ماد پک Cute Craft برای بازی سندباکس ماینکرفت (Minecraft) دارای مجموعه‌ای از مادها است که در یک پک واحد برای نسخه جاوا (Java Edition) نسخه ۱.۲۰.۱ فشرده شده است (اگرچه ممکن است در آینده این مورد بروز شود). در مقایسه با بسیاری از مادپک‌ها، Cute Craft رویکردی عالی، دوست‌داشتنی و هیجان انگیز در گیم‌پلی و زیبایی‌شناسی دارد و یک تجربه کلی جذاب را ایجاد می‌کند. البته که فضای کمی برای استفاده از ماد پک Cute Craft وجود دارد، بنابراین ارزش دارد به برخی از ویژگی‌های آن، نحوه نصب و چند نکته دیگر برای کمک به شروع کار بازیکنان نگاهی بیندازید. با مجله بازار همراه باشید.

راهنمای نصب ماد پک Cute Craft برای بازی ماینکرفت

بهتر است این ماد پک ماینکرفت را با استفاده از لانچر دانلود کنید.

بهتر است این ماد پک ماینکرفت را با استفاده از لانچر دانلود کنید.

در حالی که امکان نصب دستی ماد پک‌های ماینکرفت وجود دارد، ولی این روند کمی پیچیده است. به همین دلیل، توصیه می‌شود برای نصب Cute Craft از یک لانچر مد مانند CurseForge، MultiMC و غیره استفاده کنید.در ادامه مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای نصب ماد پک با استفاده از کلاینت راه اندازی مود CurseForge دنبال کنید:

  1. در مرورگر وب خود به https://www.curseforge.com/ بروید و روی دکمه «Get CurseForge App» کلیک کنید. برای انتخاب روش دانلود مناسب برای سیستم عامل خود به پایین بروید. installer  را اجرا کنید و مطمئن شوید که CurseForge روی دستگاه شما نصب شده و نصب ماینکرفت شما را تشخیص می‌دهد. نماد بلوک چمن باید در لیست بازی شما در سمت چپ پنجره اصلی کلاینت CurseForge شما ظاهر شود.
  2. در مرورگر وب خود، به https://www.curseforge.com/minecraft/modpacks/cuter-minecraft بروید تا به صفحه Cute Craft CurseForge برسید. سپس روی دکمه نارنجی Install کلیک کنید. این کار باید CurseForge را باز کند و یک نمونه جدید برای modpack ایجاد کند که سپس در بخش My Modpacks برای کلاینت شما دانلود می‌شود. از اینجا می‌توانید روی دکمه Play روی نماد modpack ضربه بزنید و از modpack در نمونه سفارشی خود از لانچر بازی و کلاینت لذت ببرید.

ویژگی‌های ماد پک Cute Craft در بازی ماینکرفت

زنبورها و پروانه‌ها این گونه در ماد پک Cute Craft بازی ماینکرفت دیده می‌شوند.

زنبورها و پروانه‌ها این گونه در ماد پک Cute Craft بازی ماینکرفت دیده می‌شوند.

با داشتن بیش از ۱۵۰ حالت، ماد پک Cute Craft تعداد زیادی ویژگی مختلف را ارائه می‌دهد. آنچه در بازی ارائه می‌شود به حالت فعال در آن بستگی دارد، اما با نصب این ماد پک، می‌توان از طیف گسترده‌ای از مزایا و ویژگی‌های با کیفیت بهره مند شد. در حالی که فهرست کردن هر ماد کمی اوضاع را حوصله سر بر می‌کند٫ بازیکنان می‌توانند مشتاقانه منتظر لذت بردن از ویژگی‌های زیر باشند که عبارتند از:

  • بیش از ۵۰ بیوم جدید به لطف ماد Biomes O’ Plenty.
  • تعداد زیادی از حیوانات جدید از پروانه‌ها گرفته تا اردک‌ها و انواع لاک‌پشت‌های جدید.
  • صداهای محیطی و موسیقی جدید فضایی فراگیر و تجربه گیم‌پلی تازه‌ای ایجاد می‌کنند.
  • مجموعه بزرگی از عملکرد و مادهای بهینه‌سازی
  • این ماد پک نرخ فریم‌های ثابت و بالا را برای نسخه جاوا تضمین می‌کند.
  • بهبود کیفیت گیم پلی که شامل یک نقشه کوچک است که به شما کمک می‌کند مسیر خود را در دنیای خود طی کنید.
  • آیتم‌هایی با ظاهری جدید به لطف مادها.

هیجان طرفداران ماینکرفت نسبت به شهر سولارپانک که در شش ماه ساخته شده است

شروع کار با ماد پک Cute Craft

در ماد پک Cute Craft محتوای زیادی برای لذت بردن در بازی ماینکرفت وجود دارد.

در ماد پک Cute Craft محتوای زیادی برای لذت بردن در بازی ماینکرفت وجود دارد.

هیچ خط داستان، آموزش یا کتاب راهنما برای ماد پک Cute Craft تعریف نشده است، بنابراین بازیکنان می‌توانند از همان لحظه‌ای که در دنیای بازی خود اسپاون می‌شوند٫ می‌توانند هر کاری که دوست دارند انجام دهند. با این حال، اگر بازیکنان می‌خواهند قبل از ورود به حالت سورویوال، ایده‌ای درباره نوع محتوایی که تجربه می‌کنند بدست آورند، ارزشش را دارد که دنیایی را در حالت کریتیو برای نمونه‌برداری از بلوک‌ها، آیتم‌ها، ماب‌های جدید و موارد دیگر شروع کنید.

همچنین شایان ذکر است که با بسیاری از منابع و آیتم‌ها/بلاک‌های جدید، بهتر است به کتاب دستور ساخت خود دقت کنید. با جمع‌آوری آیتم‌های جدید، دستور العمل‌های ساخت جدید ظاهر می‌شوند و این‌ها می‌توانند برای یافتن راه از طریق ماد پک بسیار مهم باشند. در این ماد پک شما می‌توانید به خوبی کاوش کنید٫ زیرا بایوم‌ها و ماب‌های جدید به بازی اضافه شده‌اند که ارزش گشت و گذار کردن را دارند.

هر ‌آن چه که باید در مورد شنل معرفی شده ماینکرفت اکسپرینس باید بدانید

در مجموع، این ماد پک برای بهبود تجربیات بازی ماینکرفت در حالت سورویوال ساخته شده است. این به آن معنی است که صرفاً از طریق حالت سورویوال و انجام کارهای معمول باید به اکتشافات جدیدی در هر مرحله دست پیدا کنید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا از این ماد پک پیش آمده استفاده کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir