سزار ویالپاندو (Cesar Vialpando) که یکی از دوستان مورد اعتماد سی جی محسوب می‌شود، یک گنگستر مکزیکی است. این شخصیت که از قضا خود را عاشق خواهر سی جی یعنی کندل جانسون می‌داند، در شرایط حساس به کمک خانواده جانسون می‌آید و نقش پررنگی در داستان جی تی ای: سن آندریاس دارد.

سزار ویالپاندو که احتمالا تا به حال عکس او را بارها در پوسترهای جی تی ای: سن آندریاس دیده‌اید، یک گنگستر مکزیکی و جذاب است که نقش پررنگی در قصه این بازی دارد. اگر بخواهیم در مورد زندگی او قبل از سال ۱۹۹۲ (شروع وقایع بازی) صحبت کنیم اطلاعات زیادی برای به اشتراک گذاشتن نداریم. هرچند که طبق اطلاعات او در زمان نامعلومی به یک گنگ اسپانیایی خیابانی به نام Varrios Los Aztecas می‌پیوندد و با بالا رفتن از پله‌های ترقی به رئیس آن‌ها تبدیل می‌شود.

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h‬

یکی از نکات مهم که در مورد سزار وجود دارد این است که او عشق خواهر سی جی یعنی کندل جانسون شده؛ موضوعی که برادر بزرگ خانواده جانسون یعنی سوییت به هیچ وجه از آن استقبال نمی‌کند. اولین ملاقات سزار و سی جی به مرحله Lowrider Competition باز می‌گردد که در طی آن برخورد خوبی با یکدیگر نداشتند. اما با این حال دو شخصیت مذکور به تدریج به یکدیگر نزدیک شدند تا از هم به عنوان دوستی قابل اعتماد و نزدیک یاد کنند. دوستی این دو نفر باعث شد که گنگ آن‌ها نیز رابطه بهتری با هم برقرار کنند.

پس از اینکه سزار رابطه خود را با سی جی و متعاقبا گنگ گروو استریت بهتر می‌کند، به آن‌ها کمک می‌رساند تا بتوانند انتقام قتل بورلی جانسون، مادر خانواده جانسون، را بگیرند. اما پس از به هم ریختن شرایط سزار و کندل هم مجبور شدند مانند سی جی از لوس سانتوس خارج شوند تا جان‌شان در امان باشد. ولی خروج از شهر باعث افت گنگ سزار و سی جی شد و آن‌ها بخش زیادی از نفوذ خود را در سطح خیابان‌های شهر از دست دادند.

سزار جی تی ای

سزار یکی از قابل اعتمادترین دوست‌های سی جی در جی تی ای سن آندریاس است

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: او جی لوک، رپر بی‌استعداد لوس سانتوس

پس از گذشت مدتی و بعد از اینکه آب‌ها از آسیاب افتاد، سزار به همراه برادران جانسون به لوس سانتوس بازگشت تا بتواند قدرت گنگ خود را به روزهای اوج بازگرداند. در همین میان سزار به سی جی می‌گوید که می‌خواهد از خواهرش کندل خواستگاری کند. با وجود اینکه سی جی با این موضوع مشکلی ندارد سوییت اصلا از این موضوع خوشش نمی‌آید و دوست ندارد خواهرش را به یک گنگستر مکزیکی-آمریکایی بدهد. به هر حال شخصیت مورد بحث در روزهای سخت پشت خانواده جانسون می‌ماند و هنگامی که فرانک تن‌پنی در وسط محله گروو استریت جان می‌دهد به تماشای آن می‌نشیند و لذت می‌برد.

اما اگر بخواهیم در مورد این شخصیت جذاب از جی تی ای سن آندریاس صحبت کنیم باید بدانید که سزار شخصیتی مهربان، وفادار و متواضع دارد و این موضوع را بارها ثابت کرده است. او هوای سی جی را دارد و در همین حین تمام حواسش را به کار می‌گیرد تا کوچک‌ترین ضربه‌ای به کندل جانسون وارد نشود. به طور کلی هنگامی که حرف کندل به میان می‌آید سزار دقت خود را دو چندان می‌‌کند تا هیچ چیزی از زیر دستش در نرود. تنها نکته قابل توجه دیگری که در مورد این شخصیت مکزیکی وجود دارد این است که او از ارتفاع می‌ترسد و در طی داستان بازی بارها با این موضوع روبرو خواهید شد.

معرفی شخصیت‌های جی تی ای: تن‌پنی، پلیس فاسد لوس سانتوس

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GTA.Fandom

Loading

source

توسط techkhabari.ir