طرفداران عنوان ماینکرفت (Minecraft) در مورد رویداد آینده ماینکرفت لایو (MC Live) بسیار هیجان زده هستند. ماجرا از این قرار است که سازندگان بازی محتوای جدیدی را برای آن معرفی خواهند کرد و طبق اطلاعات فاش شده، بازیکنان ممکن است شاهد اضافه شدن ماب جدیدی به نام  کریکینگ (Creaking) باشند. اتفاقی که افتاده٫ این است که وب سایت رسمی رویداد لایو هم به طور تصادفی برخی از اطلاعیه‌های مهم را فاش کرد که این شامل بایوم جدید پیل گاردن (pale garden) همراه با ماب کریکینگ می‌شود.

ماینکرفت برای ۲۸ سپتامبر (شنبه ۷ مهر سال ۱۴۰۳ شمسی) برنامه ریزی شده است، جایی که این ماب جدید به همراه یک بایوم تازه نمایش داده خواهد شد. در حالی که همه منتظر این رویداد هستند، برخی از آرتیست‌های با استعداد با برداشت‌های خود از محتواهای جدید به طرفداران شور و شوق را هدیه کرده‌اند.

کاربری به نام u/amanikton در پلتفرم ایکس تصاویری را به اشتراک گذاشت که کانسپت هنری بایوم پیل گاردن و کریکینگ را نشان می‌دهد. این تصاویر یک درخت جدید، گل‌ها و چوب آن را نشان می‌داد. با حفظ اصالت خود، درخت کاملاً اشباع شده تقریباً سیاه و سفید در سایه به نظر می‌رسید.

ماب کریکینگ با پوست قرمز، چشمان سفید رنگ پریده و ساز ویولن مانند در دستانش مانند گونه‌ای از allay ها به نظر می‌رسد. آرتیست این آثار سپس توییت بعدی را منتشر کرد که نسخه بروز شده کریکینگ را نشان می‌داد که با سه چشم درخشان و قد بلندش تهدیدآمیزتر به نظر می‌رسد. این تغییر پس از آن اتفاق افتاد که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) ویدیویی را در صفحه رسمی تیک تاک (TikTok) خود منتشر کرد که در آن ماب جدید را معرفی می‌کند. تنها نکته در مورد آن سه پیکسل درخشان است که ممکن است چشمان ماب جدید باشد.

ماینکرفت ممکن است یک ماب دشمن جدید را داشته باشد

عکس منتشر شده‌ای که جزئیات مربوط به آپدیت جدید ماینکرفت را فاش می‌کند.

عکس منتشر شده‌ای که جزئیات مربوط به آپدیت جدید ماینکرفت را فاش می‌کند.

ماب واردن (The Warden) یک مکمل جذاب و عجیب برای بازی بود٫ زیرا ماینکرفت (Minecraft) را ترسناک‌تر می‌کرد. جالب است بدانید که این ماب خطرناک نمی‌تواند ببیند٫ اما قدرت شنوایی بالایی دارد و بخاطر همین این امکان ایجاد مکانیک گیم پلی جدیدی را فراهم کرد که در آن بازیکنان باید از ایجاد هر گونه سر و صدایی برای پنهان ماندن از دست واردن جلوگیری کنند.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

به نظر می‌رسد که استودیوی موجانگ با معرفی ماب کریکینگ در حال گسترش این ایده است. پیچ و تاب داشتن در اینجا ممکن است بخاطر این باشد که وقتی بازیکنان با کریکینگ مواجه می‌شوند، همچنان به Creaking نگاه کنند و هنگامی که تماس چشمی قطع شود، سپس این ماب امکان دارد که به بازیکن نزدیکتر شده و به آن حمله کند. شاید بایوم جدید پیل گاردن طرحی داشته باشد که راه رفتن در اطراف را چالش برانگیز کند تا میزان دشواری را افزایش دهد.

هر آن چیزی که باید از افشاگری بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

تمام جزئیات در مورد محتوای جدید در تاریخ ۲۸ سپتامبر یعنی ۷ مهر در رویداد ماینکرفت لایو فاش خواهد شد. این رویداد با دوره‌های قبلی متفاوت خواهد بود٫ زیرا استودیوی موجانگ روی بروز رسانی‌های کوچکتر اما انتشار بصورت مکرر تمرکز خواهد کرد. همچنین لازم است بدانید که سازندگان ماب ووت (Mob Vote) را که بخش مهمی از این رویدادهای لایو است را کنار گذاشته‌اند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir