وان پلاس پیش از معرفی گوشی پرچمدار جدید خود، از شارژر 50 واتی Magnetic Turbine با ظاهری ساده و رنگی سفید پرده برداشت. این محصول قرار است همراه با گوشی OnePlus 13 روانه بازار شود.

زمان زیادی تا معرفی گوشی پرچمدار وان پلاس 13 باقی نمانده و مدیران شرکت با معرفی لوازم جانبی مخصوص این تلفن هوشمند، بازار اخبار مربوط به این اسمارت‌فون را حسابی گرم کرده‌اند. شارژر آهنربایی Magnetic Turbine وان پلاس، جدیدترین محصول این شرکت چینی با پشتیبانی از فناوری AirVOOC است که با ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.


بهترین اسپیکر انکر

ویژگی های شارژر 50 واتی Magnetic Turbine

نکته قابل توجه در مورد شارژر جدید وان پلاس، طراحی خاص آن به واسطه استفاده از یک فن خنک‌کننده در بخش داخلی است. به گفته مدیر وان پلا، لی جیه (Li Jie)، این شارژر ضمن ارائه بالاترین توان خروجی در بین شارژرهای وایرلس، با طراحی خاص خود توانسته مشکلات مربوط به داغ شدن گوشی را نیز مرتفع کند. پد سیلیکونی، باله‌های انتقال حرارت و یک صفحه آلومینیومی، از اصلی‌ترین اجزا در ساختار این شارژر به حساب می‌آیند.

شارژر 50 واتی Magnetic Turbine

وان پلاس و کمپانی وابسته آن یعنی اوپو، امسال تمرکز زیادی روی فناوری‌های مرتبط با شارژ سریع وایرلس داشته و با اضافه کردن این تکنولوژی به گوشی‌های خود، می‌خواهند رقابتی تنگاتنگ‌تر و جدی‌تر با دیگر شرکت‌ها داشته باشند. جالب است بدانید که شارژر 50 واتی Magnetic Turbine وان پلاس فقط مخصوص موبایل‌های این شرکت نبوده و با گوشی‌های آیفون نیز سازگاری کاملی دارد.

انتظار می‌رود شارژر وایرلس وان پلاس طی چند روز آینده همراه با تلفن هوشمند پرچمدار OnePlus 13 روانه بازار شود. گفتنی‌ست در صورت تمایل باید این شارژر را جداگانه تهیه کنید.

source

توسط techkhabari.ir