انیمه Frieren: Beyond Journey’s End یکی از بهترین آثار چند سال اخیر بوده که طرفداران زیادی منتظر بازگشت آن هستند. حال به صورت رسمی اعلام شده که فصل دوم این انیمه ساخته می‌شود.

پس از آن که فصل اول انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر در قالب ۲۴ اپیزود در اواخر سال ۲۰۲۳ و اوایل ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده، این اثر با استقبال زیادی همراه و مخاطبان زیادی در سراسر جهان جذب کرد. از زمان پایان پخش اثر مذکور، علاقه‌مندان مشتاقانه منتظر بازگشت و تایید رسمی فصل دوم آن هستند. حال این امر محقق شده و استودیو Madhouse اعلام کرده که فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End ساخته می‌شود. این خبر در جریان رویداد سالگرد پخش انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر اطلاع‌رسانی شده است. تریلر منتشر شده از فصل دوم انیمه Frieren را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر اثری از استودیو Madhouse است. این استودیو از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان انیمه بوده که تولید آثار شناخته‌شده متعددی از جمله Death Note ،Parasyte: The Maxim، فصل اول One-Punch Man و دومین انیمه Hunter X Hunter را در کارنامه دارد. تسوکاسا آبه که به عنوان طراح مانگا Frieren: Beyond Journey’s End شناخته می‌شود، به مناسبت معرفی رسمی فصل دوم انیمه اقتباسی، دو طرح ویژه منتشر کرده که در زیر قابل مشاهده است:

انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر بر اساس مانگا مشهوری با همین نام به نویسندگی کانه‌هیتو یامادا ساخته شده است. روند انتشار این مانگا از سال ۲۰۲۰ شروع شده و هنوز ادامه دارد. تا‌کنون ۱۳ جلد از مانگا Frieren: Beyond Journey’s End منتشر شده که بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. مانگا مذکور جایزه بهترین اثر سال را از رویداد‌هایی مثل Kodansha Manga Award و Manga Taishō به دست آورده است.

بهترین انیمه‌های دهه ۲۰۲۰ | رتبه‌بندی ۱۰ انیمه برتر ۴سال اخیر

داستان مانگا و انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر از جایی شروع می‌شود که گروهی از قهرمانان موفق به شکست دادن پادشاه شیاطین شده و صلح را به سرزمین خود بر‌می‌گردانند. پس از این دستاورد، قهرمان‌ها از هم جدا شده و مسیر زندگی خود را در پیش می‌گیرند. نسل‌ها می‌گذرد و فریرن که نامیرا است، با مرگ انسان‌ها مواجه می‌شود. او گروه جدیدی را تشکیل داده و تصمیم می‌گیرد که آرزوهای دوستان قدیمی‌اش را برآورده کند.

نظر شما در مورد تایید رسمی ساخت فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و فصل اول آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Animecorner


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir