مود سوروایول ماینکرفت پس از گذشت زمان مشخصی چالش‌های خود را از دست می‌دهد و دیگر در مقایسه با مود هاردکور دیگر برای جامعه مخاطبان چالش خاصی ندارد. بعضا بازیکنان سعی می‌کنند تا چالش‌های جدیدی به بازی اضافه کنند تا از این طریق کمی پیشرفت خود را سخت‌تر بکنند. مادسازها اینجا به کمک می‌آیند و با ساخت مادهای مختلف سعی می‌کنند تا چالش‌های جدیدی به بازی تزریق کنند و آن را سخت‌تر از قبل کنند.

مادهای متعددی برای ماینکرفت سوروایول وجود دارد که همین سختی موجود را هم دوچندان می‌کند و بعضا سعی می‌کند با محدود کردن منابع، افزودن ماب‌ها و باس‌فایت‌های متنوع سعی داشتند تا مبارزات بازی را چالش‌برانگیزتر کنند. مادهای آب‌وهوایی سخت هم از جمله مواردی هستند که می‌توانند با اضافه شدن به بازی سختی را دوچندان کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی برخی از این مادها بیندازیم.

۵ ماد چالش‌برانگیز برای ماینکرفت سوروایول

Nyf’s Spiders

اینجا عنکبوت‌های ماینکرفت بسیار چالشی‌تر هستند

اینجا عنکبوت‌های ماینکرفت بسیار چالشی‌تر هستند

عنکبوت‌ها در ماینکرفت با اینکه یکی از مهم‌ترین ماب‌های مهاجم هستند، اما آنقدر چالشی ندارند که بتوانند بازیکن را به خطر بیندازد. البته ناگفته نماند که عنکبوت‌ها نمی‌توانند از همه دیوارها بالا بروند. بهترین راه برای مقابله با آن‌ها روشنایی هر چه بیشتر محیط است تا از اسپاون شدن آن‌ها جلوگیری کند.

با استفاده از ماد Nyf’s Spiders شما می‌توانید مکانیزم‌های این ماب را به طور کلی تغییر دهید و باعث می‌شود که عنکبوت‌ها هم خطرناک‌تر و هم باورپذیرتر شوند. در این ماد ماینکرفت، عنکبوت‌ها علاوه بر دیوارها از سقف هم بالا می‌روند و می‌توانند برای هر کس کمین کرده و غافلگیرش کنند. بدون‌شک مبارزه با چنین ماب‌هایی می‌تواند کمی چالش‌های مود سوروایول را بیشتر کنند و بازیکن را در غارها غافلگیر کنند.

BetterEnd

The End تغییر یافته می‌تواند ماینکرفت شما را زیرورو کند

The End تغییر یافته می‌تواند ماینکرفت شما را زیرورو کند

بعد The End در حقیقت آخرین ایستگاه هر بازیکن در ماینکرفت است و شما اگر علاقمند به چالش‌های اصلی بازی هستید باید پس از پیدا کردن این سرزمین و مبارزه با اندردراگون بازی را به اتمام برسانید. البته که با کمی حرفه‌ای شدن در بازی دیگر حتی آخرالزمان هم برای شما چالشی ندارد و حتی باس‌فایت نهایی هم نمی‌تواند شما را از میان بردارد.

مادی به نام Better End برای ماینکرفت عرضه شده که به طور کلی سرزمین The End را تغییر می‌دهد و بلوک‌ها، آیتم‌ها و مکانیزم‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند تا بازیکنان حرفه‌ای را به جالش بکشد. این جالش‌های افزوده شده با ماب‌هایی نظیر Slime و Shadow Walker حتی می‌تواند بازیکن را کور کند و بازیکن را حسابی اذیت کند. فراموش نکنید که سرزمین The End می‌تواند هر کسی را به چالش بکشد و این ماب‌های اضافه هم طبیعتا با کسی شوخی ندارند.

Deeper and Darker

با این ماد معنای تاریکی را بهتر درک می‌کنید

با این ماد معنای تاریکی را بهتر درک می‌کنید

بازیکنان ماینکرفت پس از افزودن این بنا به بازی، راهی مشاهده کردند که از طریق مجسمه موجود در Ancient City می‌توانند به بعدهای جدیدی راه پیدا کنند. با استفاده از ماد Deeper And Darker این بعد جدید برای شما باز می‌شود و می‌توانید به مکان جدیدی به نام Otherside بروید. در این بعد جدید ماینکرفت اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد و خطرات زیادی از جمله ماب‌های مهاجم منتظر شما هستند. اگر حضور واردن در Ancient City به قدر کافی برای شما چالش ندارد و حس می‌کنید هنوز بازی راحت دنبال می‌شود، حتما به سراغ ماب‌های خطرناک این ماد بروید، البته که طبیعتا در پس این سختی جوایز و آیتم‌های ارزشمندی هم قرار دارد.

Aquamirae

اگر از اقیانوس‌های ماینکرفت خسته شده‌اید، حتما این ماد را تست کنید

اگر از اقیانوس‌های ماینکرفت خسته شده‌اید، حتما این ماد را تست کنید

اقیانوس‌ها همیشه یکی از بایوم‌های فراموش شده در ماینکرفت بوده که همه همیشه از آن عبور می‌کنند و کسی خیلی به سراغش نمی‌رود. اگر چالش‌های این بایوم شما را ارضا نمی‌کند، پیشنهاد می‌کنم که به سراغ Aquamirae بروید که همه معادلات را تغییر خواهد داد. با این ماد شما به سازه‌های متعددی دسترسی خواهید داشت که می‌تواند هر بازیکنی را در اعماق اقیانوس به کشتن بدهد و شما را تا مدت‌ها از آب و دریا متنفر کند. نباید ماب‌های جدید را هم فراموش کنید که مطمئنا چهره‌شان را تا مدت‌ها به خاطر خواهید داشت.

مهم‌ترین نکته این ماد البته افزودن یک باس جدید به ماینکرفت است که Ghost of Captain Cornelia نام دارد که هم طراحی کامل در مبارزه و حرکت دارد و هم با انیمیشن‌های مخصوصش به خوبی باس‌فایت‌های اصلی طراحی شده‌است. مطمئنا تجربه مبارزه با این باس به خوبی اندردراگون و ویدر خواهد بود، پس هر طور شده آن را از دست ندهید.

Ender Dragon Fight Remastered

باس‌نهایی ماینکرفت با چالش بیشتر اینجاست!

باس‌نهایی ماینکرفت با چالش بیشتر اینجاست!

البته که اندردراگون می‌تواند هر تازه‌کاری را در ماینکرفت به چالش بکشد، اما طبیعتا گذر زمان این مبارزه را ساده و پوچ‌تر از همیشه می‌کند. به همین خاطر بازیکنان همیشه به دنبال راهی هستند تا بتوانند روح تازه‌ای به باس‌فایت نهایی بازی بدمند تا این مبارزه ارزش بیشتری داشته باشد. به همین خاطر یک ماد جدید به نام Ender Dragon Fight Remastered برای بازی ساخته شده که هم نوار سلامتی این اژدها را بیشتر می‌کند و هم حرکات جدیدی برایش باز می‌کند (اسپاون ماب، اسپاون مینی‌باس، ضربات رعدوبرقی و پرت کردن fireball از جمله توانایی‌های اژدهای جدید است).

بهترین مادهای ماینکرافت + ویدیو یوتوب

با اینکه شاید چنین مبازه‌ای هم نتواند برای مدت طولانی بازیکنان حرفه‌ای را درگیر ماینکرفت کند، اما طبیعتا می‌تواند برای چند بار هم که شده اعصاب هر شخص حرفه‌ای را به هم بریزد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم به دنبال جالش‌های جدیدی برای مود سوروایول هستید؟ به نظر شما بعد از چه مدت بازی این چالش‌ها رنگ می‌بازند؟

منبع: Sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir