امروزه با توجه به گسترش خرید اینترنتی امکان پیگیری آنلاین مرسوله و سفارشات نیز فراهم شده و شما به راحتی می توانید از وضعیت مرسوله خود با خبر باشید.تیپاکس نیز پلتفرمی آنلاین است که در حوزه حمل و نقل پست فعالیت می‌کند.
در این مقاله پیگیری مرسوله تیپاکس به صورت آنلاین می پردازیم.

پیگیری مرسوله تیپاکس

شما می توانید وضعیت مرسوله خود را از ۳ روش زیر پیگیری کنید:

کد رهگیری

  • ابتدا وارد سایت رسمی تیپاکس شوید.
    در صفحه اصلی، روی گزینه‌ی “رهگیری” کلیک کنید.
  • کد رهگیری خود را وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید.
    کد رهگیری یک شناسه ۱۱ تا ۲۵ رقمی است که پس تحویل مرسوله به تیپاکس برای فرستنده و گیرنده ارسال می شود،اگر کد رهگیری خود را فراموش کرده اید با واحد امور مشتریان تیپاکس تماس بگیرید تا به مشکل شما رسیدگی شود.
  • اطلاعاتی مانند موقعیت کنونی بسته، زمان تحویل و مشخصات گیرنده نمایش داده خواهد شد.

رهگیری از طریق اپلیکیشن تیپاکس

  • اپلیکیشن رسمی تیپاکس را از بازار یا گوگل‌پلی دانلود کنید.
  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • از بخش “پیگیری” یا “وضعیت مرسوله”، کد را وارد و وضعیت بسته را بررسی کنید.

همچنین بخوانید:راهنمای شکایت از کلاهبرداری های اینترنتی

بارکد

برای پیگیری مرسوله خود با بارکد:

  •  وارد سایت رسمی تیپاکس شوید.
  • در صفحه اصلی، روی گزینه‌ی “رهگیری” کلیک کنید.
  • سپس رهگیری از طریق بارکد را انتخاب نماید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.
  • اطلاعاتی مانند موقعیت کنونی بسته، زمان تحویل و مشخصات گیرنده نمایش داده خواهد شد.

شماره سفارش

برای پیگیری مرسوله خود از طریق شماره سفارش:

  • وارد سایت رسمی تیپاکس شوید.
  • در صفحه اصلی، روی گزینه‌ی “رهگیری” کلیک کنید.
  • سپس رهگیری از طریق شماره سفارش را انتخاب نماید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.
  • اطلاعاتی مانند موقعیت کنونی بسته، زمان تحویل و مشخصات گیرنده نمایش داده خواهد شد.

در نهایت،رهگیری مرسوله در تیپاکس به شما این امکان را می‌دهد که از وضعیت و موقعیت بسته‌ی خود آگاه شوید و در صورت نیاز، با تیپاکس یا فروشنده تماس بگیرید. این فرایند ساده و سریع است و باعث آسودگی خاطر در خریدهای اینترنتی می‌شود.

سوالات متداول

۱.وضعیت مرسوله‌ام در سایت تغییری نمی‌کند، دلیلش چیست؟

احتمال دارد بسته هنوز از مبدا ارسال نشده یا اطلاعات آن در سیستم به‌روز نشده است. در صورت تأخیر زیاد، با پشتیبانی تیپاکس تماس بگیرید.

  1. مرسوله‌ام دیر رسیده یا گم شده، چه‌کار کنم؟

در صورتی که بسته پس از چند روز به مقصد نرسید یا مفقود شد، با شماره ۰۲۱۸۴۵۷ تماس بگیرید یا به نزدیک‌ترین دفتر تیپاکس مراجعه کنید و موضوع را پیگیری کنید.

  1. بسته من به مقصد رسیده ولی تحویل نگرفته‌ام، علت چیست؟

ممکن است گیرنده در زمان مراجعه مامور در محل نبوده یا شماره تماس اشتباه درج شده باشد. در این شرایط با پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگی مجدد برای تحویل انجام شود.

source

توسط techkhabari.ir