تکنولوژی خبری

مسیر تبعید 2
NeverSink من رنجر سطح 88 خود را کنار گذاشته‌ام و در حال کار بر روی Monk سطح 45 خود هستم و همچنان به شیرجه رفتن در اعماق Path of Exile 2 Early Access ادامه می‌دهم. بعد از گذراندن زمان زیادی در بازی آخر برای گرفتن T15 های کاملاً قوی و با سرعت پاکسازی اخیر، به چند نقطه رسیدم که فقط گفتم "خب، این کار باید کار کند، بعداً برمی گردم."
و چه چیزی نیاز به کار دارد؟ در اینجا نکات اصلی دردناکی وجود دارد که می‌توانم بگویم هنوز هم وجود دارد، هم از نظر آنچه من تجربه کرده‌ام و هم حداقل برخی از اینها به نظر می‌رسد احساسات جامعه بزرگ‌تری را منعکس می‌کنند، از آنچه من دیده‌ام.
نقشه‌های One Death – همه چیز در پایان بازی این است که می‌میرید، می‌بازید، اما این اغلب با احساس تنبیه آن تقریباً در هر سطح ضعیف است. مطمئناً باید عواقبی برای مرگ وجود داشته باشد، اما در اینجا شما 1) تمام پیشرفت در نقشه را از دست می دهید، 2) Waystone خود، 3) اصلاح کننده های نقشه شما، 4) درصدی از XP خود را بالاتر از یک سطح مشخص. این خیلی زیاد است و به همان اندازه که آزاردهنده است چالش برانگیز نیست. اینجا باید یه چیزی راحت بشه
انواع مرگ‌ها – GGG برخی از راه‌های آزاردهنده‌تر برای مردن را بهبود بخشید، اما بسیاری از موقعیت‌ها در نقشه‌ها هنوز به‌طور خاص منصفانه به نظر نمی‌رسند، مانند رویدادهای درون نقشه که دشمنانی را به صورت دسته جمعی بر روی شما ایجاد می‌کنند که اغلب می‌توانند شما را به دلیل نخبگان بکشند. اصلاح‌کننده‌هایی که حتی برای خواندن و ترسیم هندسه آن وقت ندارید. و، همراه با مکانیک مرگ یک پورتال، ناامیدکننده است که برخی از باس‌های سرسخت‌تر، از جمله آن‌هایی که در اوج هستند، اغلب مکانیک‌های کشتن درونی «یک حرکت اشتباه» دارند که منجر به ضررهای بزرگی می‌شود که در بالا مشاهده شد.
مسیر تبعید 2
GGGMORE FOR YOUKieran Culkin 'A Real Pain' در این هفته در جریان دیجیتال می آید. توضیح داده شده که وحشت حسی از 'Nosferatu'، معامله لیکرز با Dorian Finney-Smith به شکل دادن به NBA Trade MarketWaystone Management کمک می کند – این فقط یک بخش فوق العاده سرگرم کننده از بازی نیست. حتی با وجود تمام به‌روزرسانی‌های صحیح درخت اطلس، مدیریت Waystones می‌تواند یک کار طاقت فرسا باشد، و شما نباید به استراتژی‌های فوق‌العاده‌ای مانند ذخیره استراتژی‌های خوب فقط برای نقشه‌های رئیس متوسل شوید، مبادا آنها را در جای دیگری خرج کنید و فقط ۲۵ درصد شانس داشته باشید. دریافت ردیف مناسب Waystone به عنوان مثال، در T15، شما هرگز نمی خواهید دوباره چیزی کمتر از آن دریافت کنید، با این حال این "300٪ شانس Waystone افزایش یافته" اغلب 7s، 8s، 11s و غیره را حذف می کند. شما می توانید از طریق تجارت بیشتر به دست آورید، اما به عنوان کسی که دوست دارد این بازی را بدون هیچ معامله ای انجام دهد، گزینه های محدودی را باقی می گذارد.
Magic Find – متای فعلی بازی لزوماً فقط یک کلاس و ساخت خاص نیست، بلکه تا آنجایی که می توانید تجهیزات Magic Find را روی هم قرار می دهد تا نتایج کشاورزی را بالاتر از هر چیز دیگری تولید کند. مهم نیست که با چه سرعتی می توانید نقشه سخت را پاک کنید اگر شخص دیگری همین کار را انجام می دهد و به دلیل Magic Find 500٪ پاداش دریافت می کند. مدیریت سیستم‌های MF همیشه سخت است (دیابلو قبلاً همین مشکلات را داشت) اما PoE2 برخی از ایده‌هایی که PoE1 برای این کار داشت را اجرا نکرده است. در حال حاضر به سادگی اجباری است.
مسیر تبعید 2
GGGThe Trials – مطمئن نیستم که در یک بازی فعالیت آزاردهنده‌تری نسبت به جفت دوم آزمایش‌های Ascendancy برای امتیازات مهارت نهایی شما انجام داده باشم. آنها به طرز عجیبی طولانی هستند، با چیدن اصلاح کننده های منفی بیش از حد تنبیه می کنند و مانند هر چیز دیگری، شما یک بار می میرید و تمام می شود، اگرچه در این مورد، در هر تلاش زمان بسیار بیشتری را از دست می دهید. اینها آنقدر غیرقابل نفوذ هستند که تا زمانی که چیزی تغییر نکند به آنها بر نمی گردم، زیرا قرار نیست یک ساعت دیگر را با اینها از دست بدهم.
با وجود همه اینها، مطمئناً لذت بردم! اگر این کار را نمی‌کردم، رنجر خود را تا این حد بالا نمی‌بردم و اینقدر بازی نمی‌کردم، و حالا هم Monk را به نقشه‌ها باز نمی‌گرداندم. اما من فکر می‌کنم اینها مسائل کاملاً واضحی هستند که باید با آن‌ها مواجه شوند، اگر این کار از طریق دسترسی زودهنگام انجام شود. تفاوتی بین یک پایان بازی چالش برانگیز و یک بازی که فقط به خاطر خودش آزاردهنده است از نظر مجازات و غارت وجود دارد. و من فکر می کنم کارهایی برای انجام دادن وجود دارد.
من را در توییتر، یوتیوب، بلواسکی و اینستاگرام دنبال کنید.
رمان های علمی تخیلی من، سری Herokiller و The Earthborn Trilogy را انتخاب کنید.
Paul TassiFollowingبیش از 10 سال است که درباره بازی‌های ویدیویی، تلویزیون و فیلم‌ها برای فوربس می‌نویسم، و ممکن است نظرات من را در مورد Rotten Tomatoes و Metacritic دیده باشید. من انواع بازی های کنسول و رایانه شخصی را پوشش می دهم، اما اگر در مورد غارت یا تیراندازی باشد، قطعاً آنجا هستم. اگر در حال تماشای چیزی هستم، معمولاً علمی تخیلی، ترسناک یا ابرقهرمانی است. من همچنین به طور منظم در پادکست Fireteam Chat IGN هستم و پنج رمان علمی تخیلی منتشر کرده ام.">

تولید محتوا تخصصی

توسط techkhabari