از شخصیت‌های فرعی در بازی GTA V است. او دختر مایکل دی سانتا، یکی از سه شخصیت اصلی بازی و خواهر جیمی است. تریسی نوجوانی سرکش و دمدمی‌مزاج است که علاقه زیادی به شهرت و زندگی پرزرق‌و‌برق دارد. او اغلب به دنبال جلب توجه و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی است. رفتارهای او اغلب باعث بروز اختلافات و تنش‌های زیادی در خانواده می‌شود. تریسی رابطه پرتنشی با پدرش دارد و در بخش‌های مختلف داستان، از مسائل مختلف برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. تضادها و اختلافات بین این پدر و دختر، در نهایت به بخشی از روایت شخصیت مایکل تبدیل می‌شوند.

نگاهی به گذشته تریسی دی سانتا

در سال ۱۹۹۱ تریسی از مایکل و آماندا دی سانتا متولد شد. در سال ۱۹۹۳ هم برادرش جیمی دی سانتا به دنیا آمد. در حالی که مایکل در حال برنامه‌ریزی و انجام سرقت از بانک‌ها بود، تریسی و خانواده‌اش در یک خانه موقت در جایی از منطقه غرب میانه زندگی می‌کردند. در ادامه تریسی و جیمی با شریک جرم مایکل یعنی ترور فیلیپس آشنا شدند که او را عمو تی صدا می‌زدند. ترور به تریسی قول داد اگر کسی به او آسیبی برساند، به شدت مجازات خواهد شد. در سال ۲۰۰۴، مایکل به دلیل نگرانی برای امنیت خانواده‌اش و به‌خاطر اینکه می‌خواست شروعی دوباره در زندگی داشته باشد، مرگ خود را در جریان یک سرقت ناموفق در لودندورف در ایالت نورث یانکتون جعل کرد و خانواده‌اش را به لس سانتوس برد. در این مدت، رابطه تریسی با خانواده به دلیل نارضایتی والدینش از سبک زندگی او (شامل روابط نامناسب و حتی تلاش برای ورود به صنعت پورن) و همچنین تحقیرهای مکرر جیمی، به شدت آسیب دید.

تریسی دی سانتا در بازی GTA V

مایکل، جیمی و تریسی

روابط از هم گسیخته

در سال ۲۰۱۳، فرانکلین کلینتون برای بازپس‌گیری ماشین جیمی وارد خانه مایکل می‌شود. در حین جستجوی ماشین، او صدای دعوای تریسی و جیمی را می‌شنود. پس از آن، زمانی که مایکل در حال گوش دادن به موسیقی در کنار استخر استراحت می‌کند، صدای تریسی را می‌شنود که با آماندا بر سر اینکه دوست‌پسرش نمی‌تواند شب را در خانه بماند، مشغول مشاجره است. آماندا به تریسی می‌گوید که آن پسر یک ولگرد و بی‌خانمان است، اما تریسی با عصبانیت این موضوع را انکار می‌کند و فریاد می‌زند که او فقط جایی برای ماندن ندارد.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ مایکل دی سانتا از بازی GTA V

بعدها، پس از اینکه مایکل و جیمی مسابقه دوچرخه‌سواری را در اسکله Del Perro به پایان می‌رسانند، جیمی به مایکل اطلاع می‌دهد که تریسی در حال ملاقات با چند نفر از صنعت پورن در یک قایق تفریحی نزدیک اسکله است. مایکل به سمت قایق شنا می‌کند و تریسی را در میانه یک مهمانی کوچک می‌بیند که روی میز می‌رقصد، در حالی که چند نفر از تهیه‌کنندگان او را تماشا می‌کردند. او مهمانی را به هم می‌زند و یکی از تهیه‌کنندگان را به آب می‌اندازد؛ سپس علی‌رغم اعتراض تریسی، از او می‌خواهد که همراهش برود. تریسی حتی فاش می‌کند که آماندا خانه‌شان را تابستان گذشته به بازیگران پورن اجاره داده بود. مایکل یک جت‌اسکی می‌دزدد تا خودش و تریسی را به ساحل برساند، اما آن‌ها توسط بلیک و فردی، دو نفر از تهیه‌کنندگان، تعقیب می‌شوند. در نهایت پس از گم کردن یا کشتن تعقیب‌کنندگان، مایکل تریسی را پیش جیمی در ساحل می‌گذارد.

