بلو اسکای با رسیدن به مرز ۴۰ میلیون کاربر، دکمه جدید دیس لایک را معرفی کرده تا تجربه کاربری شخصی‌سازی‌تر شود و پست‌های کم‌کیفیت کمتر دیده شوند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از androidheadlines، بلو اسکای، شبکه اجتماعی میکروبلاگی، با رسیدن به ۴۰ میلیون کاربر، آزمایش‌های جدیدی را آغاز کرده است.

مهم‌ترین تغییر، اضافه شدن دکمه دیس لایک است که به سیستم کمک می‌کند پست‌هایی که کاربر کمتر علاقه دارد ببیند را شناسایی کند.

این گزینه به‌صورت خصوصی عمل می‌کند و بیشتر تجربه شخصی شما و تا حدی افراد در «محله اجتماعی» شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آزمایش بتای این ویژگی به‌زودی آغاز می‌شود.

بلو اسکای همچنین سیستم شناسایی محتوای سمی را بهبود داده و تنظیمات پاسخ‌دهی را بازطراحی کرده است. با این تغییرات، پاسخ‌های نامربوط، اسپم یا بی‌ادبانه کاهش دیده شدن پیدا می‌کنند و اولویت نمایش با کاربران نزدیک‌تر به شما خواهد بود.

علاوه بر این، دکمه پاسخ‌گویی به جای باز شدن مستقیم کامپوزر، ابتدا شما را به کل رشته گفتگو هدایت می‌کند تا کاربران پیش از پاسخ دادن، محتوا را مرور کنند. این تغییرات همراه با واکنش‌های ایموجی و صفحه جدید کاوش تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد.

source

توسط techkhabari.ir