در عصر حاضر استفاده از هولدرهای ماشین با توجه به پیشرفت و توسعه تلفن‌های همراه در زمینه‌های مختلف همچون رانندگی لازم است تا بتوانیم به آسانی ناوبری خود را در مسیرها و سایر موارد مدیریت کنیم. بنابراین انتخاب نگهدارنده گوشی حائز اهمیت است و نصب آن در محل مناسب، راحتی و تجربه استفاده از تلفن همراه را برای رانندگان و حتی مسافران خودرو افزایش می‌دهد. در این مقاله با بهترین هولدرهای موبایل برای ۵ ماشین پرطرفدار ایران آشنا می‌شویم که به بهترین هولدر‌های موبایل برای پژو ۲۰۶ و پراید نیز اشاره شده است پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین هولدر موبایل برای ال ۹۰

با توجه به فضای زیاد در اتاق و جلو داشبورد ماشین ال ۹۰، امکان نصب هر نوع هولدری در این ماشین وجود دارد. با این حال، باید توجه داشت که به دلیل طراحی خاص دریچه‌های کولر، نصب هولدر گیره‌ای یا هولدر دریچه‌ای ممکن نیست. بهترین هولدر موبایل برای ال ۹۰، هولدر مکنده است که این هولدر قابلیت نصب روی داشبورد یا شیشه جلو را دارد و به خوبی از موبایل شما نگهداری می‌کند. هولدرهای مکنده ممکن است در مقایسه با هولدرهای مگنتی و چسبی یا گیره‌ای سریع‌تر جدا شوند، اما باید توجه داشت که کیفیت هولدر اهمیت بالایی دارد. بهتر است که یک هولدر با کیفیت تهیه کرده تا از افتادن گوشی و خراب شدن نمایشگر آن جلوگیری کنید.

بهترین هولدر برای پراید

به طور کلی به دلیل بزرگ نبودن شیشه و داشبورد پراید، امکان نصب هر نوع هولدری بر روی آن وجود دارد. هولدرهای مکنده می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند زیرا آن‌ها از روی شیشه جدا می‌شوند و بر روی داشبورد قابل نصب هستند، این امر برای شما این شرایط را فراهم می‌کند تا به راحتی زاویه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین، انتخاب هولدر فرمان نیز می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای کنترل آسان گوشی باشد.

بهترین هولدر برای ۴۰۵

انتخاب بهترین هولدر برای پژو ۴۰۵ به دلیل فضای نسبتاً زیاد در داخل این خودرو کار چندان سختی نیست. شما می‌توانید هر نوع هولدری را برای این ماشین انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، نوع کارکرد و زاویه مناسب برای استفاده از گوشی است. می‌توانید هولدرهای مکنده را در سمت چپ یا راست شیشه نصب کرده و بدون هیچ مشکلی از موبایل خود استفاده کنید.

هولدرهای چسب نیز می‌توانند جایگزین هولدرهای های مکنده شوند. این هولدرها نسبت به انواع دیگر قیمت کمتری دارند، اما در صورت جدا شدن ممکن است آثار چسبندگی روی شیشه یا داشبورد باقی بگذارند. اگر علاقه‌ای به اشغال فضای شیشه، داشبورد و حتی دریچه‌های کولر ندارید، بهترین مکان برای نصب هولدر روی فرمان است. هولدر فرمان روی فرمان قرار می‌گیرد و می‌تواند گوشی را از روی پایه نگه دارد، بنابراین می‌توانید از هر جایی به تلفن دسترسی داشته باشید.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین ۲۰۶

بهترین هولدر موبایل برای ماشین ۲۰۶

همان‌طور که می‌دانید جایی برای چسباندن هولدر به داشبورد خودروی ۲۰۶ وجود ندارد و به دلیل نزدیک بودن شیشه به داشبورد نمی‌توانید هولدر را به داشبورد وصل کنید. اما بهترین جا برای قرار دادن هولدر در ۲۰۶ روی شیشه جلو است که می‌توانید بدون نیاز به چسب، هولدر را به شیشه بچسبانید.

بهترین هولدر برای پژو پارس

انتخاب بهترین هولدر تلفن همراه برای خودروی پرشیا یا پژو پارس مانند پژو ۴۰۵ خواهد بود. طراحی داخلی این خودرو فرق چندانی با هم ندارد و می‌توانید از فضای داخلی آن برای نصب نگهدارنده استفاده کنید. مثل خودروی ۴۰۵، هولدرهای چسبی برای پژو پارس گزینه خوبی هستند و اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای این نگهدارنده خرج کنید، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشند. اگر از پاره شدن مکرر هولدرهای مکنده ناراحت نیستید، می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. هولدرهای مکنده در انواع مختلفی ساخته شده و در قیمت‌های مختلفی پیدا می‌شوند.

هولدرهای پرفروش گوشی موبایل

بهترین هولدر برای اسنپ و تپسی

برای رانندگان تاکسی اینترنتی مهم است که بدانند کدام نگهدارنده برای Snap و Tapsy مناسب بوده و کدام یک برای این منظور بهتر است استفاده شود. معمولاً رانندگان تاکسی اینترنتی نیاز شدیدی به استفاده از تلفن خود در حین رانندگی دارند. همه چیز از بررسی مسیرها گرفته تا مکان‌یابی مقصد و مبداء و یافتن مسافران از طریق تلفن انجام می‌شود. بنابراین، هنگام رانندگی، تلفن همیشه باید در یک زاویه قابل دسترسی باشد.

هولدرهای انتخابی باید مقاومت خوبی داشته تا در استفاده طولانی مدت به راحتی از هم جدا نشوند و عواملی مانند نور باعث کاهش کیفیت آن‌ها نشود. همچنین از آن‌جایی که گوشی برای مدت طولانی روشن است، قطعاً نیاز به استفاده از شارژر خواهید داشت، بنابراین باید پایه‌ای را انتخاب کنید که دارای محل شارژ گوشی نیز باشد. انتخاب نگهدارنده مناسب برای اسنپ بستگی به مدل خودروی شما دارد، اما به طور کلی هولدر داشبورد و نگهدارنده شیشه به عنوان هولدر مکش در نظر گرفته می‌شود و بهترین انتخاب برای این کار است. قیمت مناسبی داشته و علاوه بر این، استحکام بیشتری نیز دارند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را طبق سلیقه‌ی خود روی شیشه یا داشبورد نصب کنید.

هولدرهای پرفروش گوشی موبایل

هولدر به عنوان یک وسیله جانبی در نگهداری گوشی بدون استفاده از دست کارایی زیادی دارد که می‌توان از آن در منزل، محیط کار و حین رانندگی در خودرو استفاده کرد. برخی از بهترین و محبوب‌ترین هولدرهای گوشی موبایل بازار عبارتند از:

  1. هولدر گوشی موبایل باسئوس SUYL-XP01
  2. هولدر گوشی موبایل الدینیو مدل MG03
  3. هولدر موبایل الدینیو مدل MG01
  4. هولدر موبایل باسئوس مدل SUGENT-NT0S
  5. هولدر شارژر بی سیم تسکو مدل THL 1250W
  6. هولدر موبایل باسئوس مدل Bullet An SUYZD-01
  7. هولدر مگنتی الدینیو مدل MG09
  8. هولدر موبایل باسئوس مدل SUYL-TK01
  9. هولدر موبایل باسئوس مدل SUYL-JY01
  10. پایه نگهدارنده صندلی عقب موبایل باسئوس SULR-A01

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین هولدر برای خودروهای مختلف را بررسی کردیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را با توجه به مدل خودروی خود خریداری کنید. انتخاب نوع نگهدارنده بستگی به میزان استفاده شما از گوشی در حین رانندگی دارد. اگر به طور تمام وقت از برنامه مسیریاب استفاده می‌کنید، بهتر است یک هولدر با اسلات شارژ یا نگهدارنده شارژ بی سیم خریداری کنید.

 

source

توسط techkhabari.ir