سری آنر مجیک 7 در چهار رنگ جذاب و دیدنی به زودی وارد بازار خواهد شد. مدل پایه و پرو این سری به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام مجهز می‌شوند.

همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی آنر مجیک 7 و آنر مجیک 7 پرو قرار است که در تاریخ 23 اکتبر 2024 به بازار عرضه شوند. شایعه شده است که هر دو مدل از جدیدترین پردازنده سری 8 اسنپدراگون کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت (یا اسنپدراگون 8 نسل 4) بهره می‌برند. اکنون، پیش از معرفی رسمی، افشاگری به نام Digital Chat Station اطلاعاتی را درباره رنگبندی و انواع مختلف این دو گوشی به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی سری آنر مجیک 7

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، سری مجیک 7 آنر در چهار رنگ خاکستری، سفید، آبی و مشکی و یک رنگ انحصاری طلایی برای مدل پایه به بازار عرضه خواهد شد. گزینه‌های ذخیره‌سازی برای مدل پایه شامل 512 گیگابایت و 1 ترابایت می‌شود. از سوی دیگر، آنر مجیک 7 پرو علاوه بر این دو گزینه، در یک نسخه 256 گیگابایتی نیز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

سری آنر مجیک 7

از ویژگی‌های کلیدی این دو دستگاه می‌توان به قابلیت بازگشایی قفل با اسکن سه بعدی چهره و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک اشاره کرد. علاوه بر این، این سری از گوشی‌های آنر دارای دوربین‌های زوم پریسکوپ ارتقا یافته آنر برای عکاسی برتر خواهند بود. در گزارش‌های پیشین ادعا شده است که سری آنر Magic 7 به سنسور OV50H از سازنده چینی OmniVision مجهز خواهد شد، سنسوری که در پرچمدارانی مانند Huawei Pura 70 و Xiaomi 14 نیز استفاده شده است. این سنسور با یک لنز تله‌ فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی (Sony IMX882) و یک لنز سوم که احتمالا فوق عریض است، همراهی خواهد شد.

سری آنر مجیک 7
Honor Magic 7 Pro

همچنین گفته می‌شود که سرعت و فناوری شارژ مدل پرو چه در بخش سیمی و چه در بخش بی‌سیم بهبود خواهد یافت. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک باتری 5620 میلی ‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 80 واتی باشد که نسبت به شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی نسل قبلی (آنر مجیک 6 پرو) بهبودیافته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری آنر مجیک 7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir