همین چند روز پیش بود که وب‌سایت رسمی ماینکرفت به صورت غیرعمد تمامی اطلاعات و جزئیات رویداد زنده ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد. این موضوع باعث شد تا موجانگ تصمیم بگیرد هر چه زودتر رویداد خود را برگزار کند و از ویژگی‌های جدید بازی رونمایی کند. یک ماب جدید به نام Creaking قرار است تا به بازی اضافه شود که جزو یکی از اضافات جدید بازی است. به جز نام عجیب این ماب که معنی جیرجیر کردن می‌دهد، قرار است تا درباره اطلاعات بدست آمده از این ماب صحبت کنیم. با مجله بازار همراه باشید تا نگاهی گذرا به این ماب جدید داشته باشیم.

جزئیات منتشر از ماب جدید Creaking در ماینکرفت

چه اتفاقی افتاد که همه چیز در مورد Creaking ماینکرفت لو رفت؟

به خاطر اشتباه کارکنان تمامی سوپرایزهای موجانگ برای آپدیت جدید ماینکرفت بر باد رفت

به خاطر اشتباه کارکنان تمامی سوپرایزهای موجانگ برای آپدیت جدید ماینکرفت بر باد رفت

جامعه مخاطبان ماینکرفت همه مشتاقانه منتظر بودند تا رویداد جدید برگزار شود و قرار بود که موجانگ در ۲۸ سپتامبر از این‌ها پرده بردارد. البته که به خاطر اتفاقات و رخدادهای عجیبی تمامی این اطلاعات به صورت ناخواسته تماما بر روی وب‌سایت این رویداد قرار گرفت. به جای اینکه اطلاعات این رویداد پس از برگزاری کامل این رویداد منتشر شود، ناگهان چند روز پیش همه چیز خراب شد.

از آن‌جایی که این صفحه قرار بود تا پس از برگزاری رویداد ماینکرفت قابل دسترسی باشد، شامل اطلاعات مهمی از آپدیت جدید بازی، ویژگی‌ها و حتی اضافات بازی بود که سازنده‌ها آن را منتشر کردند. با اینکه بلافاصله پس از این اتفاقات آن صفحه از دسترس خارج شد، اما بازیکنان این پیج را آرشیو کردند و هنوز هم با استفاده از آدرس https://web.archive.org/web/20240924180401/https://www.minecraft.net/en-us/live قابل دسترس است.

ماینکرفت در مورد ماب Creaking چه چیزی را مسخره می‌کرد؟

توضیحات این ویدیو تنها راهکار موجانگ برای جبران مشکل لو رفتن آپدیت ماینکرفت بود

توضیحات این تصویر تنها راهکار موجانگ برای جبران مشکل لو رفتن آپدیت ماینکرفت بود

پس از این لیک بزرگ اطلاعات، موجانگ سعی کرد تا کمی اوضاع را بهتر کند و برای مخفی کردن این مشکل بزرگ، یک ویدیوی مرموز و عجیب بر روی اکانت رسمی TikTok خود منتشر کرد و سعی کرد تا در مورد این ماب راهنمایی کند. این ویدیو با صحنه‌ای شروع می‌شود که شخصی در دنیای واقعی از یک اتاق واقعی به سمت بیرون می‌دود. آن‌جایی که این شخص برمی‌گردد، یک ماب عجیب با چهره‌ای تاریک و سه چشم زرد به دنبال دوربین می‌دود. در نهایت آنقدر تصویر به این سه چشم زرد نزدیک می‌شود و ویدیو به اتمام می‌رسد.

پس از این ویدیوف اکانت رسمی ماینکرفت در X تصویری از شخصی منتشر کرد که مشغول حدس و گمان درباره جزئیات مخفی شده در آپدیت بود. در این تصویر این فرد به یک دیوار خیره شده که پر از نکات و ایسترگ‌های جدید بازی است و همچنین شامل تصویری از یک ماب مهاجم سه‌چشمی هم می‌شود.

ویژگی‌هایی که باید به بروز رسانی ۱.۲۲ ماینکرفت اضافه شود

در این اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت، اشاره شده که این ماب قرار است تا در بایوم جدید ماینکرفت زندگی کند که ظاهرا Pale Garden نام دارد. البته که هنوز تایید نشده که این بایوم جدید در کدام دنیای ماینکرفت قرار دارد. البته هنوز هم حدس‌وگمان‌های زیادی در مورد این ماب وجود دارد و انتظار می‌رود که این بایوم به The End اضافه شود. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما آیا این ویژگی‌های جدید جه تغییراتی در بازی ایجاد می‌کنند؟

منبع: Sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir