صاحب‌خبر –

غلام رضا تاجگردون روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه پرافتخار شهادت سید حسن نصرالله عزم مقاومت در فلسطین، لبنان و کل منطقه را بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تاوان جنایتش را خواهد پرداخت و راه شهید ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت افزود: به برکت خون پاک سید حسن نصرالله رژیم سفاک و کودک کش نابود خواهد شد.

وی ابراز کرد: به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دهنده خوی حیوانی و وحشی گری این رژیم کودک کش و مفلوک است.

تاجگردون با بیان اینکه این رژیم کودک کش مدام در حال اقدام های تروریستی است، ابراز کرد: باید همه کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان در این شرایط حساس و با انسجام و همبستگی به پا خیزند و این رژیم را در زمینه اقتصادی و سیاسی تحریم کنند. ‏

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهادت‌ها عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان تقویت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم سفاک صهیونیستی موجب تأثر و اندوه بسیار ملت‌های آزاده شد ، افزود: رژیم جنایتکار صهیونیست با شهادت سید حسن نصرالله توهم ضربه به تشکیلات حزب الله را در سر داشتند، اما حزب الله لبنان مقاوم تر از گذشته و با اراده پولادین آینده منطقه را رقم خواهند زد.

تاجگردون اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله برای شهادت آمادگی داشت و آرزویش شهادت در راه خدا بود.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: شهید سید حسن نصرالله در راه آزادی مردم مظلوم فلسطین جان خود را فدا کرد و بار دیگر چهره واقعی و سفاک این رژیم کودک کش را برای جهانیان نمایان شد.

وی بیان کرد: امروز بی ‌تفاوتی نهادهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و جوامع بین‌المللی نسبت به این اقدامات تروریستی مهر تأییدی بر جنایت‌های بی‌شمار صهیونیست‌هاست.

تاجگردون اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی خود را آشکار ساخت.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کرد.

∎​

source

توسط techkhabari.ir