ویلیجرها ماب‌های منفعل در بازی ماینکرفت (Minecraft) هستند که در روستاها اسپاون شده و روستاها هم در بایوم‌های مختلف جنریت می‌شوند. این موجودات شبیه انسان در این سکونتگاه‌ها زندگی می‌کنند و رفتار مشخصی دارند که از آن پیروی می‌کنند. بر اساس بایومی که یک دهکده در آن قرار دارد٫این ماب‌ها لباس‌های متفاوتی متناسب با منطقه دارند.

در حالی که بیشتر بازیکنان ممکن است در مورد ویلیجرهای معمولی که در مکان‌های مختلف اسپاون می‌کنند بدانند، دو نوع دیگر وجود دارد که بسیار کم یاب هستند. در ادامه همه چیز در مورد ویلیجرهای جنگلی (Jungle villagers) و سوآمپ (Swamp) اشاره دارد که ممکن است اکثر بازیکنان جدید در مورد آن‌ها ندانند. با مجله بازار همراه باشید.

چرا ویلیجرهای سوآمپ و جنگلی کمیاب هستند؟

ویلیجرهای سوآمپ و جنگلی تنها زمانی در بازی ماینکرفت اسپاون می‌کنند که ویلیجرهای معمولی با بایوم‌های جنگلی و سوآمپ ترکیب شوند.

ویلیجرهای سوآمپ و جنگلی تنها زمانی در بازی ماینکرفت اسپاون می‌کنند که ویلیجرهای معمولی با بایوم‌های جنگلی و سوآمپ ترکیب شوند.

اول، بازیکنان باید درک کنند که اگرچه روستاها فقط در بایوم‌هایی مانند دشت‌ها، بیابان‌ها، ساوانا، دشت های برفی و تایگا جنریت می‌شوند، اما دو نوع روستایی اضافی وجود دارد که می‌توانند در جنگل‌ها و باتلاق‌ها اسپاون کنند. با این حال، از آنجایی که ویلیجرها فقط در روستاها می‌توانند اسپاون کنند، گونه‌های ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ هرگز به طور طبیعی در یک دنیای بقای معمولی اسپاون نمی‌کنند. به همین دلیل است که آن‌ها بسیار کم یاب بوده و اسپاون طبیعی آن‌ها تقریبا غیرممکن است.

چگونه ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ می‌توانند در بازی ماینکرفت اسپاون کنند؟

ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ تنها در صورتی اسپاون می‌کنند که یک روستای معمولی با دو بایوم ترکیب شده یا با پرورش ویلیجرهای معمولی این امکان وجود خواهد داشت.

ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ تنها در صورتی اسپاون می‌کنند که یک روستای معمولی با دو بایوم ترکیب شده یا با پرورش ویلیجرهای معمولی این امکان وجود خواهد داشت.

تنها راهی که ویلیجرهای جنگلی و باتلاقی یا همان سوآمپ می‌توانند به طور طبیعی اسپاون کنند، زمانی است که یک روستا از یک بایوم معمولی در یک بایوم جنگل یا باتلاق ترکیب شود. به این ترتیب، بخشی از روستا که روی جنگل یا باتلاق می‌افتد، به طور خودکار دو ویلیجر کم یاب را تولید می‌کند. تنها نکته این است که یافتن چنین ویلیجری در حالت بقا حتی در سیدهای روستایی مختلف تقریباً غیرممکن است. حتی در دنیایی که چیت‌ها فعال باشد، هیچ کامند خاصی برای تعیین محل دقیق روستایی که روی یکی از آن دو بیوم می‌افتد٫ وجود ندارد.

هر آن چه که باید درباره ماد پک Vanilla Perfected ماینکرفت بدانید

دومین روش تست شده و برای اسپاون شدن ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ این است که دو ویلیجر از هر روستا را به یکی از دو بیوم آورده و آن‌ها را پرورش دهیم. فرزندانی که خواهند داد، لباس جنگلی یا سوآمپ به تن خواهند داشت. سومین و آخرین راه برای یافتن یک ویلیجر جنگلی یا سوآمپ این است که بازیکنان یک روستای زامبی را پیدا کنند که در یکی از آن دو بیوم جنریت شده باشد. این باعث می‌شود که ماب‌های دشمن پس از درمان، به ویلیجرهای جنگلی یا باتلاقی تبدیل شوند.

ویلیجرهای جنگلی و سوآمپ چه تفاوتی با ویلیجرهای دیگر دارند؟

ویلیجرهای سوآمپ تاپ‌های بنفش با شلوار سبز می‌پوشند و روی سرشان یک پد مشخص دارند. در همین حال، ویلیجرهای جنگلی پوست اسکلت را می‌پوشند و در مقایسه با انواع دیگر، ابتدایی‌تر به نظر می‌رسند.

بازیکن ماینکرفت ایده جالبی را برای شنل هاردکور به اشتراک گذاشت

این ویلیجرها جدای از ظاهرشان، با همه گونه‌های دیگر یکسان هستند و هر شغلی را به عهده می‌گیرند و همان حرفه را انجام می‌دهند. اگرچه استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) قصد داشت سیستم معاملاتی را مجدداً متعادل کرده و به هر روستایی لیست معاملاتی متفاوتی بدهد، اما هنوز به طور رسمی در بازی این کار انجام نشده است. از این رو، همچنان می‌توان آن‌ها را از نظر ویژگی‌ها برابر دانست. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir