صاحب‌خبر –

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از دو هفته وقفه بازی‌های ملی و بازگشت به لالیگا سیگنال‌های خوبی ارسال نکرد. آنچلوتی سیستم رئال را عوض کرد و این در نهایت باعث سرگردانی (و از کار افتادن) بازیکنانش شد. این تاکتیک جدید حتی به خوبی درک نشد. او در نیمه راه بین 3-4-3 و 2-1-2-5 با بلینگام به عنوان قربانی بزرگ این تغییر ماند. این بار مرد انگلیسی به سمت چپ متمایل شد و بار دیگر مجبور شد در دفاع کار فیزیکی زیادی انجام دهد.

شوآمنی، یک بار دیگر مرد خاکستری و کم اثر رئال بود و در یک جابه‌جایی متناوب بین پست دفاع مرکزی (بیشتر برای انتقال توپ از دفاع به خط میانی) و موقعیت هافبک دفاعی قرار داشت و دوباره کشتی رئال نزدیک بود که غرق شود. گل سلتا نمونه‌ای از سرگیجه کاملی بود که در بازیکنان رئال وجود داشت.

2097246

می‌توان گفت رئال به طور اتفاقی در بالائیدوس پیروز شد. سلتا استحقاق بیشتری داشت چون آنها شوت‌های بیشتری به سمت دروازه زدند (هفت برابر سه) و دو موقعیت تک به تک را نیز هدر دادند.

2097247

این نمایش بد در آستانه یک هفته بزرگ که قرار است برای تیم آنچلوتی با دیدار در برنابئو برابر دورتموند، فینالیست آخرین لیگ قهرمانان اروپا و سپس مقابل بارسلونا آغاز شود، تردیدهای بیشتری را در افق رئال مادرید ایجاد می‌کند.

2097248

البته در خانه، رئال همیشه تیم مستحکم‌تری بوده و باید این را پذیرفت. رئال حداقل می‌داند که زوج وینیسیوس و امباپه جواب داده و این دو روی هم 13 گل به ثمر رسانده‌اند تا تیم را از این شروع کسل کننده فصل نجات دهند ولی چیزی که بدیهی است، دریای شک و تردید است و انگار یک چیزی در این رئال به درستی کار نمی‌کند. برای کارلتو وقت زیادی هم برای اصلاحات وجود ندارد.

∎​

source

توسط techkhabari.ir