تکنولوژی خبری

مشاوره سئو سایت
امروزه، شرکت‌ها شروع به دیدن مزایایی شده‌اند که بازاریابی جستجو می‌تواند برای کسب‌وکارشان داشته باشد و تلاش‌های خود را بیشتر به سمت بازاریابی در اینترنت سوق می‌دهند.
سوال این است که آیا آنها باید تلاش های بازاریابی جستجوی خود را در داخل انجام دهند یا آن را برون سپاری کنند؟
بدیهی است که هر دو مزایا و معایب دارند، اما ما استدلال می کنیم که برای اکثر شرکت ها، مدل برون سپاری بهترین کار را دارد.
ما را اشتباه نگیرید، برنامه ریزی، ایجاد و حفظ کمپین بازاریابی جستجوی شما در داخل، مزایای زیادی دارد – اما افت بسیاری نیز وجود دارد.
مزایا ممکن است شامل موارد زیر باشد:

* زمان کمتری به فروشندگان در مورد بخش کسب و کار، صنعت و مخاطبان خود آموزش دهید
* کنترل بیشتر بر جنبه های خاص کمپین
*دیگه چی؟ (نظر در زیر) هیچ پاسخ درستی برای اینکه آیا شرکت شما باید کمپین بازاریابی جستجوی خود را برون سپاری کند یا آن را در داخل انجام دهد وجود ندارد.
در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا برون سپاری ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد…
1. مقرون به صرفه بودن

* هزینه و نتایج باید دو جنبه ای باشد که بر تصمیم برون سپاری یا عدم انجام آن تأثیر می گذارد.
* برون سپاری تلاش های بازاریابی جستجوی شما می تواند بیش از انجام وظایف اعضای فعلی کارکنان شما هزینه داشته باشد – اما نه در دراز مدت!
* از آنجایی که بازاریابی جستجو فقط یک کار یک بار نیست، شما کارکنان خود را از کارهای مهمی که روزانه برای انجام آنها آموزش دیده اند، دور می کنید.
* اکنون آن پروژه‌ها انجام نمی‌شوند، و شما باید منابع بیشتری را برای انجام آن کارها به دست آورید.
* اگر به استخدام یک متخصص SEO یا SEM فکر می کنید، به شما توصیه می شود که قیمت بالایی دارند. ناگفته نماند هزینه های پشت صحنه داشتن یک کارمند دیگر (مزایا، مالیات، آب و برق، فضا، و غیره…) – شما می توانید کمک بازاریابی جستجوی برون سپاری بسیار بیشتری نسبت به هزینه استخدام یک مدیر دیگر دریافت کنید. 2. هزینه های فرصت ساده

* بازاریابی جستجو فعالیتی است که به مهارت های خاصی نیاز دارد که باید در طول زمان کسب شود تا به درستی انجام شود.
* تلاش برای آموزش این دروس به کارکنان خود مستلزم زمان و هزینه زیادی است.
* زمان کمتری در اختیار کارکنان شما خواهد بود تا روی پروژه های دیگری که ممکن است اهمیت بالایی داشته باشند کار کنند و درآمد کمتری از این پروژه های مهم به دست آید.
* همچنین، هرکسی منحنی یادگیری متفاوتی دارد.
* شما نمی توانید به طور دقیق کل زمان لازم برای آموزش همه افراد را با یک استاندارد پیش بینی کنید.
* و هنگامی که کارکنان آموزش ببینند، نتایج متفاوتی از افراد مختلف دریافت خواهید کرد.
* این می‌تواند منجر به قوی‌تر شدن بخش‌های خاصی از کمپین بازاریابی جستجوی شما نسبت به سایرین شود.
* نکته دیگر این است که چگونه می خواهید این فرد را تربیت کنید؟ اینطور نیست که شما یک متخصص در داخل خود داشته باشید. 3. نگاه کردن از بیرون

* به عنوان عضوی از صنعت خود، دیدگاه خاصی در مورد نحوه انجام کارها دارید.
* یک شرکت بازاریابی جستجو لزوماً مانند شما صنعت شما را نمی شناسد و سؤالات زیادی می پرسد.
* این سؤالات به آنها کمک می کند تا ایده هایی ایجاد کنند که از روش های معمول بازاریابی در صنعت شما جدا می شود – راه هایی که ممکن است حتی بدون دیدگاه بیرونی به آنها فکر نکرده باشید.
* این می تواند فرصت های جدیدی را ایجاد کند که بدون چشم انداز یک “بیگانه” صنعت کشف نمی شد. 4، این یک بار نیست

* بازاریابی را جستجو کنید نه چیزی که بتوانید چند ساعت بنشینید و انجام دهید و سپس انجام شود-
* این یک فرآیند مداوم است.
* برای بهترین نتایج، باید هر هفته (اگر نه هر روز) فعالیت های بهینه سازی موتور جستجو را در وب سایت خود انجام دهید.
* محتوای جدید باید منتشر شود و لینک بیلدینگ باید انجام شود تا کمپین شما نتایج قابل توجهی داشته باشد.
* همچنین، شما باید با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک خود همراه باشید و هر گونه تغییری که ممکن است برای بهبود کارایی آن لازم باشد را اعمال کنید.
* برون‌سپاری این فعالیت‌ها به شما این اطمینان را می‌دهد که به درستی انجام می‌شود، در حالی که به شما و کارکنانتان زمان می‌دهد تا روی پروژه‌های مهمی که مرتبط با بازاریابی جستجو نیستند، کار کنید. 5. ابزارهای تجارت

* بازاریابان موتورهای جستجو برای انجام کارهای خود از ذهن خود بیشتر استفاده می کنند – آنها ابزارهای ویژه زیادی دارند که از آنها برای اجرای برخی وظایف بازاریابی موتورهای جستجو، پیگیری وظایف و گرفتن بهترین نتایج استفاده می کنند.
* این ابزارها بخش خوبی از تغییر را هزینه می کنند و برای درک نحوه کار و استفاده برای بهبود تلاش های بازاریابی جستجو به آموزش مناسب نیاز دارند.
* مگر اینکه شما یک یا دو نفر را داشته باشید که روی کمپین شما کار کنند، زمان و هزینه زیادی لازم است تا همه در مورد ابزارهایی که برای بهبود کمپین بازاریابی جستجوی شما استفاده می شوند، به سرعت عمل کنند.
* معمولاً بهتر است بازاریابی جستجوی خود را به کارشناسانی برون سپاری کنید که از این ابزارهای ویژه به صورت روزانه استفاده می کنند. به طور خلاصه: بازاریابی جستجوی خود را برون سپاری کنید
بهتر است به کارکنان خود اجازه دهید بر روی آنچه که برای انجام آنها آموزش دیده اند تمرکز کنند و اجازه دهید شرکتی که در بازاریابی جستجو تخصص دارد از کمپین شما مراقبت کند.
همچنین، اکثر شرکت‌های بازاریابی جستجو دارای نرخ ماهانه هستند، بنابراین شما هر ماه همان مبلغ را پرداخت می‌کنید و مجبور نیستید هزینه‌های متغیر کارکنان خود را که هر ماه وظایف بازاریابی جستجوی مختلف را انجام می‌دهند، پیش‌بینی کنید.
اگر بازاریابی جستجو تنها سودآورترین مسیر (ROI) برای کسب و کار آنلاین شما است، می‌خواهید مطمئن شوید که به درستی انجام می‌شود – فرقی نمی‌کند توسط کارکنان شما باشد یا یک شرکت خارجی.

توسط techkhabari