طراحی Journey (سفر مشتری) و اجرای خودکار آن: امکان طراحی مسیرهای مختلف برای مشتریان بر اساس رفتار آنها مانند خرید، عدم خرید، عضویت، رها کردن سبد خرید و…
ایونتگذاری و تگگذاری هوشمند: ثبت و تحلیل رفتار کاربران در نقاط کلیدی مانند کلیک، ثبتنام، خرید، مشاهده صفحات خاص و… .
ارسال پیام هدفمند: ساخت کمپینها و ارسال پیام از طریق SMS، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن و پیام داخل سایت
دستهبندی کاربران: سگمنتیشن یا دستهبندی کاربران بر اساس ویژگیها و رفتارهای آنها و اجرای کمپینهای شخصیسازیشده برای هر دسته
ارسال نظرسنجی: طراحی نظرسنجیهای پیشرفته و ارسال آنها به مشتری در نقاط عطف مانند زمانی که صفحه خرید را ترک میکنند یا زمانی که به یک محصول امتیاز پایینی میدهند
گزارش و تحلیل: ارائه گزارشهای مختلف برای افراد در سطوح مدیریتی و کارشناسی
source