شرکت بیمه‌بازار پلتفرم فعال در صنعت اینشورتک، با هدف گسترش خدمات خود و نزدیک‌تر شدن به مشتریان، نخستین شعبه حضوری خود را در شهر مشهد افتتاح کرد. این اقدام بخشی از استراتژی Omnichannel (همه کاناله) این شرکت است که پس از تحول برند اخیر، به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریانی که به دنبال مشاوره حضوری هستند، انجام شده است.

این شعبه جدید، برخلاف دفاتر سنتی بیمه، به عنوان یک مرکز مشاوره مدرن طراحی شده تا بهترین مزایای فناوری دیجیتال را با ارتباطات انسانی ترکیب کند. در این مرکز، شهروندان مشهدی می‌توانند با مراجعه حضوری، از مشاوره تخصصی کارشناسان بیمه‌بازار بهره‌مند شوند.

با این رویکرد، مشتریان قادر خواهند بود بیمه‌های مختلف را با حفظ شفافیت، تنوع و قیمت‌های رقابتی موجود در پلتفرم آنلاین، مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای نیازهای خود خریداری کنند. این شیوه، نگرانی و بی‌اعتمادی برخی افراد نسبت به خریدهای اینترنتی را از بین می‌برد.

امیر جباری، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بیمه‌بازار، در این باره گفت: «ریبرندینگ ما یک پیمان برای نزدیک‌تر شدن به مردم بود و امروز با افتتاح اولین شعبه‌مان در شهر مشهد، این پیمان را عملی کردیم. ما می‌دانیم که اعتماد، ارزشمندترین دارایی در صنعت بیمه است. این شعبه یک پل است؛ پلی میان قدرت و سادگی تکنولوژی ما و گرمای یک گفتگوی انسانی. هدف ما این است که هر فرد، با هر سطحی از دانش دیجیتال، بتواند با اطمینان کامل، بهترین تصمیم را برای آرامش خیال خود بگیرد.»

این حرکت نشان‌دهنده تعهد بیمه‌بازار به ارائه خدمات فراگیر و ساختن «طاقی برای آسودگی» برای تمام ایرانیان است.

منبع: رپورتاژ

source

توسط techkhabari.ir