تریسی دی سانتا در بازی GTA V

میشال سینوت، صداپیشه شخصیت تریسی دی سانتا

بعدتر، زمانی که تریسی در حال تماشای برنامه Fame or Shame است، مایکل وارد اتاق می‌شود تا سخنرانی جِی نوریس را در Vinewood Bowl تماشا کند. تریسی نمی‌خواهد کانال را عوض کند و این موضوع باعث می‌شود مایکل با عصبانیت او را از روی کاناپه بلند کرده و از اتاق بیرون کند.

در ادامه، تریسی بدون اطلاع به والدینش در برنامه Fame or Shame شرکت می‌کند، اما مایکل و ترور که تازه به شهر آمده‌اند، از طریق جیمی متوجه این موضوع می‌شوند. وقتی آنها می‌فهمند که تریسی به عنوان رقاص در این برنامه شرکت می‌کند، از آنجایی که می‌دانند تریسی به دلیل نداشتن مهارت‌های رقص خودش را مسخره خواهد کرد، به سمت Maze Bank Arena که محل برگزاری برنامه است، می‌روند. وقتی آن‌ها می‌رسند، تریسی در حال معرفی به داوران توسط لازلو، مجری برنامه است. تریسی در حال رقصیدن است که لازلو به او می‌پیوندد و این موضوع باعث خشم مایکل و ترور می‌شود. آن‌ها برنامه را به هم می‌زنند و لازلو را که فرار کرده است، تعقیب می‌کنند. سپس تریسی با مایکل تماس می‌گیرد و او را به خاطر خراب کردن زندگی‌اش مورد سرزنش قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد که او از خانه نقل مکان کرده باشد، زیرا اتاقش خالی است.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ ترور فیلیپس از بازی GTA V

تریسی دی سانتا در بازی GTA V

خانواده دی سانتا در جلسه مشاوره

خصوصیات شخصیتی تریسی دی سانتا

شخصیت واقعی تریسی به سختی قابل‌ تعریف است، زیرا او در بازی از همه چیز ناراضی به نظر می‌رسد؛ از جمله داشتن روابط نامناسب با اعضای خانواده‌اش که رفتار او را تایید نمی‌کنند. او به‌عنوان شخصی لوس، گستاخ و نابالغ به تصویر کشیده شده و در واقع یک «دختر بابا» کلیشه‌ای است. او در رفتار خود با والدینش حالتی سرکشانه دارد، به حدی که حتی بدون اجازه آن‌ها در برنامه Fame or Shame شرکت می‌کند. او نمونه‌ای کلیشه‌ای از یک «دختر خوش‌گذران و سطحی» است.

تریسی همچنین به‌عنوان شخصی ساده‌لوح و کم‌فکر نشان داده می‌شود. وقتی اوضاع طبق خواسته‌اش پیش نمی‌رود، او با عصبانیت جیغ می‌زند و مشت‌هایش را به زمین می‌کوبد و همه را مقصر خراب کردن زندگی‌اش می‌داند.

با وجود رفتار سرکشانه، کودکانه و ناخوشایند، او همچنان حس شرافتش را حفظ می‌کند. لحظاتی در طول داستان وجود دارد که او احترام و محبت خود را نسبت به پدرش نشان می‌دهد. از طریق ایمیل‌ها و پیام‌های متنی، او نگرانی خود را نسبت به امنیت مایکل نشان داده و حتی در زمان جدایی مایکل از خانواده، دلتنگ او می‌شود.

معرفی شخصیت‌های سری GTA؛ فرانکلین کلینتون از بازی GTA V
تریسی دی سانتا در بازی GTA V

ظاهر شخصیت تریسی دی سانتا

بر خلاف سایر اعضای خانواده‌اش، تریسی موهای بلوند دارد؛ هرچند ممکن است موهایش رنگ‌ شده باشد، زیرا ابروهای او سیاه هستند. او در سه نقطه بدنش خالکوبی دارد: خطی از ستاره‌ها که از پشت گوش چپش شروع می‌شود و از پشت او عبور می‌کند و به شانه راست می‌رسد؛ یک خالکوبی در پایین کمر و یک پروانه هم در بالای پای چپش دیده می‌شوند.

منبع: GTA Fandom


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir