اندر دراگون (Ender Dragon) بدون شک یکی از مهم‌ترین و نمادین‌ترین ماب باس در تمام عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) است. دارای یک استخر سلامتی بزرگ، پتانسیل آسیب بزرگ و توانایی استثنایی نادر برای شکستن بلوک‌ها است. علی رغم معروفیت بازی به عنوان یک اثر جهان باز، تعدادی ویژگی تکان دهنده در آن وجود دارد که به طور کامل پس از شکست دادن این ماب باس یعنی اندر دراگون می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، که این منطقی است، زیرا اندر دراگون باس نهایی بازی ماینکرفت است.

در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا با پنج نمونه از کارهایی که وجود دارد و تنها زمانی که اژدها در بازی شکست می‌خورد، می‌توان آن‌ها را انجام داد، همراه با آنچه که دسترسی به این ویژگی‌ها و مکانیک‌ها را بسیار عالی می‌کند٫ آشنا شوید.

۵ کاری که فقط پس از کشتن اندر دراگون در ماینکرفت می‌توانید انجام دهید

همانطور که اشاره شد٫ اندر دراگون باس نهایی بازی ماینکرفت است و پس از شکست دادن آن٫ می‌توانید ۵ کار را در بازی انجام دهید که پیش از این نمی‌توانستید. این کارها عبارتند از:

۱) استفاده از الیترا در بازی ماینکرفت

بازیکنی که در بازی ماینکرفت با الیترا (elytra) پرواز می‌کند.

بازیکنی که در بازی ماینکرفت با الیترا (elytra) پرواز می‌کند.

الیترا (elytra) در بازی ماینکرفت (Minecraft) یکی از قدرتمندترین و سرگرم کننده‌ترین آیتم‌ها برای بقا داشتن است. این آیتم یک لباس بال است که بازیکنان می‌توانند به جای یک آرمور معمولی بپوشند و می‌توان از آن برای فرود ایمن به جای سقوط مرگبار در بازی استفاده کرد. با این حال، بهترین راه برای استفاده از این آیتم، موشک‌های آتش بازی یا همان راکت‌ها است. از این آیتم‌ها می‌توان برای به جلو راندن بازیکنان استفاده کرد که امکان پرواز مداوم را فراهم می‌کند.

این آیتم‌ها فقط در کشتی‌های معلق در آسمان یافت می‌شوند که گاهی در کنار اند سیتی‌ها (end cities) اسپاون می‌کنند. از طرفی اساساً رسیدن به این سازه‌های ماینکرفت بدون شکست دادن اندر دراکون غیرممکن است و بازیکنان را تا آن زمان از پرواز الیترا محروم می‌کند.

۲) درست کردن شالکر باکس‌ها

ردیفی از شالکر باکس‌های رنگ شده در بازی ماینکرفت

ردیفی از شالکر باکس‌های رنگ شده در بازی ماینکرفت

تعداد کمی از آیتم‌های ماینکرفت به اندازه شالکر باکس‌ها مفید هستند. این باکس‌ها به اندازه چست‌های تکی هستند اما می‌توانند محتویات خود را حتی در صورت بریک شدن ذخیره کنند و این به بازیکنان امکانی را می‌دهد که کل چست را در یک اسلات inventory حمل کنند. شالکر باکس‌ها را فقط می‌توان با استفاده از شالکر شل‌ها و چست در بازی ساخت.

این شل‌ آیتم‌های انحصاری از ماب‌های شیلکر هستند که در اند سیتی‌های ماینکرفت یافت می‌شوند. از آنجایی که زنده ماندن به اندازه کافی برای پل زدن به جزایر اند بیرونی تقریباً غیرممکن است، بازیکنان باید قبل از ساخت و استفاده از شالکر باکس‌ها، اندر دراگون‌ را بکشند.

۳) امکان ساخت فارم اندرمن XP

امکان ساخت فارم‌های کارآمد اندرمن در بازی ماینکرفت تنها پس از شکست اندر دراگون امکان پذیر است.

امکان ساخت فارم‌های کارآمد اندرمن در بازی ماینکرفت تنها پس از شکست اندر دراگون امکان پذیر است.

XP یک منبع کاملاً قدرتمند برای بقا داشتن در بازی ماینکرفت است. انویل‌ها برای تعمیر آیتم‌ها استفاده می‌شود و می‌توان آن را در یک انچنتینگ ست آپ ماینکرفت استفاده کرد تا ابزارها، سلاح ها و آرمورها را ساخت. لازم است بدانید که توانایی جمع آوری سریع مقدار زیاد XP برای بقای طولانی مدت بسیار مهم است.

یکی از بهترین فارم‌های XP در بازی ماینکرفت، مخصوصاً در مقایسه با مدت زمان ساخت آن، فارم XP اندرمن است. در این فارم اندرمن‌ها را می‌توان فریب داد تا با استفاده از یک اندرمیت به دام افتاده در گودال بیفتند و سعی کنند به آن حمله کنند. این فرآیند آن‌ها را با نیم قلب باقی می‌گذارد، جایی که می توانند به سرعت توسط بازیکنان برای کشته شوند.

۴) بدست آوردن دراگون اگ

یک دراگون اگ در اند پورتال (end portal)

یک دراگون اگ در اند پورتال (end portal)

تنها چند آیتم واقعاً کمیاب در شاهکار سندباکس موجانگ وجود دارد. بیشتر چیزهایی که کم یاب در نظر گرفته می‌شوند را می‌توان به تعداد بی‌نهایت جمع‌آوری کرد، اگرچه برخی هم وجود دارند که باید تلاش بیشتری کنید تا تعداد کمی از آن‌ها را بدست آورید. این چیزی است که آیتم دراگون اگ (dragon egg) را به یک آیتم منحصر به فرد تبدیل می‌کند.

ماینکرفت | ۵ ویژگی سرگرم کننده که موجانگ باید در آپدیت بعدی بازی اضافه کند

تنها یک دراگون اگ در دنیای نسخه جاوا اسپاون می‌شود. این تخم پس از شکست اندر دراگون در بالای اند پورتال قرار می‌گیرد و تا آن زمان اسپاون نمی‌کند. این بدان معنا است که بازیکنان برای استفاده از این آیتم به عنوان کاربرد تزئینی باید اندر دراگون را شکست دهند. بازیکنان نسخه بدراک اندکی وضعیت بهتری دارند، زیرا دراگون اگ دوم اولین باری را جنریت می‌کند که باس نهایی دوباره مسابقه می‌دهد.

۵) فارم اندر پرل‌ها

اندر پرل‌ها پس از کشته شدن اندر دراگون به راحتی در تعداد زیاد بدست می‌آیند.

اندر پرل‌ها پس از کشته شدن اندر دراگون به راحتی در تعداد زیاد بدست می‌آیند.

اندر پرل‌ها (Ender pearls) یک آیتم کاربردی بسیار مفید هستند و بازیکنان با آن می‌توانند مسافت‌های کوتاهی را به بهای سلامتی کم پرتاب کرده و طی کنند. این آیتم باعث می‌شود بازیکنان برای تکمیل مهارت‌های پارکور پیشرفت کرده و برای فرار از موقعیت‌های خطرناک استفاده بهتری از آن‌ بکنند. با این حال بدست آوردن آن‌ها در تعداد زیاد می‌تواند قبل از شکست دادن اندر دراگون سخت یا شاید غیر ممکن باشد.

ماینکرفت | چگونه در بازی سرعت درمان ویلیجرها را افزایش دهیم؟

این به آن دلیل است که اندرمن در خارج از بعد End خیلی زیاد پیدا نمی‌شود. آن‌ها همچنین فقط ۵۰ درصد شانس دارند که اندر پرل را هنگام مرگ دراپ کنند. حتی خوش شانس بودن برای پیدا کردن یک اندرمن ممکن است باعث افزایش تعداد اندر پرل‌های بازیکن نشود. تنها راه برای بدست آوردن این آیتم‌ها به تعداد زیاد، بازدید از دنیای End است و تنها راه برای انجام امن این کار، شکست دادن اندر دراگون است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما توانسته‌اید قبل از کشتن اندر دراگون به این آیتم‌ها دست پیدا کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

source

توسط techkhabari.ir