به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرک واوان حین گشت زنی متوجه مشخصات مخدوش یک دستگاه موتورسیکلت شده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت ساعاتی پیش از این محدوده به سرقت رفته است، افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی پس از تعقیب و گریزی کوتاه موتورسیکلت را متوقف و سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان، تعدادی ابزار آلات سرقت، ۲ دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف لوازم ساختمانی قاچاق در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران گفت: در پی گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به استان عوامل گشت پلیس امنیت اقتصادی در محور آدران به شهریار به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده که اقدامات لازم را جهت توقف خودرو در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ داریوش صادقی فرد با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی خودرو مذکور را متوقف کردند، افزود: در بازرسی بعمل آمده ۲۴۰ عدد قفل درب ضد سرقت خارجی قاچاق کشف و قاچاقچی دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار د اشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری عامل فراری ضرب و جرح کارمندان شهرداری وحیدیه

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: در خرداد ماه سال جاری کارمندان شهرداری و برق وحیدیه شهریار در حال انجام وظیفه بودند که ۲ اوباش با حضور در محل با سلاح سرد به سمت کارکنان شهرداری حمله ور و منجر به ضرب و جرح و مصدومیت از نواحی مختلف تعدادی از کارمندان شده و متواری می شوند.

سردار مهدی کرمی با بیان اینکه پلیس مدتی قبل یک نفر از این متهمان را دستگیر کرده بود، افزود: اخیرا ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با تلاش های شبانه روزی و با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم دیگر این پرونده را در وحیدیه شهریار شناسایی که با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در عملیاتی هوشمندانه متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه هر ۲ اوباش دارای سوابق درگیری و نزاع و خرید و فروش موادمخدر هستند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

توقیف خودروی حامل کفش های ورزشی قاچاق در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به غرب استان تهران، عوامل گشت پلیس امنیت اقتصادی در محور ساوه به شهریار به یک دستگاه وانت پراید مشکوک شده و اقدامات لازم را برای توقف خودرو در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ داریوش صادقی فرد با بیان اینکه، ماموران انتظامی در عملیاتی خودرو را متوقف کردند، افزود: در بازرسی بعمل آمده از خودروی توقیفی، ۳۳۶ جفت کفش ورزشی خارجی و قاچاق کشف و یک قاچاقچی کالا دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری دو عامل فراری ضرب و جرح در شاهدشهر شهریار

سردار”مهدی کرمی”در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در ماه گذشته یک فقره درگیری و ضرب و جرح شهروندان در شاهدشهر شهریار به پلیس گزارش شد که با پیگیری ویژه پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران،دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که در جریان درگیری شاهدشهر شرکت داشتند، دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به متواری بودن دو عامل دیگر شرکت کننده در این درگیری افزود: با رصد اطلاعاتی وفنی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، ۲ عنصر دیگر شرکت کننده در درگیری ونزاع منجر به قطع عضو در شاهدشهر شهریار، در اقدامی غافلگیرانه در یکی از باغات شهریار دستگیر شدند.

این مسئول تصریح کرد: در بازرسی از متهمان دستگیر شده، یک تیغه داس و سه قبضه سلاح سرد کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

source

توسط techkhabari.ir