با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، بازیکنان ماینکرفت (Minecraft) به زودی می‌توانند منتظر معرفی مهم دیگری را از جانب استودیوی موجانگ (Mojang) در رابطه با رویداد سالانه را داشته باشند. این رویدادها معمولا در ماه اکتبر یا نوامبر برگزار می‌شود که کمپانی‌های گیم گرد هم می‌آیند و موفقیت خود را جشن می‌گیرند و در ادامه ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کنند که این ویژگی‌های جدید یا برای بروز رسانی اصلی یا جزئی بعدی معرفی شده‌اند. پس این احتمال وجود دارد که استودیوی موجانگ به زودی زمان میزبانی Minecraft Live 2024 را اعلام کند. با مجله بازار همراه باشید.

استودیوی موجانگ می‌تواند تاریخ رویداد ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ را بزودی اعلام کند

جزئیات این موضوع را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم که عبارتند از:

اعلام تاریخ قبلی برگزار ماینکرفت لایو ۲۰۲۳

به احتمال زیاد ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۵ اکتبر یا به تاریخ ما ۲۴ مهر برگزار خواهد شد.

به احتمال زیاد ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۵ اکتبر یا به تاریخ ما ۲۴ مهر برگزار خواهد شد.

کمپانی‌های بازی سازی معمولاً طبق اخلاق کاری و کارایی خود از یک جدول زمانی مشخص سالانه پیروی می‌کنند و این در مورد استودیوی موجانگ نیز تفاوتی ندارد. این استودیو الگوهایی را برای معرفی بازی‌ها یا بروز رسانی‌های جدید و انتشار آن‌ها در یک بازه زمانی خاص تعیین کرده است. به طور مشابه، همچنین این استودیو می‌تواند رویداد مهم بعدی خود را در همان زمان اعلام کند. در سال ۲۰۲۳، سازندگان سوئدی بازی را در کانال رسمی یوتیوب (YouTube) ماینکرفت خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رویداد سالانه خود را میزبانی خواهند کرد. این ویدیو در ۱۳ سپتامبر منتشر شد و آن‌ها اعلام کردند که این رویداد در ۱۵ اکتبر، نزدیک به یک ماه بعد، برگزار می‌شود.

واکنش طرفداران ماینکرفت به گلیچ خنده دار که تعداد دوستان را -۱ را نشان می‌داد

در سال ۲۰۲۲، آن‌ها کاری مشابه انجام دادند و رویداد زنده را برای ۸ سپتامبر اعلام کردند و خود میزبان این رویداد در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) بودند. این نشان می‌دهد که سازندگان یک الگوی تنظیم شده برای معرفی ویژگی‌ها و بروز رسانی‌های جدید دارند. با در نظر گرفتن این تاریخ‌ها، می‌توان پیش‌بینی کرد که استودیوی موجانگ می‌تواند رویداد زنده آینده را در روزهای نزدیک، بین یک یا دو هفته، اعلام کند. آن‌ها به احتمال زیاد یک تریلر معرفی برای ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در کانال یوتیوب خود منتشر خواهند کرد که مملو از موسیقی پرانرژی و تصاویری رنگارنگ و هیجان انگیز خواهد بود.

از ماینکرافت لایو ۲۰۲۴ چه انتظاری داریم؟

در رویداد پیش رو٫ استودیوی موجانگ می‌تواند یک بار دیگر میزبان مسابقه رای گیری برای انتخاب ماب‌ها یا همان ماب ووت باشد که در آن سه ماب جدید را معرفی کرده و از طرفداران بخواهند که به کاندیدای مورد علاقه‌شان رای دهند. مابی که بیشترین رای را بدست آورد، با آپدیت اصلی بعدی به بازی اضافه خواهد شد. وقتی صحبت از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به آپدیت بعدی ماینکرفت می‌شود، استودیوی موجانگ می‌تواند به نیازهای بازیکن گوش داده و یا قلمرو End را بروزرسانی کند و یا با استفاده از مجسمه واردن در شهر باستانی ابعاد جدیدی به آن اضافه کند.

ماینکرفت | ۵ کاری که پس از شکست دادن اندر دراگون می‌توانید انجام دهید

سایر ویژگی‌های کوچکتر مانند بلوک‌ها و آیتم‌های جدید نیز می‌توانند همراه با آپدیت جدید معرفی شوند. بطور کلی این رویداد دیر یا زود برگزار خواهد شد و با معرفی موارد جدید٫ ما را شگفت زده خواهد کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading