بسیاری از بازیکنان معتقد هستند که یک بازی ویدویی باید داستان مشخصی داشته باشد و جزو طرفداران سفت و سخت بازی‌های داستانی آفلاین هستند. این افراد حتی ماینکرفت که پرفروش‌ترین بازی‌ تاریخ صنعت بازی است را هم مورد انتقاد قرار می‌دهند و معتقد هستند که این بازی چیز زیادی برای عرضه ندارد و بی‌هدفی نمی‌تواند آن‌ها را سرگرم کند. البته که فروش ۳۰۰ میلیون نسخه‌ای و البته محبوبیت ۱۵ ساله این بازی نشان از تفاوت‌ نظر اکثریت گیمرهاست.

بیلد ماینکرفت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین موضوعات در تمامی فضای مجازی است. تقریبا هر چیزی که به ذهن بازیکنان رسیده تا کنون بازسازی شده و می‌توان چندین کره زمین را در گوشه‌ و کنار این دنیای بلوکی پیدا کرد. احتمالا تا چندین سال آینده و با ساخت کامل شهرها، دیگر نیازی به مسافرت برای دیدن بناها نیست و شما می‌توانید با ورود به مپ‌های مختلف سری به بناهای تاریخی و دیدنی شهرها و کشورهای مختلف بروید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به بیلد بزرگ یکی از بازیکنان داشته باشیم.

با ماینکرفت دیگر نیازی به مسافرت نخواهید داشت!

این ساحل یکی از زیباترین سواحل در تمامی ماینکرفت است!

این ساحل یکی از زیباترین سواحل در تمامی ماینکرفت است!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام SmittieKing تصاویری از بیلد جدید خود در بازی منتشر کرده که واقعا بزرگ و زیباست. این بیلدر کارکشته این بار به سراغ ساخت یک جزیره بزرگ و زیبا رفته که ظاهرا با الهام از جزایر هاوایی ساخته شده‌است. هاوایی ایالتی در غرب آمریکاست که در نزدیکی اقیانوس آرام وافع شده و در واقع تنها ایالتی است که در خارج از آمریکای شمالی واقع شده‌ و سرشار از آتشفشان‌، رودخانه و جنگل است. این جزایر آنقدر در زمینه گردشگری محبوبیت دارد که درآمدش از این حوزه از بسیاری از کشورها بیشتر است.

یکی از کاربران ردیت به نام FUZZB0X در واکنش به این سازه نوشت: «من واقعا عاشق بیلدهای طبیعی هستم و با دیدن آن‌ها حسابی ذوق می‌کنم. شما واقعا کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اید». همچنین شخص دیگری به نام FriedSarlac در همین باره نوشت: «این سازه ماینکرفت من را به یاد پارک ژوراسیک انداخت و با دیدنش به یاد این فیلم افتادم». همچنین شخص دیگری گفت که این بنا بهانه خوبی شد تا دوباره به سراغ سریال Hawaii Five O برود.

ماینکرفت | ساخت جزیره کشف‌نشده

همچنین یکی دیگر از کاربران به نام Jaded-Pool-325 نوشت: «واقعا فوق‌العاده است! از آرزو‌‌های من این است که بتوانم روزی بر روی چنین جزیره‌ بزرگی زندگی کنم». سازنده در جواب این کاربر گفت: «من مفتخرم که چنین چیزی می‌شنوم! این جزیره بزرگ و اوهایو طبیعتا سخت‌ترین سازه‌های من در ماینکرفت بوده و من واقعا از کنار هم قرار دادن تک‌تک این بلوک‌ها لذت بردم. مطمئنا در آینده تصاویر بیشتری از بخش‌های مختلف جزیره اصلی به اشتراک خواهم گذاشت. با انرژی شما مطمئن باشید هر چه زودتر آن را می‌سازم».نظر شما درباره این بنا چیست؟ آیا به نظر شما این سازه‌ها می‌تواند جایگزین مسافرت‌ به شهرها و کشورهای دیگر بشود؟

منبع: Reddit


Loading