به گزارش خبرآنلاین، کمپین Ingenius در سال ۲۰۱۸ قابل قبول به نظر می‌رسید، زیرا سامسونگ در دوران طلایی خود بود و گوشی‌هایی مانند گلکسی نوت ۹ از بهترین و نوآورانه‌ترین محصولات این شرکت بودند. در سال ۲۰۲۴، اوضاع کمی متفاوت است. اکنون حمله‌های سامسونگ به اپل قدیمی شده‌اند، به ویژه با توجه به این واقعیت که سامسونگ سال‌هاست هیچ کار متمایزی با انواع گوشی‌ سامسونگ انجام نداده است.

به نقل از زومیت، در ویدیوی بالا، می‌توانید یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای از کمپین جدید سامسونگ را ببینید. این تبلیغ با فردی شروع می‌شود که در صف برای آخرین مدل گوشی آیفون ایستاده است. این شخص جعبه را باز می‌کند و می‌پرسد «چه چیزی جدید است» و شخصی در پشت سر می‌گوید «چه اهمیتی دارد؟» البته، هر طرفدار سامسونگ که جعبه‌ی گکسی Z فلیپ ۶ یا اس ۲۴ یا تقریباً هر محصول دیگری از خط تولید ۲۰۲۴ سامسونگ را باز کند، همین را خواهد گفت.

در ادامه‌ی ویدئوی تبلیغاتی، فردی را می‌بینیم که با استفاده از گلکسی بادز ۳ پرو از صف دور می‌شود. سپس ویدیو ادامه می‌یابد و افرادی را نشان می‌دهد که از گوشی‌های سامسونگ برای انجام کارهایی استفاده می‌کنند که گوشی‌های آیفون به سادگی نمی‌توانند انجام دهند؛ استفاده از نمایشگر خارجی زد فلیپ ۶ برای ترجمه‌ی حرف‌های شخص دیگری، استفاده از قلم S Pen همراه با اس ۲۴ اولترا و ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی گلکسی.

سپس ویدیوی سامسونگ با صدای گوینده به‌پایان می‌رسد که می‌گوید: «سیمون چیزهای زیادی می‌گوید. سامسونگ می‌گوید: کار خودت را بکن.» در انتها متن نهایی می‌گوید: «هیچ‌کس نباید منتظر نوآوری باشد.»

انتشار این ویدئو درحالی صورت می‌گیرد که خود سامسونگ هم مانند اپل چند سالی است که نوآوری خاصی نداشته و گوشی‌هایش شباهت زیادی به یکدیگر دارند. همچنین مواردی که در فیلم به آن اشاره می‌شود، به استثنای هوش مصنوعی گلکسی، نوآوری جدیدی نبوده و کاربران سامسونگ سال‌ها است که توانایی انجام دادن آن را دارند.

البته انجام عملیات‌هایی مانند ویرایش عکس هم منحصر به هوش مصنوعی گلکسی نیست و یک گوشی پیکسل هم می‌تواند همین کار را انجام دهد.

۵۸۵۸

source

توسط techkhabari.ir