چند روز پیش، وب سایت رسمی ماینکرفت (Minecraft) به طور ناخواسته جزئیات رویداد لایو ۲۰۲۴ را فاش کرد که این اتفاق آن چیزی را که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) قصد داشت با نام دراپز٫ بروز رسانی بعدی بازی را منتشر کند، از بین برد. ماب جدید به نام کریکینگ (Creaking) یکی از ویژگی‌هایی است که به بیرون درز کرده و با این آپدیت به بازی اضافه خواهد شد. به غیر از نام آن، اطلاعات کمی در مورد آن فاش شده است.

با این حال توسعه دهندگان در حال حاضر به طور رسمی آن را معرفی کرده‌اند. در ادامه همه چیزهایی اشاره خواهیم کرد که در حال حاضر در مورد کریکینگ در ماینکرفت می‌دانیم. با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

تمام جزئیات مربوط به ماب جدید ماینکرفت که هم اکنون در دسترس است

در ادامه سوالات متداولی را خواهید دید که در مورد ماب جدید و دیگر موارد لو رفته به شما پاسخ روشنی ارائه خواهند کرد.

چگونه ماب کریکینگ در وهله اول لو رفت؟

سرنخ‌های نشان داده شده روی تخته مربوط به آپدیت جدید ماینکرفت

سرنخ‌های نشان داده شده روی تخته مربوط به آپدیت جدید ماینکرفت

جامعه طرفداران و بازیکنان ماینکرفت مشتاقانه منتظر رویداد لایو بعدی بودند که استودیوی موجانگ اعلام کرده بود در ۲۸ سپتامبر برگزار می‌شود. اما تیم مدیریت وب سایت آن‌ها به طور تصادفی صفحه وب رویداد لایو را تغییر داد. بخش‌هایی از صفحه وب که قرار بود پس از رویداد لایو بهینه‌سازی شوند، قبل از آن به‌روزرسانی شدند.

از آنجایی که قرار بود این صفحه بعد از رویداد دیده شود، حاوی جزئیات زیادی در مورد بروز رسانی آینده و ویژگی‌های آن بود که سازندگان هنوز به طور عمومی آن را فاش نکرده‌ بودند. اگرچه تیم وب سایت به سرعت اطلاعات مربوط به نسخه بعدی بازی را حذف کرد، ولی این صفحه بایگانی شد و با مراجعه به این URL همچنان در دسترس است:

https://web.archive.org/web/20240924180401/https://www.minecraft.net/en-us/live

آنچه ماینکرفت بیشتر در مورد ماب Creaking اشاره کرد

پس از فاش شدن این خبر، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ به سرعت آن را حذف کرده و یک ویدیوی مرموز را در حساب رسمی تیک تاک (TikTok) خود منتشر کرد که به ماب جدید اشاره می‌کند. ویدیو با فرار شخصی از یک اتاق تاریک در زندگی واقعی شروع می‌شود. به محض چرخیدن فرد، یک چهره تیره با سه چشم زرد که به صورت عمودی روی هم چیده شده‌اند، دیده می‌شود که او را دنبال می‌کند. در پایان، سه چشم به شدت نزدیک می‌شوند و ویدیو به پایان می‌رسد.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

پس از این، صفحه رسمی X ماینکرفت نیز تصویری از شخصی منتشر کرد که تمام جزئیات پنهان در مورد بروز رسانی بعدی را حدس می‌زد. در این تصویر، او دیواری پر از سرنخ را به نمایش می‌گذاشت. این تصویر همچنین شامل عکسی از ماب دشمن جدید سه چشم است.

هر آن چیزی که باید از افشاگری بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

در افشاگری وب سایت، ذکر شده بود که این ماب در بایوم جدید، پیل گاردن (Pale Garden) حضور خواهد داشت. با این حال، هنوز تایید نشده است که کدام رلم جدید بایوم و ماب را مشخص می‌کند. گمانه زنی‌های متعددی مبنی بر اضافه شدن این ویژگی‌های جدید به بعد End وجود دارد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


 

 

Loading

source

توسط techkhabari.ir