پس از یک سال آزمایش نسخه آزمایشی پلتفرم بازی ابری موبایلی خود، سامسونگ در ماه نوامبر این سرویس را از طریق Gaming Hub در آمریکای شمالی در دسترس عموم قرار داد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، این پلتفرم ابری به گیمرهای موبایلی این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دانلودهای حجیم، بازی‌های جدید را از Galaxy Store تجربه کنند و در عین حال به توسعه‌دهندگان بازی کمک می‌کند تا دیده شوند.

در حال حاضر، سامسونگ از مدل درآمدی 70/30 با توسعه‌دهندگان و ناشران بازی در Galaxy Store استفاده می‌کند. اما این شرکت اعلام کرده که به زودی تغییراتی در این مدل اعمال خواهد شد.

از تاریخ 15 می 2025، سامسونگ مدل درآمدی 80/20 را برای بازی‌های موجود در Galaxy Store اجرا خواهد کرد. این تغییر به این معناست که سامسونگ 10 درصد از سهم خود را کاهش می‌دهد و توسعه‌دهندگان و ناشران بازی از درآمد بیشتری برخوردار خواهند شد.

پلتفرم Gaming Hub که بر پایه فضای ابری ساخته شده، به یک اتصال اینترنتی مناسب نیاز دارد اما باعث کاهش وابستگی به سخت‌افزار قوی می‌شود. با این روش، توان پردازش گرافیکی دستگاه‌های Galaxy اهمیت کمتری پیدا می‌کند، زیرا بازی‌ها مستقیماً از فضای ابری استریم می‌شوند.

همچنین، کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق اپلیکیشن Gaming Hub به استریم بازی‌ها بپردازند، بدون اینکه نیازی به مراجعه به Galaxy Store داشته باشند. این قابلیت تجربه بازی‌های موبایلی را راحت‌تر می‌کند و امکان امتحان کردن بازی‌ها را ساده‌تر از همیشه می‌سازد.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده که افزایش کارایی این پلتفرم، روش‌های سنتی رشد و مقیاس‌پذیری تجاری ناشران را تغییر داده و تعداد بازیکنان را گسترش داده است.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط توسعه‌دهنده VIZOR انجام شده، بازگشت سرمایه تبلیغاتی (ROAS) پس از 60 روز در پلتفرم جدید سامسونگ 25 درصد بیشتر از سایر پلتفرم‌ها بوده است.

source

توسط techkhabari.ir