ماینکرفت از جمله بازی‌هایی است که توانست ایده‌های جدیدی به صنعت بازی تزریق کند و به طور کلی بر روی همه عناوین پس از خود اثر بگذارد. اگر بخواهید چیزی شبیه به مود کریتیو بازی پیدا کنید، باید حدودا ۶ یا ۷ سال صبر کنید. در هر کدام از دنیاهای این بازی میلیاردها بلوک وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را ماین کرده و در راستای اهداف خود از آن‌ها استفاده کنید. آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که در میان این هشتاد و چند بلوک ماینکرافت پرکاربردترین کدام است؟

هنگامی که ساعت بازی شما در ماینکرفت بالا برود و به سراغ همه چالش‌های بازی بروید، دیگر آمادگی برای کشتن اندردراگون لطفی نخواهد داشت و باید به دنبال تجارب جدیدی در بازی باشید. معمولا بازیکنان یا به سراغ بیلد کردن بناهای بزرگ در بازی می‌روند و سعی می‌کنند با کنار هم قرار دادن بلوک‌ها بناهای شگفت‌انگیزی خلق کنند یا اینکه در سرورهای چندنفره این بار با دوستان خود به سراغ چالش‌های ماینکرافت بروید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به بیلد گروهی تنی چند از بازیکنان داشته باشیم.

این تیم بیلدر در ماینکرفت یک شهر کامل ساخته‌اند!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام AndreiAri2 تصاویری از بیلد جدید خود منتشر کرده که تا کنون کسی نظیرش را در ماینکرفت ندیده‌است. این کاربر به همراه دوستانش که ظاهرا همگی از بیلدرهای ماهر هستند، یک نقشه کامل را ساخته و در آن هر بنایی را که فکرش بکنید ساخته‌اند. کلیسای بزرگ، خانه‌های کوچک و بزرگ، قطار، هواپیما و فرودگاه، ساختمان‌های اداری و هر چیزی که فکرش را بکنید در این شهر قرار دارد. طبق صحبت‌های سازنده ساخت این بنا یک سال زمان برده‌ و یک تیم مجرب پشت ساخت این شهر بوده‌است.

سازنده در بخش توضیحات اشاره کرده که علیرغم همه زحمات این بهترین سازه آن‌ها نیست که یکی از کاربران به نام AndreiAri2 در همین باره نوشت: «بهترین نیست؟ این یکی از بهترین سازه‌ها در تمامی ماینکرفت است. این بنا تماشایی است!». همچنین شخص دیگری به نام Rblade6426 اضافه کرد: «من فکر می‌کنم شما شکست نفسی می‌کنید. این کلیسای بزرگ یکی از بزرگ‌ترین سازه‌هایی است که من تا کنون دیده‌ام. امیدوارم چشم‌هایم باز هم چنین چیزی ببیند».

بازیکنی در ماینکرفت با استفاده از رداستون یک کشتی فضایی ساخته است!

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Schwannick در واکنش به این پست نوشت: «واقعا انتظارش را نداشتم که درختان erdree و سرزمین Stormveil را در کنار هلیکوپتر و هواپیمایی بزرگ ببینم. این واقعا بیلد فوق‌العاده‌ای است و دوست دارم که پس از آپدیت شدن هم بتوانم این سرزمین را ببینم». همچنین کاربر دیکری به نام Super-Saiyajin-Retro اضافه کرد: «واقعا این سازه خیلی از شهر من بهتر است. البته از قلم نیفتد که ساخت آهسته شهر و تکمیل کردنش لذت خاصی دارد.» نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون شهری به این بزرگی ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


Loading