لاک پشت (turtle) یکی از دوست داشتنی‌ترین ماب‌های منفعل در ماینکرفت (Minecraft) است و می‌توان آن را در حال غوطه ور شدن در بایوم‌ها پیدا کرد. این موجودات آرام متحرک معمولاً در نزدیکی بایوم‌های مبتنی بر آب و در گروه‌های کوچک یافت می‌شوند. آن‌ها نیز مانند دیگر ماب‌های منفعل، بی هدف در محیط بازی حرکت می‌کنند. این موجودات کاربردهای بیشماری در بازی دارند که اگر در ادامه با مجله بازار همراه باشید٫ خواهید دانست که ماجرا از چه قرار است.

چگونگی اسپاون یک لاک پشت در بازی ماینکرفت

لاک پشت‌های ماینکرفت معمولا در نزدیکی ساحل اسپاون می‌کنند.

لاک پشت‌های ماینکرفت معمولا در نزدیکی ساحل اسپاون می‌کنند.

لاک پشت‌ها به طور طبیعی در گروه‌های کوچک روی شن‌های سواحل اسپاون می‌کنند و تقریباً همیشه در نزدیکی آب یافت می‌شوند. آن‌ها در سواحل برفی یا سواحل سنگی اسپاون نمی‌کنند. این ماب ۱۰ درصد شانس اسپاون را در زمان نوزادی دارند. در نسخه جاوا ماینکرفت، لاک‌پشت‌ها در گروه‌های کوچک تا پنج گروه جداگانه در اسپاون می‌کنند. این اعداد می‌توانند تا هشت ماب در بلوک‌های شنی و کمتر از چهار تا از سطح دریا بالا بروند. از طرف دیگر، در نسخه بدراک، آن‌ها دو به شش در ساحل اسپاون می‌کنند.

چگونه در ماینکرفت لاک پشت‌ها را پرورش دهیم؟

به دو لاک‌پشت علف‌های دریایی در بازی ماینکرفت بدهید تا تولید مثل کنند.

به دو لاک‌پشت علف‌های دریایی در بازی ماینکرفت بدهید تا تولید مثل کنند.

پرورش لاک پشت در بازی ماینکرفت بسیار آسان است. به دو لاک‌پشت علف‌های دریایی بدهید تا وارد حالت عشق شوند، که باعث می‌شود یکی از آن‌ها تخم‌ گذاری کند. هنگامی که لاک پشت ماده باردار شد، به ساحل خانه خود یا محلی که برای اولین بار اسپاون کرده بود، برمی‌گردد. پس از رسیدن به آن مکان، لاک پشت ماده به دنبال یک بلوک شنی می‌گردد تا بتواند در آن تخم بگذارد. به عنوان یک قانون، او در ۹ بلوک فاصله از محل تولدش تخم می‌گذارد. به زودی متوجه خواهید شد که او در حال کندن زمین است. هنگامی که لاک پشت ماده دور می‌شود، تخم‌های او را روی زمین خواهید دید.

هر آن چه که باید درباره ماد پک Vanilla Perfected ماینکرفت بدانید

هنگامی که لاک پشت ماده تخم گذاری کرد، چهار تا پنج روز در بازی طول می‌کشد تا از تخم بیرون بیایند. این تخم‌ها با ترک خوردن٫ لاک پشت‌های داخل از آن خارج می‌شوند و معمولاً این در طول شب اتفاق می‌افتد. برای این که آن‌ها از تخم بیرون بیایند، بازیکن باید در فاصله افقی ۱۲۸ بلوک از تخم‌ها باشد. تخم‌هایی که به تنهایی گذاشته می‌شوند به تنهایی از تخم بیرون می‌آیند در حالی که تخم‌هایی که در بصورت گروهی گذاشته می‌شوند٫ لاک پشت‌های آن همه با هم بیرون می‌آیند.

استفاده از لاک پشت‌ها در بازی ماینکرافت

لاک پشت‌ها کاربردهای بیشماری در بازی ماینکرفت دارند.

لاک پشت‌ها کاربردهای بیشماری در بازی ماینکرفت دارند.

لاک‌پشت‌ها در بازی ماینکرفت کاربردهای زیادی دارند و جزو مفیدترین ماب‌های درون بازی هستند. وقتی می‌میرند، scute ها و bowl ها را دراپ می‌کنند. این‌ آیتم‌ها کاربردهای زیادی در کرفت کردن دارند. برای ساختن لاک لاک پشت می‌توانید از پنج scute لاک پشت استفاده کنید. در اینجا تصویری از نحوه ساختن لاک لاک پشت در ماینکرفت اشاره شده است.

از scute های لاک پشت برای ساختن لاک در بازی ماینکرفت استفاده کنید.

از scute های لاک پشت برای ساختن لاک در بازی ماینکرفت استفاده کنید.

شل (shell) لاک پشت یک منبع مهم و همچنین یک عنصر سازنده در کرفت کردن است. شما می‌توانید یکی را به عنوان هلمت بپوشید تا آرمور +۲ شده و ۱۰ ثانیه تنفس اضافی در آب ایجاد کنید. همچنین می‌توانید دو یا چند شل را برای بهبود یک مورد موجود ترکیب کنید. علاوه بر این، می‌توانید از لاک‌پشت‌ها برای تعمیر آن استفاده کنید.

از شل لاک پشت برای ساخت معجون Turtle Master استفاده کنید.

از شل لاک پشت برای ساخت معجون Turtle Master استفاده کنید.

بازیکن ماینکرفت ایده جالبی را برای شنل هاردکور به اشتراک گذاشت

به عنوان یک ماده سازنده، شل لاک پشت را می‌توان با معجون Awkward برای ساخت معجون Turtle Master استفاده کرد. این ماده‌ای قوی است که باعث کندی و همچنین مقاومت در برابر آسیب می‌شود، علاوه بر این که در هنگام استفاده باعث تنفس بیشتر در زیر آب می‌شود.

انچنت کردن لاک لاک پشت در بازی

لاک لاک پشت را انچنت کنید تا بتوانید لاک پشت‌ها را جذب کنید.

لاک لاک پشت را انچنت کنید تا بتوانید لاک پشت‌ها را جذب کنید.

شما همچنین می‌توانید لاک لاک پشت خود را انچنت کنید تا هنگام استفاده از آن به عنوان آرمور، لاک پشت‌ها را جذب کنید. به سادگی یکی را روی انچنتینگ تیبل قرار دهید یا از انویل (anvil) با انچنتمنت‌ها برای اعمال افکت‌ها روی آیتم استفاده کنید. در ادامه به انچنتمنت‌ها و افکت‌های موجود برای شل لاک پشت در ماینکرفت اشاره کرده‌ایم که عبارتند از:

  • Protection
  • Projectile Protection
  • Blast Protection
  • Fire Protection
  • Thorns Respiration
  • Aqua Affinity
  • Unbreaking
  • Mending
  • Curse of Vanishing
  • Curse of Binding

نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir