صاحب‌خبر –

همزمان با اتمام تعطیلات تابستانی و همچنین با توجه به تعطیلات میلاد پیامبر اکرم( ص) و امام جعفر صادق (ع)  میزان تقاضا برای سفرها به شهرهای مذهبی از جمله مشهد و شیراز افزایش یافته است و از سوی دیگر با توجه به اتمام تابستان حجم بازگشت مسافران از مسافرت افزایش یافته است. بنابراین تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران باید در دستور کار قرار گیرد که در همین زمینه میزان سفرهای هوایی افزایش یافته است و درخواست هم برای پروازها بیشتر شده است.

در همین زمینه هم يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با اتمام تعطیلات سفرهای هوایی بیشتر شده است گفت: تشدید نظارت ها در روند فروش بلیت در این بازه زمانی افزایش یافته که در نتیجه آن شاهد تعلیق و پلمب تعداد زیادی سایت و آژانس مسافرتی و خدمات هوایی شده هستیم.

وی افزود: در این بازه زمانی ما شاهد تخلف برخی از سایت ها بوده ایم که سایت‌هایی که مجوز فعالیت نداشتند به دادستانی معرفی شده و مابقی سایت و آژانس ها را به مدت یک ماه تعلیق کردیم‌.

او اظهار کرد: در این ایام که شاهد افزایش میزان بازگشت مسافران هستیم‌ در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پروازهای فوق العاده به آنها از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: به تمامی مسافران توصیه می شود در صورت مشاهده تخلف در گران فروشی از سوی سایت و شرکت های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری 

∎​

source

توسط techkhabari.ir