سری ردمی نوت 14 چند وقتی است که در گزارش‌های مختلف دیده می‌شود. اکنون این تولیدکننده تیزر جدیدی منتشر کرده و زمان عرضه خانواده جدیدش را به کاربران اعلام کرده است.

به گزارش gsmarena، شیائومی پوستر جدیدی از سری ردمی نوت 14 خود در ویبو منتشر کرده است. تاکنون متوجه شدیم که شیائومی در مجموعه جدیدش بر روی مقاومت بالا و مقرون‌به‌صرفه بودن تمرکز کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

«هفته آینده میبینمت» این عبارت، محتوای اصلی پست‌هایی بود که شیائومی در ویبو منتشر کرده است. با این حال زمان دقیق عرضه هنوز مشخص است.

همانطور که گفته شد شیائومی در خانواده جدیدش مقاومت بالا را اولیت خود قرار داده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سری ردمی نوت 14 ضد آب و حتی ضدضربه (هنگام افتادن از ارتفاع) خواهند بود.

مشخصات و طراحی سری ردمی نوت 14

نکته دیگری که در پوستر منتشر شده به چشم می‌خورد، طراحی متفاوت مجموعه جدید است. آنطور که مشخص است یکی از مدل‌ها به ماژول دوربین با شیشه محافظ مجهز شده‌است؛ درحالی‌که دیگری از لنزهای مجزا بهره می‌برد. خوشبختانه اتصال فایوجی یکی از ویژگی‌های مشترک تمام اعضای این خانواده است.

سری ردمی نوت 14 با بدنه مقاوم و جزیره دوربین متفاوت هفته آینده از راه می‌رسد

تاکنون متوجه شدیم که سری ردمی نوت 14 شیائومی از سه عضو به نام‌های ردمی نوت 14، ردمی 14 پرو و پرو پلاس تشکیل شده است. همانطور که مشخص است مدل پایه از نظر سخت‌افزاری ضعیف‌تر و از نظر قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر اعضا خواهد بود.

مدل پایه این مجموعه نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1.5K را جایگزین پنل FHD موجود در نسل قبلی خود کرده است؛ که یک پیشرفت قابل توجه به حساب می‌آید. در قلب این دستگاه تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس جای داده شده و یک جزیره دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی مشخصات دوربین آن را تکمیل می‌کند.

ردمی 14 پرو و پرو پلاس هم نمایشگری با رزولوشن مشابه را ارائه می‌دهند اما با پنل OLED و نرخ به‌روزرسانی تصویر 120 هرتز. احتمالا مدل پرو این مجموعه از تراشه تازه‌ وارد اسنپدراگون 7s نسل 3 قدرت می‌گیرد. درحالیکه یک تراشه دایمنسیتی 7350 وظیفه تامین انرژی مدل پرو پلاس را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود خانواده جدید ردمی با مشخصات چشمگیر و قیمت اقتصادی، بتوانند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان رقیب قدری برای محصولات هم‌رده، تحولات جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir