در قسمت جدید میزگیم شایان و هادی (معروف به WeebHead) با همدیگر صحبت می‌کنند و به مسائلی مثل دیت‌های گیمرها و اوتاکوها می‌پردازند. در این بین به نگاه جامعه و رسانه به این دسته از افراد و جایگاه اجتماعی آن‌ها نیز اشاره می‌شود.

اگر شما هم جزو گیمرها و اوتاکوها باشید، قاعدتا از نوع زندگی ایشان آگاهی دارید. افرادی که معمولا عاشق بازی‌های ویدیویی و انیمه‌ها هستند ترجیح می‌دهند بیش‌تر زمان خود را در تنهایی سپری کنند و به محتوای مورد علاقه خود بپردازند. این موضوع صرفا اثر منفی بزرگی روی شخصیت آن‌ها ندارد، ولی خب باعث می‌شود زمان کم‌تری را بین افراد جامعه و دنیای واقعی بگذرانند. همین موضوع و سخت‌گیری آن‌ها درباره شریک زندگی باعث خلق دشواری‌های مختلفی می‌شود. حال در ویدیو جدید میزگیم شایان و هادی معروف به Weebhead در کنار هم نشسته‌اند و از دیدگاه خود در مورد این قضیه صحبت می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

داشتن شریک عاطفی به صورت طبیعی یکی از نیازهای نسل بشر است و همه ما از سن مشخصی دوست داریم عواطف خود را با یک فرد دیگر به اشتراک بگذاریم. اما اگر جزو گیمرها و اوتاکوها باشید در پیدا کردن شریک زندگی ایده‌آل خود راه سختی در پیش خواهید داشت (مگر اینکه خوش شانس باشید). سخت‌گیرهایی که در سلیقه این افراد به وجود می‌آید با فاصله گرفتن از اجتماع ترکیب می‌شود و احتمال دارد که آن‌ها را در مسیر مورد بحث دچار مشکل کند.

‍میزگیم دیت گیمرها

گیمرها و اوتاکوها معیارهای دقیقی برای شریک زندگی خود دارند

اما همان‌طور که در میزگیم جدید بازار استریت مشاهده کردید، چالش‌های بامزه و جالبی در این راه وجود دارد که صد البته می‌توانید از کنارشان عبور کنید. هرچه که باشد دیدگاه جامعه امروزی نسبت به گیمرها و اوتاکوها بهبود پیدا کرده و دیگر کسی آن‌ها را جزو جدا مانده‌ای از جامعه نمی‌داند. با این حال صحبت کردن درباره این موارد و پرداختن به جنبه‌های مختلف آن موضوع جالبی بود که در موردش بحث کردیم.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کانال یوتیوب بازار استریت


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading